Тақырыбы: "зорлық-зомбылық пен қатыгездіксіз балалық шақ"
Міндеттері: "зорлық-зомбылық", "қатыгездік" ұғымдарының мағынасын ашу, құрдастар арасында қатыгездік пен зорлық-зомбылық көріністеріне теріс көзқарасты тәрбиелеу , оларға қарсы тұру, басқа адамды түсіну және кешіру қабілетін дамыту , адамгершілік қасиеттер мен құндылықтарды тәрбиелеу.
Құрал-жабдықтар:" Достық ережелері", Е.Пермяктың" ең жаман "әңгімесі," жылан"," біз бұл қиындықтан аман қаламыз "әнінің фонограммасы,"Бала құқығы" суреттері.
Сабақ барысы
1 Қуаныш шеңбері Қайырлы таң күн мен құстарға
Қайырлы таң күлімсіреген тұлғаларға
Және бәрі мейірімді, сенімді болады
Қайырлы таң кешке дейін созылсын
2. Зорлық-зомбылықсыз және қатыгездіксіз балалық шақ " тақырыбындағы жұмыс»
а)(мінез-қ ± лық,қимылмен)
- Бақытты баланың қандай екенін көрсетіңіз.
- Ренжіген баланың қандай екенін көрсетіңіз.
- Қай бала әрқашан болғысы келеді?
- Сіз біздің сабақтың атауын қалай түсінесіз?
Достардың маңыздылығы ,балалар арасындағы қарым-қатынас, қатыгездік пен зорлық-зомбылық туралы әңгіме (мектепте және одан тыс жерлерде бір-біріне қатыгездік пен зорлық-зомбылық көрсететін жағдайлар және олар туралы білмеу. Балалар өз көзқарастарын білдіреді.
- Жолдасыңа күлесің, өз жұмысыңды басқаға жасауға мәжбүрлейсің, физикалық зорлық, психологиялық зорлық, құрдастар, үлкендер тарапынан жасалған зорлық-зомбылық.
б) "қуаныш-реніш" ойыны»
- Қандай себептермен қуаныш немесе реніш пайда болады ?
- Егер сізге сыйлық берілсе , қонаққа шақырса, шақырса , ойнауға шақырса , ұрса , итерсе, саған жымиып, ойыншықты алып, грамотаны тапсырса , ым-ишарат, мимика, қимыл арқылы қуанышыңызды немесе ренішіңізді көрсетіңіз.
- Сізге қандай сезім ұнайды: қуаныш немесе реніш ?
- Ендеше, придумаем " Баку-реніш»
- Басқа адамға реніш сезімін қалай жеңуге болады?
- біз бірден қорлауды жеңуіміз керек-өйткені олар достарына ренжімейді
- егер дұрыс болмаса, беріле білу
- қуаныш жеткізуге тырысыңыз
- достарды ренжітпеңіз
- бірінші келіп, татуласу
- Тақтаға қараңыз. Сізге бұл ренжіген және зұлым жүздер ұнайды ма? Сіз бұған ұқсадыңыз ба?
Балалар, егер сіз ренжіген болсаңыз, не істеу керек деп ойлайсыз – оны кім жасады? (кешіруді үйрену керек деген қорытындыға келіңіз)
Кешіре білу үшін қандай адам болу керек?
(балалар өлең оқиды)
Менің досым, дұшпандық пен достықтың бағасын біліңіз,
Сен сот поспешным емес греши.
Досыңызға ашулану бірден болуы мүмкін,
Изливать покуда priorytety.
Мүмкін сіздің досыңыз асығыс шығар
Және сізді кездейсоқ ренжітті,
Кінәлі дос және мойынсұну,
Сіз оған күнә есіңізде жоқ.
Адамдар, мен сізден Құдай үшін сұраймын,
Өз мейірімділігіңізден тартынбаңыз,
Жерде достар көп емес,
Опасайтесь айырылып, достар.
Қр кешіру жасалады великая сила. Бәрін кешіруге бола ма? Бірден, мүмкін емес (реніш тым үлкен болуы мүмкін). Әрқашан кешіру керек пе? Әрқашан! Егер адамның жүрегі осы және собираешься жалғастыру, онымен қарым - тырыс қоюға арналған және кешіру. Егер бұл жағдайда да кешіру мүмкін болмаса-оған сылтау тауып, бірдеңе ойлап тауып, кешіріңіз. Әйтпесе, ренішпен қалай өмір сүру керек? Киіп өзіне, ал "облыс әкімі қ аялап" өкпелі болмайды: душқа арналған гель ожесточится, сондай-реніші болады "разъедать" сізді ішінен тәріздес ржавчине. Әрине, кешіру өте қиын. Кейде бізге жамандық пен зұлымдыққа жауап беру керек сияқты. Бірақ бұл олай емес. Кешіре білу-мықты адамдардың тағдыры. Күшті болуды үйреніңіз! Сүю мен кешіруді үйреніңіз
"Достық Ережелері»
(топтағы балалар ережелер жасайды және қорғайды )
- досыңызға көмектесу
- қамқор, әділ болу
- досының пікірін құрметтеу
- қиындықта қалдырмаңыз
-жоқ дауласа по пустякам
- ұрыспаңыз
- басқа адамдардың құпияларын бермеу
- беру, бәрімен бөлісу
- досыңыздың жетістіктеріне қуаныңыз
- басқалардың кемшіліктеріне күлмеңіз
- кешіре білу
в) Е. Пермяктың "ең жаман" әңгімесін оқу және талдау
Вова мықты және мықты бала болып өсті. Бәрі одан қорықты. Ия, және одан қалай қорықпауға болады! Ол жолдастарын ұрды. Қыздарда слингтен оқ атқан. Ересектерге ермексаз салған. Иттің құйрығына мылтық келді. Коту Ваське мұрт выдергивал. Шкафтың астындағы тікенді кірпі. Тіпті әжесіне дөрекі.
Вова ешкімнен қорықпады. Ештеңе оған қорқынышты емес еді. Және ол өте мақтан тұтады. Мақтан, иә көпке созылмайды.
Балалар онымен ойнағысы келмейтін күн келді. Олар оны тастап кетті-Және бәрі. Ол қыздарға жүгірді. Бірақ қыздар, тіпті ең мейірімді адамдар да одан бас тартты.
Содан кейін Вова зеңбірекке қарай жүгірді, ол көшеге қашып кетті. Мен Вова Мысық Васкамен ойнағым келді, ал мысық шкафта көтеріліп, балаға жағымсыз жасыл көздерімен қарады. Сердится.
Шешті Вова из-под шкаф ежика выманить. Қайда бар! Кірпі бұрыннан басқа үйге тірі перебрался. Вова әжесіне жақындады. Ренжіген әже немересіне тіпті көз салмады. Отырады старенькая бұрышында, шұлық тоқиды иә слезинки утирает.
Әлемдегі ең қорқынышты нәрсе келді: Вова жалғыз қалды.
Один-одинешенек!
- ВОВ туралы не айта аласыз?
- Неге ол жалғыз қалды? Оны қатал деп атауға бола ма ?
- Ол кімге қатысты зорлық көрсетті ?
- Мұндай балалар арасында " сізді?
- Сіз Вовеге не ұсынар едіңіз?
г) - адам абайсыздықтан, ойламаған нәрседен, оның әрекеті не болатынын болжай алмағандықтан, қатыгез әрекеттер жасай ала ма? Біз "жылан" әңгімесін оқыдық»
Бала үйдің жанындағы кішкене тоғанда балық аулады. Күн ыстық болды, ал балық ауланбады. Бірнеше сағаттан кейін ол шөпте кішкентай Жыланды көрді. Бала жыландардан қорықпады, сондықтан оны қолына алып, Тез арада бұрандалы қақпағы бар шыны ыдысты алды. Қаламмен ол қақпақтағы ауаға арналған кішкене тесікті кесіп тастады. Кешке кейін балық аулау ұл шеккен үйге ауланған балық және змейку банктегі. Үйдің жанында достары оны кездестірді, көп ұзамай жылан туралы ұмытып, олармен ойнауға қашып кетті. Банк аулада тұрды. Бір аптадан кейін бала оған сүрініп кетті: жылан құрғап, тұншығып, жартылай тірі болды.
1. Баланың әрекетін қатал деп атауға бола ма? Почемv?
2. Сіз өмірде қатыгездік таныттыңыз ба? Сіз бұл кезде не істейсіз
сезімде болдыңыз?
3. Адамға қатыгездіктен арылуға көмектесе аламын ба? Қалай?
д) " мұны бәрі білуі керек!»
Сіз білуіңіз керек – егер сіз қорланған болсаңыз-ережелер көмектеседі:
1. Көшеде бейтаныс адамдармен байланысуға болмайды, әсіресе олардың киноға бару, көлікпен жүру, маркалар топтамасын көру және т. б. ұсыныстарына келісуге болмайды.
2. Сабақтардан,серуендерден, кештерден кейін үйге оралып, топпен жүріңіз, еш жерде қалмаңыз.
3. Қатты айқайлап, көмекке қоңырау шалудан тартынбаңыз.
4. Ата-аналар мен мұғалімдерге қол сұғушылық туралы хабарлаңыз.
Мен сізге "рұқсат етіледі – тыйым салынады"ойынын ойнауды ұсынамын. Мен өлеңді оқимын, ал сіз хормен айтуыңыз керек тыйым салынған немесе рұқсат етілген:
Мұнда бұрышта бала тұр,
Жылайды, жыртылады.
Ұру, баланы жазалау
Қатаң (тыйым салынады)
Анамен бірге балалар өмір сүруі керек,
Оған әрдайым гүлдер беріңіз –
Бұл (рұқсат етілген).
Сурет салу және ән айту, үйрену,
Егер сіз ауырып қалсаңыз, емделіңіз,
Бұл - (рұқсат етілген).
Бұл бала жұмыс істейді,
Оның күші аз,
Аяқтар бүгілген.
Балалық шақта ауыр жұмыс (тыйым салынады).
Бірге өмір сүріп әлемде,
әр түрлі балалармен дос болыңыз (рұқсат етіледі).
Бұл әлсіз артқы жағы,
Ол күшті бас иеді.
Мырзаға құл болу
Қатаң (тыйым салынады).
Топтардағы жұмыс
3.Рефлексия
Алақан " мен зорлық-зомбылық пен қатыгездікке қарсымын»
4.Қорытынды
- Біздің әңгімемізді аяқтағым келеді:
1. Адамдарға мейірімді және жанашыр болыңыз. Көмектес әлсіз және беззащитным. Қиын жағдайда жолдастарға көмектесіңіз. Адамдарға зиян тигізбеңіз, ата-анаңызды құрметтеңіз және құрметтеңіз, олар сіздің адал азамат, мейірімді және таза жан болғаныңызды қалайды.
2. Жоқ бол равнодушен к басталады. Жамандыққа, алдауға, әділетсіздікке қарсы күрес. Басқа адамдардың есебінен өмір сүруге тырысатын адамға қарсы болмаңыз, ол басқа адамдарға жамандық жасайды.
Егер адамдар сізді жақсы көргісі келсе, адамдарды жақсы көріңіз.
Ән " бұл қиындықтан біз аман қаламыз»
Қорытынды:
-Біздің топ-бұл кішкентай отбасы. Біздің отбасымызда әрдайым мейірімділік, құрмет, өзара түсіністік орнап, зорлық-зомбылық пен қатыгездікке орын болмағанын қалаймын. Біздің әңгімеміз сізді бей-жай қалдырмады деп сенемін.
К. Хек пен X. Хесс НЕВРОЗЫН жедел диагностикалау әдісі
ТЕСТ
1. Сіз іштей шиеленіскен деп ойлайсыз ба?
2. Мен жиі бір нәрсеге батып кетемін, сондықтан ұйықтай алмаймын.
3. Мен өзімді жеңіл сезінемін.
4. Маған бейтаныс адамдармен сөйлесу қиын.
5. Сізде көп себепсіз немқұрайлылық пен шаршау сезімі жиі кездеседі ме?
6. Менде жиі туындайды сезім, бұл адамдар маған сын көзбен қарайды.
7. Жиі сіз өткізудегі пайдасы жоқтары да болған ой емес, шығады бастан, бірақ сіз көріңіз, олардан құтылу?
8. Мен өте жүйкем.
9. Мені ешкім түсінбейтін сияқты.
10. Мен өте ашуланамын.
11. Егер олар маған қарсы болмаса, менің істерім сәтті болар еді.
12. Мен тым жақынмын және ұзақ уақыт бойы жүрегіме қиындық туғызамын.
13. Тіпті мүмкін сәтсіздік туралы ой мені алаңдатады.
14. Менде өте оғаш және ерекше тәжірибелер болды.
15. Не сізге ұнайды, онда қайғылы жоқ көрінетін себептері?
16. Күні бойы Мен армандаймын және қажет болғаннан көп қиялдаймын.
17. Көңіл-күйіңізді өзгерту оңай ма?
18. Мен ұялшақтықты көрсетпеу үшін жиі күресемін.
19. Менің болғысы келеді, сол бақытты, қандай болатындығына басқа адамдар.
20. Кейде Мен дірілдеймін немесе қалтырау ұстамаларын сезінемін.
21. Сіздің көңіл-күйіңіз ауыр себепке байланысты немесе онсыз жиі өзгереді ме?
22. Сіз кейде қорқыныш сезімін сезінесіз бе, тіпті нақты қауіп болмаса да?
23. Сын немесе сөгіс маған қатты әсер етеді.