"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ ЗЕРЕНДІ АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ ТРОИЦКОЕ  АУЫЛЫНЫҢ НЕГІЗГІ ОРТА МЕКТЕБІ" КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ  
КОММУНАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ "ОСНОВНАЯ СРЕДНЯЯ ШКОЛА СЕЛА ТРОИЦКОЕ  ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ПО ЗЕРЕНДИНСКОМУ РАЙОНУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Бала Сізді естімесе...

"Мен оған жете алмаймын. Ол " болмайды!", "Ол мұқият тыңдайды және бірден өздігінен жасайды!", "Ол анасы мен әкесін ақ ыстыққа жеткізу үшін арнайы оқымайтын сияқты!", "Пайдасыз: мен оны еркелетіп, белдікпен сынап көрдім, қарсы тұрыңыз, үндемеңіз, жұдырықтарыңызды қысыңыз...", " сіз неғұрлым көп сұрасаңыз, соғұрлым ол менің басыма отырады!»

Партия вопли ата-ана "дошли до ручки" қазақстан әрекеттері достучаться до сананың өз балалары. Балалар, олар бір нәрсе келеді деп айтуға өз упрямством және молчанием, бірақ оларды ешкім тыңдамайды. Дауылға тап болған шетелдіктердің әңгімесі: барлығы көмек сұрайды, бірақ бір-бірін түсінбейді. Психологқа көбінесе өзара қарсылықтың дәл осындай жағдайын шешу үмітімен жүгінеді: "оған (оған) мені тыңдайтынын (тыңдайтынын) айтыңыз!»

1. Психология тілінде "Кері байланыс беру" деген тұрақты құлықсыздық, жауап "қорғаныс"деп аталады. Бұл ішкі қорғаныс, қарсылық туралы-сіз жеңе алмайсыз! Қорғау қажет. Ата-аналық агрессиядан. Себебі мұндай реакцияларға бейім адамды ғана АҚ ыстыққа әкеліп, ашуландырып, ашуландырады – гипер қозу және әрең ұстамайтын агрессия. Өкінішке орай, қарым – қатынастың ішкі нормаларының бірі-психологиялық қысым жасау, басқа адамға "шабуыл жасау", өзінің артықшылығын көрсету. Ата-ана өзінің ата-ана екендігі туралы қарапайым негізде өзінің сөзсіз беделін тануды талап етеді. Кішкентай балаларды попугаялауға болады. Бірақ олар есейген сайын балалар аулауды сезіне бастайды. Билік (идеал!) олар үшін – сүйетін ата-ана: құшақтап, көзіне қарап, сұрайды және бұйрық бермейді: "Мен айттым, демек, солай болады!"Балалар психологиялық және физикалық тұрғыдан күшті ата-ананың тікелей агрессиясын әділетсіз ойын деп санайды, өйткені олар әлі де солай істей алмайды!

2. Мүмкін, "агрессия" сіздің сезіміңіз үшін тым күшті сөз және бұл ата – ананың тітіркенуі туралы: "Мен оған айтамын, бұршақ қабырғасы сияқты сөйлеймін!"Әрине, нәтиже бермейтін әрекеттер шаршатады. Сондықтан бір нәрсені өзгерту керек.

3. Егер баламен байланыс болмаса, оның бәрі "алып тастау" және иеліктен шығару реакциясын тудыруы мүмкін. "Ұлым маған да, күйеуіме де ұқсамайды". Бұл ерлі-зайыптылар балаларға дайын болмаған кезде және қазірдің өзінде туылған адамға жақындауға батылы жетпеген кезде болады! Олар оны "түсінбейді", ол оларды "түсінбейді". Ата – аналар "бейтаныс адамнан" аздап қорқады-олар оның ойында жағымсыз нәрсе бар деп күдіктенеді, көбінесе бейсаналық түрде орынсыз мінез-құлықты қоздырады, қорқыныштарын Растауды іздейді. Және олар жасайды! Көбінесе бұл жағдай бала асырап алушы отбасыларда, бала шынымен басқа ғарыштан шыққан кезде дамиды.

4. Бала ана депрессиясының эпицентрінде болуы мүмкін, егер ол оның жалғыз үміті болса. Керісінше, бұл нәресте сізге сүйенеді. Балаларға өз жағдайларын сипаттау және олардың мінез-құлқын түсіндіру қиын. Оларға заттарды алып тастаудан бас тарту арқылы олар ересек, күшті және ақылды әйелдің – анасының өмірін бұзады деп сену қиын.

НЕЛІКТЕН ОЛАР СІЗДІ ЕСТІМЕЙДІ

1. Біз балаларға тым "қысым жасағанда", физика заңдарына сәйкес біз автоматты түрде қарсылық тудырамыз. Бұл психологиялық қорғаудың қалыпты реакциясы. Оның бірнеше механизмі бар. Бала жылап немесе "кішкентай сияқты" сөйлей бастайды, сөздерді бұрмалайды. Бұл механизм" регрессия " деп аталады, дамудың алдыңғы кезеңіне дейін төмендейді. Ол былай дейді: "мен кішкентаймын, менімен бұл мүмкін емес!"Тағы бір механизм - "ауыстыру". Бала одан күткеннің орнына басқаша әрекет етеді. Одан еденді сыпыруды сұрайды, ол гамма ойнауға барады, ол бақытты, бірақ бос емес екенін айтады. Олар грызть тырнақ кезде, олардың алдында тұр алтынбекова ә немесе непосильная міндет. Шын мәнінде, бұл оның жүктемелері және тағы біреуін қосу үшін шамадан тыс екенін еске салады! Өзара агрессия да қорғаныс механизмі болып табылады. Ер балаларда физиологиялық даму ерекшеліктеріне байланысты қыздарға қарағанда көбірек дамиды.

2. Ұлы немесе қызы ступорға түсуі мүмкін. Бірақ бұл сіз оны бұрынғыдан да қатты таң қалдырғаныңызды білдіреді. Бұрын - соңды сіз оған айқайламадыңыз және оны "шабуылдарыңызбен"қорқытпадыңыз. Сезімталдық шегі периодтық психоэмоционалды стресстің салдарынан соншалықты жоғарылауы мүмкін, сондықтан бала "сәждеге түсіп кеткендей"тонның бастапқы өсуі жеткілікті. Сіз ауаның толық өкпесін жинайсыз, адамгершілікке жатпайтын дыбыстар шығарасыз, артқа-артқа жүресіз, қолыңызды сілкіп, үстелге жұдырығыңызды тигізесіз, ол ештеңе естімейтін сияқты. Бірақ бұл шынымен де. Оның жүрегі тез соғылады. Ол жай ғана бәрі аяқталғанша күтеді және сіз тыныш дем ала аласыз. Неге ол жылайды, егер оған қорқынышты? Себебі үнемі орындалудан гөрі жаңа риясыз эмоцияларға ие адамдар жылайды.

3. Әрине, балалар кейде айлакер. Ата-аналардың қалай үйлеспейтінін және әженің әрқашан жабатынын түсініп, балалар ешкімнің өтініштерін орындауға асықпайды. Біз қарама-қайшылықты бұйрықтар берген кезде, бала ауыр невротикалық болып өседі, барлығының және әркімнің нұсқауларын орындауға шын жүректен тырысады, немесе, керісінше, "нихилист" болып, барлық отбасы мүшелерін айла-шарғы жасап, Батпақты суда балық аулайды. Отбасындағы "кво мәртебесін" қамтамасыз ету үшін сіз анаңызға әжеңізге, әжеңізге және әкеңізге анаңызға шағымдана аласыз.

4. Барлық балалар жаңа ақпаратты тез және дәл біле бермейді. Жақсы оқытылғандар бар, бірақ шыдамдылықпен бірнеше рет қайталау керек. Кейбір жақсы талқылап қозғалысы, басқа – запоминают әдеп, үшінші – жақсы айтып, ғибратты әңгімелер, түсіндіру үшін, неге өздерін осылай немесе басқаша.

5. Балалар тез өседі. Егер біз мұны байқап үлгермесек, олармен кішкентайлар сияқты сөйлессек, олар біздің үндеуімізді елемеуі мүмкін, бұл деңгейде олармен ешкім келіспейді. "Әже, мен қазірдің өзінде үлкенмін және қашан және кіммен дос екенімді өзім шеше аламын!"Балалар өз кезегінде ересектердің бақылауынан тітіркендіреді. Олар ата-аналары: "мен білемін, сен ешкіммен кездеспейсің. Тек уақытында келіңіз!»

НЕ ІСТЕУ КЕРЕК?

1. Балаңыз не туралы екенін түсінеді ме деп сұрамай-ақ, өз командаңызды серуендеуге жібермеңіз.

2. 6 жасқа дейінгі балаларға не және қалай жасау керектігін көрсетіңіз. Жол белгілеріне ұқсас пиктограммаларды салуға болады. Мысалы," шыныаяқ "қызыл шеңберде, жолақпен -" сіз лас шыныаяқтарды қалдыра алмайсыз!"Бірақ ережелер барлық отбасы мүшелеріне жарамды екенін есте сақтаңыз!

3. Сондай-ақ, балалардың қызықты ойынын үзуге нұсқау бермеңіз. Олар сізді ашуландыру үшін мұны істеп жатырсыз деп ойлайды.

4. Мектеп жасына дейінгі балалар үшін ойын оқыту әдісі бола алады. Мысалы, сіз өз балаңызбен жарыса аласыз, ол бөлмені тезірек тазартады немесе 10 минут ішінде көп ойыншық жинайды. Баланың жеңіске жету мүмкіндігі бар тең бәсекелестік, сөзсіз, оның қызығушылығын тудырады! Егер сіз жылдамдықты арттырып, уақытты ысырап етпесеңіз, негізгі тапсырма тек 10 минутты алуы мүмкін.

5. Балаңызға сағатты пайдалануды үйретіңіз. "Бұл қанша уақытты алады деп ойлайсыз? Кәне тексереміз? Успеешь? Молодец".

6. "Бірінші қателікке құқық" туралы есте сақтаңыз. Барлық дерлік балалар алдымен қателеседі, сондықтан" сиренаны қосу", баланы қорлау дегеніміз-оны аң аулауға тырысу.

7. 3 жасқа дейін олар қауіпсіздік дағдыларын қалыптастыруы керек. Розеткаларды штепсельдермен қорғауға болады, инелер мен қайшыларды жасырып, сіріңкелерді электр қыздырғышымен ауыстыруға болады, бірақ кейінірек біз балаларды тыныштықпен жалғыз қалдырамыз, егер олар не істемеу керектігін нақты білсе. Мұнда пиктограммалар мен ұялы телефон да пайдалы болуы мүмкін. Сіз балаларға қалай әрекет етуді білмейтін сайын сіздің нөміріңізді теруге үйретуіңіз керек. Олар бейтаныс адамға есік ашады немесе онымен бірге көлікке отырады. Барлық осы жағдайларды баламен сөйлесіп, тәжірибе жасау керек, өрт болған жағдайда өзін қалай ұстау керек, бейтаныс адам қоңырау шалады.

Біз не айтамыз.....

1. Сіз маған мойынсұнасыз, немесе сіз енді ұл емессіз!

2. Сиди, пиши я приду және орталығы!

Олар не естиді

1. Мен оған ұл емеспін, сондықтан мен оған неге мойынсұнуым керек? Тезірек өседі және кетеді.

2. Сондықтан ол қайтадан айқайлайды. Пайдасыз тырысамыз!

Ретінде емес әрекет

Әкесі ұлының үстінде дәптерімен тұр: "мен шығарманы қайта жазуды айттым, демек, отырыңыз және жазыңыз!»

Ұл: "сіз кімге бұйырасыз?»

Қалай жақсы айту керек

Сол жағдай. Әкесі ұлын алып, отырады: "мен бір-бірім сияқты ересек адамға айтамын: оны байыпты түрде өзгерту керек еді…»

Жаңартылған күні: 02.12.2020 09:50
Құрылған күні: 02.12.2020 09:50

Текст