"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ ЗЕРЕНДІ АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ ТРОИЦКОЕ  АУЫЛЫНЫҢ НЕГІЗГІ ОРТА МЕКТЕБІ" КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ  
КОММУНАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ "ОСНОВНАЯ СРЕДНЯЯ ШКОЛА СЕЛА ТРОИЦКОЕ  ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ПО ЗЕРЕНДИНСКОМУ РАЙОНУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Экстремизм және терроризм-жоқ!»

"Экстремизм және терроризм-жоқ!»
"Экстремизм және терроризм-жоқ!»

Мақсаты: зорлық-зомбылықтың алдын алу болып табылатын жеке қауіпсіздіктің жалпы ережелерін анықтау, терроризм және экстремизм ұғымдарымен, олардың қоғам мен мемлекетке тигізетін қауіптерімен, Ресей Федерациясындағы терроризмге қарсы іс-қимылдың жалпымемлекеттік жүйесінің құқықтық негіздерімен танысады, террористік және экстремистік әрекеттерге қарсы іс-қимылдың принциптері мен бағыттарын анықтайды.

Оқытудың жоспарланған нәтижелері

Тұлғалық:

зияткерлік дағдыларды қалыптастыру – талдау, салыстыру, қорытынды жасау-оқушылардың жеке қауіпсіздік ережелерін, ұғымдарын зерттеу негізінде: терроризм және экстремизм; жеке БЖ-ға дұрыс көзқарасты қалыптастыру.

Пәндік:

Білім алушылар халықаралық терроризм біздің еліміздің және бүкіл адамзаттың қауіпсіздігіне қандай елеулі қауіп төндіретінін түсінуі тиіс; қазіргі терроризмнің жіктелуі туралы түсінікке ие болуы тиіс;

Метапәндік: өз іс-әрекеттерін жоспарланған нәтижелермен байланыстыру, нәтижеге жету процесінде өз қызметін бақылауды жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру.

Жабдық:

мультимедиялық проектор, экран, компьютер,
"Терроризм-қоғамға қауіп"деген жазулары бар плакаттар,
"террор құрбандары" бейнеролигі;
ситуациялық тапсырмалары бар карточкалар.
Іс-шара барысы:

Веда.1.Сәлеметсіздер ме балалар! Біз бүгін өте маңызды және өзекті тақырыпта сөйлесу үшін жиналдық.

Айтыңызшы, Ресейде 3 қыркүйек қай күні тойланады? (оқушылардың жауаптары).

- Дұрыс. Жыл сайын 3 қыркүйекте Ресейде терроризмге қарсы күресте ынтымақтастық күні атап өтіледі. Ресейдің бұл ұмытылмас күні 2005 жылы "Ресейдің әскери даңқ күндері туралы" федералды заңмен белгіленді және Бесландағы қайғылы оқиғалармен байланысты (Солтүстік Осетия, 1-3 қыркүйек 2004 ж.), содырлар қалалық мектептердің бірін басып алған кезде. № 1 МЕКТЕПТЕГІ террорлық шабуыл үш жүзден астам адамды өлтірді, олардың ішінде 150-ден астам бала.

Веда.2. Сіз бен біз жаңа дәстүрлердің, жаңа ұрпаққа қажетті жоғары мұраттарды, адамгершілік және рухани денсаулықты алуға мүмкіндік беретін кезеңдер мен бағдарлардың бастауында тұрмыз. Ол үшін бізсіз болашағы жоқ ұлы елдің лайықты азаматтары болу - біздің басты миссиямызды түсінуіміз керек. Сондықтан бүгін біз "экстремизм мен терроризм-жоқ!»

Веда.1.Біздің кездесуіміз бүгін пікірталас клубы аясында өтеді. Мәселелерді талқылауға кіріспес бұрын, қарым-қатынас ережелерімен танысайық:

Сөйлеушінің жеке басына құрметпен қарау.
Біреуі сөйлейді, екіншісі тыңдайды.
Сөйлеушінің жеке басын емес, пікірін талқылаңыз.
Сіз өз атыңыздан және өз пікіріңізден сөйлеуіңіз керек.
Әңгімелесушіге мейірімді қарым-қатынас принципін сақтау.
Регламентті сақтау.
Веда.2.Біздің пікірталас киноклубымызды "террор құрбандары"бейнеролигін көрумен ашуды ұсынамын.

Веда.1.Балалар, сіз бейнені көрдіңіз. Сізде қандай ойлар, эмоциялар бар? Онда көрсетілген оқиғаларды қандай сөздермен атауға болады?(терроризм, террористер, қорқыныш, өлім, қорқыныш).

Веда.2.Балалар, терроризм деген сөзбен не түсінесіңдер?

Веда.1.Терроризм-зорлық-зомбылық идеологиясы және мемлекеттік органдардың шешім қабылдауына әсер ету тәжірибесі.Терроризм-террорды жүйелі түрде қолдануға негізделген саясат. "Террор" сөзінің синонимдері ("зорлық-зомбылық", "қорқыту", "қорқыту"сөздері).

Әрқашан "терроризм" ұғымының жанында біз "экстремизм"сөзін естиміз. Бұл сөз нені білдіреді? Экстремизмнің терроризмнен айырмашылығы неде?

Экстремизм (фр. Extremisme-экстремалды) - бұл экстремалды көзқарастарға, әсіресе шараларға (әдетте саясатта) міндеттеме. Мұндай шаралардың ішінде тәртіпсіздіктерді, азаматтық бағынбауды, террористік әрекеттерді, партизандық соғыс әдістерін атап өтуге болады.

Терроризм-экстремизмнің экстремалды көрінісі.

Экстремизм мен терроризмнің айырмашылығы-экстремизм-бұл идеология, ал терроризм – идеологияның іс жүзінде көрінісі.

Веда.2. Терроризмнің себептері неде деп ойлайсыз?

Қазіргі терроризмнің себептері

Ресей Федерациясында терроризмнің пайда болуы мен таралуы белгілі бір тарихи алғышарттарға ие және ішкі экономикалық, саяси, әлеуметтік, ұлтаралық, конфессиялық қайшылықтармен, сондай-ақ сыртқы, соның ішінде бүкіл әлемдік қоғамдастыққа ортақ террористік қауіптермен байланысты.

Веда.1.Балалар, терроризм мен экстремизмге қарсы күресте сіз бен біз не істей аламыз деп ойлайсыз? (жауаптар).

Дұрыс, қырағы болу, танысу туралы түсінікті болу, төтенше жағдайларда қауіпсіздік шаралары мен қауіпсіз мінез-құлықты сақтау.

Веда.2.Сіздердің барлығыңыз кепілге алынған жағдайда, күдікті зат табылған кезде, көлікті басып алған кезде, телефон арқылы террорлық шабуыл қаупі төнген кезде өзін қалай ұстау керектігін білесіз бе? (жауаптар)

Веда.1.Енді біз сізге бірнеше ситуациялық мәселелерді шешуді және осы мәселеде қаншалықты Құзыретті екеніңізді тексеруді ұсынамыз.

Практикалық сабақ (топтар бойынша) (10 минут):

Оқушыларға ықтимал террорлық шабуыл жағдайлары ұсынылады, онда студенттер өз әрекеттерін ұсынуы керек.

Білім алушылар топтарға бөлінеді, әр топтың өз тапсырмасы бар (тапсырмалары бар карточкалар таратылады). Әр топтың өкілі болжамды жауап береді. Басқа топтардың студенттері өз толықтыруларын жасайды.

Мұғалім жауаптар барысында баға береді, жауаптарға түсініктеме береді, дұрыс жауап береді.

Бірінші Эпизод. Оқу орнында өзін күдікті ұстайтын бөгде адам көрінеді. Оның қолында қорапты болжайтын көлемді пакет бар. Сұрақ: егер студент мұндай адамды байқаса, не істеу керек?

(Жауап: оқушылар террористті оның назарын аудармай бақылайды және бұл адам туралы кезекші мұғалімге немесе күзетшіге тез хабарлауға міндетті. Кезекші мұғалім бұл туралы күзетшіге хабарлап, полицияға "02" немесе "112"нөміріне қоңырау шалуы керек. Күзетші террористті полиция келгенге дейін ұстап, ұстап тұруы керек).

Екінші Эпизод. Оқушылар мектеп аумағында антеннаға ұқсас сым шығып тұрған күдікті қорапты табады. Мұндай пәнді тапқан оқушылар не істеуі керек?

(Жауап: қорапты тапқан оқушылар бұл туралы кезекші мұғалімге немесе күзетшіге хабарлауға міндетті. Бұл жағдайда оларға қорапты ашуға, антеннаны тартуға, қораптың орнын өзгертуге — оны еңкейтуге, көтеруге, оған жалпы қол тигізуге, қораптың жанында ұялы телефонды пайдалануға қатаң тыйым салынады. Қорапты тапқаннан кейін студенттер оның орналасқан жерін есте сақтап, одан тез алыстауы керек. Оқушылардан хабарлама алған күзетші бұл туралы мектеп директорына телефон арқылы хабарлауға және оның нұсқауы бойынша әрекет етуге міндетті.

Кезекші мұғалім директорға қоңырау шалудан басқа, бұл туралы полицияға, ТЖМ-ге хабарлауға, мектеп ғимаратынан эвакуация жариялауға міндетті.

Үшінші Эпизод. Оқушыларды террористер басып алды. Террористер кепілге алынғандарды атыспен қорқытады, егер олар сыртқы әлеммен қандай да бір жолмен байланысуға тырысса немесе террористердің талаптарын орындамаса, онда оларды байлап немесе кісендеп, тамақ, су мен ұйқыдан айырады және т.б. міндеті: кепілге алу кезінде дұрыс мінез-құлық дағдыларын пысықтау.

(Жауап: кепілге алынғандар "террористерге" қарамастан басын төмен түсіріп, тыныш отыруы керек, ұстамдылық танытуы керек, ешқандай жағдайда наразылық білдірмеуі немесе жыламауы керек, тіпті дүрбелең белгілерін көрсетпеуі керек.)

Төртінші Эпизод. Оқушыларды террористер басып алды. Террористер тамақ ретінде көгерген нан, термиялық өңдеуден өтпеген көкөністер, кран суы және кепілге алынғандарға таныс емес басқа тағамдарды ұсынады. Оларға тамақ беріледі, бірақ аспаптар мен ыдыс-аяқтар берілмейді немесе барлық қасықтар, шанышқылар, ыдыс-аяқтар жеткіліксіз болатындай етіп аспаптар мен ыдыс-аяқтар шектеулі мөлшерде беріледі. Тапсырма: кепілге алу кезінде дұрыс мінез-құлық дағдыларын дамыту.

(Жауап: кепілге алынғандар барлық тағамды алып, жеуі керек, өйткені оларда басқа тамақ болмайды. Тамақтан бас тарту "террористерді" ашуландыруы мүмкін, ал кепілге алынғандарды тамақ пен судан мүлдем айыруы немесе жазалау шараларына баруы мүмкін.

Бесінші Эпизод. Оқушыларды террористер басып алды. Арнайы күштер шабуыл жасайды, ал террористер жауап береді. Кепілге алынған адамдардың әрекеттері қандай болуы керек?

(Жауап: шабуыл кезінде кепілге алынғандар көздерін жұмып, бетін төмен қаратып еденге жатып, басын қолдарымен жауып, бұған дейін тыныс алу органдарын қолда бар материалдардан — шарфтардан, орамалдардан, бас және мұрыннан, киім элементтерінен жасалған қорғаныш таңғыштармен қорғауы керек)

Веда.2. Бүгін Беслан мен Буденновск құрбандарын, Дубровкадағы театр орталығын басып алуды және Мәскеу, Буинакс және Волгодонскідегі тұрғын үйлердің жарылыстарын және барлық Террористік актілерді, сондай-ақ қызметтік борышын өтеу кезінде қаза тапқан құқық қорғау органдарының қызметкерлерін еске ала отырып, біз ұлттық және халықаралық терроризмге қарсы тұру ниетімізде біргеміз. бұл қылмыстық ақылсыздықтың өсуіне жол беріңіз.

Веда.1.Біз адамгершілікке жатпайтын террор актілеріне қатты алаңдаушылық білдіреміз, нәтижесінде көптеген құрбандар бар. Экстремизм мен терроризмді ақтауға ештеңе қызмет ете алмайды, ешқандай себеп ақылсыздық әрекеттерінің негізі бола алмайды.

Экстремизм мен терроризмнің құрбаны болған адамдарды бір минут үнсіздікпен еске алайық (метрономның минусовкасын қосыңыз).

Веда.2. Қаза тапқандардың жарқын жады.

Веда.1.Балалар, енді "егер сен кепілге алсаң"жадынамасын жасауға тырысайық. Ол үшін біз сізге " егер сіз кепілге алынған болсаңыз, не істей алмайсыз?». Бірінші топтан бастайық (жауаптар).

Веда.2.Сонымен, біз жадынама алдық және осы постулаттарды ұмытпау үшін біз сізге баспа нұсқасын дайындадық (жадынамалар таратыңыз).

Веда.1.Енді біз сіздермен бірге ғаламшардағы әлемді қолдау үшін шағын флешмоб өткіземіз (плюс естіледі)

 

Бізге бейбітшілік керек: сіз және мен,
Және әлемдегі барлық балаларға.

Таң бейбіт болуы керек,

Ертең қайсысын қарсы аламыз.

Бізге бейбітшілік, шықтағы шөп керек,

Жаңартылған күні: 20.10.2022 09:35
Құрылған күні: 20.10.2022 09:35

Текст