Жалпыадамзаттық құндылықтар "сынып сағаты»
________________________________________
Адамның құндылықтары көп жағдайда
оның өмір жолын анықтаңыз...
Мақсаты: оқушылардың өмірлік құндылықтарын анықтау, олардың негізгілерін тұжырымдау.
Міндеттері: өмірлік құндылықтар, материалдық және материалдық емес құндылықтар туралы түсінік беру; оқушылардың өмірлік құндылықтарын анықтау; адам құндылықтарының оның өміріне және жалпы қоғамға қалай әсер ететінін анықтау.
Сынып сағатының барысы
I. Жылыту
1. Сәлемдесу. Мұғалім балаларға бір-бірімен жылы сөздермен амандасуды ұсынады.
II. Негізгі бөлігі
- Біздің сабақтың эпиграфын оқыңыз. Біздің сынып сағаты туралы не ойлайсыз?
- Дұрыс, құндылықтар туралы. Біздің сынып сағаты "жалпыадамзаттық құндылықтар" деп аталады»
- Әр түрлі құндылықтар туралы рет-ретімен сөйлесейік. Келісесіз бе?
. Құндылықтар дегеніміз не?
Сіз қандай құндылықтарды білесіз?
Бүгін мен сізге саяхат жасауды ұсынамын, бірақ әр түрлі жерлерге саяхаттап қана қоймай, шыңға шығу – біздің өміріміздің шыңы. Шыңға шығу әрқашан өте қиын және қауіпті, сондықтан біз өз мақсатымызға жетпес бұрын бірқатар сынақтардан өтуіміз керек. Кішкентай жылынудан бастайық. Айтыңызшы, өмірде не маңызды?
Біздің әңгіме бүгін құндылықтар туралы болады
Материалдық құндылықтар материалдық емес құндылықтардан несімен ерекшеленеді?
Кез келген өрмелеу үшін рюкзак, ал өмірдің баспалдағына шығу үшін – біздің құндылықтарымыздың рюкзагы қажет. Жоғарлау шыңына мен батар күннің атар таңы бар, біз толтыру рюкзак біздің құндылықтар. Біз "құндылықтар"деген не екенін шештік. Мен бұл ұғымды рюкзакқа саламын.
"Үй" Жаттығуы.
Біз көтерілуді бастаймыз. Кенеттен қар жауып, қатты жел көтерілді. Әрі қарай өрмелеу мүмкін емес. Біздің алдымызда жалғыз тұрған саятшылық ашылады. Біз оған тоқтаймыз. Әркім өз өмірінің шыңына көтерілгендіктен, сіз өзіңізді тау саятшасында жалғыз қалдырасыз. Сізде су, тамақ және жанармай, спортзал, магнитофон, теледидар, Кітапхана, ойын компьютері бар. Сыртқы әлеммен байланыс жоғалды. Сіз істеу керек, әзірге переживаете бурю?
Келесі күні сол жағдай қайталанды. Сен не істейсің?
Егер жағдай бір айға созылса?
Адамның қарым-қатынасының құндылығы рюкзакқа салынған.
"Мақал-мәтелдер жинаңыз-құндылықты атаңыз"жаттығуы.
Мақал-мәтелдердің бөліктері бар конверттер таратылады. Мақал-мәтелдердің бөліктерін жинап, оларды оқып, құндылығын атау керек.
Рюкзакқа өмір, мейірімділік, Денсаулық, өзара көмек, Достық салынады
Астарлы әңгімені талдау.
Бір шаруаның өзін жаман ұстай бастаған ұлы болды. Әсер етудің барлық тәсілдерін бастан кешірген әкесі мынаны ойлады: ол үйге қарсы баған қазып, ұлының әр әрекетінен кейін осы бағанға тырнақ салды.
Біраз уақыт өтті, тіректе тірі орын қалмады – оның бәрі тырнақтармен байланған. Бұл сурет сонымен поразила қиял ұл, ол бастады түзетілуі. Содан кейін оның әр әрекеті үшін әкесі бір тырнақты тарта бастады. Міне, соңғы тырнақ шығарылған күн келді, бірақ бұл балаға күтпеген әсер қалдырды: ол қатты жылады.
- Сіз не жылайсыз? - деп сұрады әкесі. - Енді тырнақтар жоқ па?
- Тырнақтар жоқ, бірақ тесіктер қалды, - деп жауап берді Ұлы.
Неліктен бала жылады?
Бұл астарлы әңгіме не туралы?
Қорытындылау. Рефлексия.
- Біздің іс-әрекетіміз аяқталуға жақын. Осы уақыт ішінде біз әртүрлі құндылықтарды білдік, дұрыс қарым-қатынастың көптеген жолдарын білдік. Мен сіздің жаңа біліміңізді д