Психологтың кеңесі
коронавирусқа байланысты карантин кезінде үйде отырған жасөспірімдердің ата-аналарына арналған.
Қазір көптеген оқушылар мен студенттер үйде. Карантин. Мектептер мен университеттер жұмысын тоқтатты. Жағдай мынадай: үйден шығу үшін ұсынысты азырақ ұстанған дұрыс; сіздің балаларыңыз, әсіресе жасөспірімдер болса, көшеге асығады, бірақ олар достарымен кездесуге осы уақытты пайдаланғысы келеді. Оларға бұл жоспарланбаған демалыстарды үйде өткізудің өте өкінішті болып көрінетінін және сіз оларды өз көзқарастарыңыз бойынша жағымды және пайдалы пайдалана аласыз.
Жасөспіріммен сөйлесіп, осы «демалыс» не үшін пайда болғанын түсіндіріңіз. Егер оның осы вирус туралы қорқынышы болса, оның өзі нені естігенін, оқығанын және пандемия туралы не ойлайтынын сұраңыз. Егер жасөспірімде қандай-да бір қорқыныш болса, онымен неден қорқатындығын талқылаңыз. Бірақ бұл әңгімеде жасөспірімді қорқытып алмау, оған өзіңіздің қорқынышыңыз бен уайымдарыңыз туралы айтпау маңызды, сондықтан сізде оның қорқынышын, сонымен бірге өзінің жеке басын көбейту керек. Жасөспірімнің қорқынышын оған түсінікті қарапайым ақпаратпен салыстыруға болады: вирустар әрқашан бар, жыл сайын дерлік тұмау эпидемиясы болады, карантин республиканың кейбір аймақтарында сабақтар мен мектептер жабылған кезде адамдар ауырады, олардың басым көпшілігі салдарсыз қалпына келеді.
Гигиена ережелерін ұстанудың маңыздылығына назар аударыңыз (қолды жуыңыз, жуыңыз, дезинфекциялық құралдарды қолданыңыз, көшеде қолғап киіңіз, телефон мен басқа гаджеттерді дымқыл майлықтармен сүртіңіз).
- Балаңызға қысым жасамаңыз, оның әр қадамын бақыламаңыз, қолыңызды жүз рет жуғаныңызды есіңізге салмаңыз - бұл жағымсыз салдарға әкелуі мүмкін: 1) мысалы,
ардагер наразылық реакциясы, жанжалға әкеледі, жасөспірім
сізді тыңдауды тоқтатады, кез келген, тіпті ең маңызды ақпаратты, егер ол сізден болса, елемейді; 2) егер жасөспірім мазасыз, сезімтал болса, бұл оның деңгейін одан сайын арттырады
ол қолды жууға, гаджеттердің тазаланғандығына және т.б. қатысты «түзететін» алаңдаушылық, бұл обсессивті ойлар мен әрекеттердің пайда болуына немесе басқа мазасыздықтың пайда болуына әкелуі мүмкін.
- Жасөспірімге гигиена ережелері мен басқа да қажеттіліктерді көрсетіңіз
талап етілетін ережелер - бұл оған маңызды адамдар жасайтын және қадағалайтын нәрсе, мысалы, оның достары немесе әйгілі блоггерлер, музыканттар. Олардың үлгісі жасөспірім үшін не істеу керектігін және не істемеу керектігін үнемі ескертетін ата-аналарға қарағанда маңызды болуы мүмкін.
Карантин кезінде күннің әдеттегі тәртібін сақтау маңызды, әйтпесе жасөспірімге карантин аяқталған кезде жаттығу ырғағына оралу қиынға соғады. Жасөспірімнің әдеттегі уақытта тұрып, жатуы, күннің көп бөлігінде ұйықтамауы өте маңызды.
Жасөспіріммен күтпеген демалыс кезінде не істей алатынын талқылаңыз. Сізге қажет және жасағыңыз келетін нәрсенің тізімін жасаңыз.
Қажет болған жағдайда, тізімге емтиханға дайындалу, Skype бойынша тьюторлармен сабақ, физикалық жаттығулар (үйде жасай алатын жаттығулар немесе басқа да спорттық жаттығулар) және үй жұмыстары кіруі мүмкін. Қажет болса, бірдей гаджеттерді, фильмдерді,
компьютерлік ойындар, музыка және т.б. Мүмкін сіздің балаңыз бір нәрсе үйренгісі келеді, мысалы, гитарада ойнауды немесе бейнелер түсіріп, оларды өңдеуді. Сіз мұны Интернетте жарияланған сабақтардың көмегімен біле аласыз. Күн жоспарланғандай етіп жоспарлау жақсы болар еді. Күнді өзгерту оның өмірін мағыналы етеді -
Алайда, сіз және сіздің балаларыңыз сіз не және олар уақытты не істегенін, бір күнде не істегеніңізді, өзіңізді не үшін мақтауға болатынды және нені қуанта алатындығыңызды түсінесіз.
Егер үйде бірнеше адам болса, әркім өз ісімен айналысатын кезде, автономды өмір сүруге уақыт бар болуы керек. Жалғыз болу бірге болудан да маңызды емес.
Егер сіз және сіздің балаңыз үйде болса, сіз осы уақытты бір-біріңізбен көбірек сөйлесу үшін пайдалана аласыз. Жасөспіріммен сізбен не істегісі келетінін, бірлескен сабақ ретінде не ұсына алатындығын талқылаңыз. Мүмкін сіз бірге кино немесе сериалды бірге көріп, кітап оқып, тыңдап, бірге талқылап жатқан шығарсыз.
Мүмкін, сіз бірге жаңа қызықты тағам дайындайтын шығарсыз. Немесе қызықты тақта ойынын ойнаңыз. Немесе жүректен жүрекпен сөйлесіңіз, жағымды нәрсені, бірлескен жағымды тәжірибені еске түсіріңіз. Мұндай а
Қарым-қатынас біріктіреді, тіпті қиын кезеңдерде де өмір сүруге көмектеседі.