"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ ЗЕРЕНДІ АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ ТРОИЦКОЕ  АУЫЛЫНЫҢ НЕГІЗГІ ОРТА МЕКТЕБІ" КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ  
КОММУНАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ "ОСНОВНАЯ СРЕДНЯЯ ШКОЛА СЕЛА ТРОИЦКОЕ  ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ПО ЗЕРЕНДИНСКОМУ РАЙОНУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Сынып сағаты" мейірімділік көкжиегі"»

"Сынып сағаты" мейірімділік көкжиегі"»
Тақырыбы: мейірімділіктің көкжиегі мақсаты: оқушылардың "мейірімділік" ұғымы туралы түсініктерін кеңейту, оның күнделікті өмірдегі адам сапасы ретіндегі көріністеріне назар аудару.
Міндеттері:1.мейірімділік туралы білімді адамның құндылығы мен сапасы ретінде тереңдету;
2.мейірімділік таныту және оны адамның сапасы ретінде анықтау қабілеті мен қабілетін дамыту;
3.адамдардағы жақсылықты көруге және оларға мейірімділік танытуға деген ұмтылысты тәрбиелеу.
Мейірімділік-бұл адамның жанын жылытатын күн".
М. Пришвин
Сабақтың барысы
1.Қуанышпен бөлісіңіз. Тілектер толқыны.
Оқушыларға Сәлем. Оқушылардан сөйлемді аяқтауын сұраймын: "Мен бүгін саған тілеймін...."және партадағы көршісінің қолын сілкіңіз. Мен сізге тілектерімнің бір бөлігі әрқашан сізбен бірге болуын тілеймін".
2.Өлең оқу. Лиана. Тамаша қасиеттер-адамдар,
Бірақ ең құндысы-ақкөңіл.
Жақсылық бекер емес,
Всевластно жақсы, сондықтан тамаша!
("Махабхарата" ежелгі үнді эпосынан»)
- Балалар, сіздер қалай ойлайсыздар, бүгін сіздермен не туралы әңгіме болады?
Әрине, мейірімділік туралы және біздің бүгінгі сағатымыздың тақырыбы "Мейірімділік көкжиегі".
3. Ассоциативті карта
Балалар, сізде партада түрлі-түсті қағаз жолақтары бар, олардың ассоциацияларын маркерлермен "мейірімділік"сөзімен жазыңыз. Тапсырма
- Қандай адамды мейірімді деп атауға болады? Сөйлемді жалғастырыңыз-жақсы адам-ол,
адамдарды кім жақсы көреді
* қиын уақытта оларға көмектесуге дайын.
* табиғатты жақсы көреді және оны қорғайды, жануарларды, құстарды жақсы көреді
* қарым-қатынаста сыпайы, ересектер мен кішілерге құрметпен қарайды
* әрқашан адамдарға мейірімді
* кім өзі туралы ғана емес, басқалар туралы да ойлайды.
- Жақсы адам басқалардан, ең алдымен жақсы, жаман – жаманды байқайды.
4.Мұғалім қазіргі астарлы әңгімені айтады. Шалфей мен шәкірт өз қалаларының қақпасында отырады. Саяхатшы келіп: "бұл қалада қандай адамдар тұрады?"Ал онда кім тұрады, сен қайдан келдің?"- деп сұрайды шалфей. "О, дөрекі, зұлым, зұлым адамдар", - деп жауап береді саяхатшы. "Мұнда сіз дәл солай көресіз", - деп жауап берді шалфей.
Арқылы біраз уақыт жақындап басқа жолаушы және де сұрады", - деп, халық бұл қалада. "Онда кім тұрады, қайдан келдің?"- деп сұрады шалфей.
"Әдемі адамдар, мейірімді және жанашыр", - деп жауап берді саяхатшы. "Мұнда сен табасың осындай", - деді дана.
"Неліктен сіз мұнда жаман адамдар тұрады, ал басқасында жақсы адамдар тұрады деп айттыңыз?"- деп сұрады шәкірт данагөйден.
Шалфей: "барлық жерде жақсы да, жаман да адамдар бар. Барлығы тек іздей алатын нәрсені табады".
Мұғалім-мейірімділік адам табиғатына тән. Мейірімділік-адамдағы адам өлшемі. Нағыз мейірімді адам әрқашан жұбатуға, шынымен жаман, көмекке мұқтаж адамдарға көмектесуге дайын. Ол әділетсіздікке, қатыгездікке бей-жай қарамайды, өзінің игі істерінде шынайы.
5. Баға ұсынысының мазмұны туралы әңгіме: Пришвин неге мейірімділікті күнмен салыстырады?
6.Мейірімділіктің күші туралы астарлы әңгімені тыңдаңыз.
Нақылда
Бірде күн мен жел олардың қайсысы күшті екендігі дау тудырды. Олар жолда келе жатқан саяхатшыны көріп, шешім қабылдады: кім одан шапанды тез алып тастайды, ол одан да күшті.
Бастады жел. Ол адамнан шапанды жұлып алуға тырысып, күш бар деп ұра бастады. Ол задувал оған жағасы астынан, сквозил да жағасы бар, бірақ одан ештеңе болмаған еді. Содан кейін жел соңғы күштерді жинап, адамға қатты соққы берді, бірақ адам тек жақсы жадағай киіп, қысылып, тезірек жүрді.
Сол кезде іс принялось күн. "Қараңызшы, - деді ол желге,-мен басқаша, сүйіспеншілікпен әрекет етемін". Шынында да, күн саяхатшының арқасы мен қолын ақырын жылыта бастады. Адам расслабился және подставил күнге өз тұлға. Ол шапанды шешіп тастады, содан кейін ол ыстық болған кезде оны толығымен алып тастады.
Міне, осылай күн әрекет ете отырып, по-доброму, жеңіп шықты.
- Астарлы әңгіменің басты идеясы неде? Ол бізге не үйретеді?
7. Рефлексия. Оқушылар топтарда маркердің көмегімен алақандарын қоршап, оған өз аттарын жазады. "Мейірімділіктің жолы" әні естіледі, балалар саусақтарына топ мүшелеріне тілектер жазады.

Жаңартылған күні: 03.02.2021 14:22
Құрылған күні: 03.02.2021 14:22

Текст