"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ ЗЕРЕНДІ АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ ТРОИЦКОЕ  АУЫЛЫНЫҢ НЕГІЗГІ ОРТА МЕКТЕБІ" КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ  
КОММУНАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ "ОСНОВНАЯ СРЕДНЯЯ ШКОЛА СЕЛА ТРОИЦКОЕ  ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ПО ЗЕРЕНДИНСКОМУ РАЙОНУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

БАЛАЛАРҒА АРНАЛҒАН ТОПТЫҚ БІРІКТІРУГЕ АРНАЛҒАН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ОЙЫНДАР - ТОПТЫҚ БІРЛЕСТІК

БАЛАЛАРҒА АРНАЛҒАН ТОПТЫҚ БІРІКТІРУГЕ АРНАЛҒАН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ОЙЫНДАР - ТОПТЫҚ БІРЛЕСТІК
Ты мне нравишься
Мақсаттары: бұл керемет жаттығу балалар арасындағы жақсы қарым-қатынасты дамытуға ықпал етеді. Кейбір балалар өз эмоцияларын оңай білдіре алады, ал басқалары үшін бұл проблема. Бұл ойында барлық қатысушылар осы маңызды шеберлікті дамытуға нақты мүмкіндік алады. "Веб" - бұл барлық сынып оқушыларының өзара байланысының керемет метафорасы.
Материалдар: түрлі-түсті жүннен жасалған шар.
Нұсқаулық:барлығы бір жалпы шеңберге отырыңыз. Мен сізге бір қызықты ойынға қатысуды ұсынғым келеді. Біз бәріміз бір-бірімізді байланыстыратын бір үлкен түсті тор жасаймыз. Сонымен қатар, әрқайсымыз өзінің сыныптастарына деген жақсы ойлары мен сезімдерін білдіре аламыз. Енді Мен сізге бұл ойынның қалай өту керектігін көрсетемін.
Бір-екі рет обмотайте еркін аяғындағы жүн жіптер айналасында өз алақан мен покатите шумақ жағына бір бала. Сыныптағы ең танымал емес оқушыны таңдауға тырысыңыз.
Сіз менің қазір не істегенімді көресіз. Мен "вебте"келесі болуы керек оқушыны таңдадым. Біз біреуге доп бергеннен кейін, біз осы оқушыға бір сөзден басталатын сөз тіркесін айтамыз: "Коля (Маша, Петя)! Маған ұнайды, өйткені..."Мысалы, мен:" Коля! Мен сені жақсы көремін, өйткені Бүгін сабақ басталар алдында сіз сыпайы түрде сынып есігін айқара аштыңыз". Оған айтылған сөздерді тыңдағаннан кейін, Коля алақанын жіппен орап алады, сондықтан "веб" көп немесе аз созылады. Осыдан кейін Коля ойланып, допты кімге беру керектігін шешуі керек. Доп келесі оқушыда болған кезде, Коля оған менікімен бірдей сөздерден басталатын сөйлеммен жүгінеді. Мысалы:"Яна, мен сені жақсы көремін, өйткені кеше маған математикадағы қиын мәселені шешуге көмектестіңіз". Сонымен қатар, сіз бұл адамға не ұнағаны, сізге не ұнайтыны, оған не үшін алғыс айтқыңыз келетіні туралы сөйлесе аласыз. Осылайша біздің ойын одан әрі жалғасуда... Допты қашан беру керек екенін жақсы есте сақтауға тырысыңыз.
Ойын барысында барлық балалардың доп алғанын мұқият қадағалаңыз. Балаларға біз тек жақын достарымызды ғана емес, сонымен қатар сыныптағы әр оқушыны да жақсы көретінімізді түсіндіріңіз. Өйткені, әрқайсысында құрмет пен сүйіспеншілікке лайық нәрсе бар. Бұл ойларды күн астындағы орын үшін бәсекелестікке толы қазіргі қоғамда үнемі қайталап, атап өту өте маңызды. Бірде-бір отбасы, бірде-бір команда "скапегалар" мен "сырттан келгендер"болғанша толыққанды және тиімді бола алмайды. Егер кейбір балаларда " Мен сені жақсы көремін, өйткені...", содан кейін оларға оны " маған Сіздің жолыңыз ұнады...".
Бірте-бірте" веб " өсіп, толтырылады. Соңғы доп алған бала оны кері бағытта орап бастайды. Сонымен қатар, әр бала жіптің бір бөлігін допқа орап, оған айтылған сөздер мен сөйлеушінің атын айтады, оған доп береді.
Жаттығуды талдау:
- Басқа балаларға жағымды сөздер айту оңай ма?
- Осы ойынға дейін Сізге кім жақсы нәрсе айтты?
- Біздің сынып жеткілікті достық па?
- Неліктен әр бала махаббатқа лайық?
- Бұл ойында сізді бір нәрсе таң қалдырды ма?

топты біріктіруге арналған ойындар.

Топты біріктіруге арналған ойындар мен жаттығулар
Мақсаты-қойылған міндеттерді бірлесіп шешу үшін топ мүшелерін біріктіру, бір-біріне жанашырлық пен құрмет білдіру қабілетін дамыту.
Бірлестік-бұл топтық айнымалы, яғни топтың барлық мүшелерінің қарым-қатынасына байланысты. Топтық үйлесімділік барлық басқа айнымалылардан ерекшеленеді, өйткені ол топтың жұмысына әсер етеді және сонымен бірге оған байланысты.
Топтағы бірлестіктің дамуына бірнеше факторлар әсер етеді. Олардың біріншісі-орындалатын тапсырма түрі. Тапсырмада талап етілетін өзара әрекеттесу деңгейі неғұрлым жоғары болса, топтың ықтимал бірлігі соғұрлым жоғары болады. Екінші фактор - өткен тапсырмаларды орындаудағы топтық Жетістік тарихы. Мұндай жетістіктер неғұрлым көп болса, соғұрлым бірлік жоғары болады.
Топтың кейбір сипаттамалары топтың бірігуіне ықпал етеді. Мысалы, топ мүшелерінің ортақ мақсатқа ие болуы оның болмауынан гөрі біртұтастыққа әкеледі. Топ мүшелерінің жеке сипаттамалары топтық келісімге тағы бір үлес қосады. Адамдар өздерінің таныстарын жақсы көреді, олардың көзқарастары өздеріне жақын. Мұндай адамдар тобында неғұрлым көп болса, соғұрлым ол біртұтас болады.
Сонымен, топтағы бірлестіктің дамуы топтың өзара әрекеттесуіне, топтық табыстарға, ортақ мақсаттарға және топ мүшелері арасындағы өзара жанашырлыққа байланысты. Даму арқылы топтың бірлігі топтың болашағына айтарлықтай әсер етуі мүмкін. Топтық бірлестіктің салдарының бірі-топ мүшелерінің бір-бірімен қарым-қатынаста көбірек уақыт өткізуі, осылайша топтық өзара әрекеттесудің саны мен сапасы артады. Сонымен қатар, біртұтас топ өзінің жеке мүшелеріне үлкен әсер етеді.
Тағы бір салдары-біріккен топ мүшелері жұмыстан үлкен қанағат алады, бұл өте маңызды. Сонымен, топтық үйлесімділік өнімділікпен тығыз байланысты. Біртұтас топтың мүшелері аз топтың мүшелеріне қарағанда өнімділікке қатысты топтық көзқарастарды көбірек ұстанады.
1) " шеңберге өту»
Топ мүшелері қолдарын ұстап, қатал шеңбер құрады. Өткен сабақтардың нәтижелері бойынша жүргізуші өзі үшін топ мүшелерінің қайсысы топқа енбейтінін анықтайды және оған жаттығуды бірінші болып бастауға, яғни шеңберден өтіп, оған енуге шақырады. Әрбір қатысушы да солай жасай алады.
2) " баспа машинасы»
Қатысушылар сөз немесе сөз тіркесін жасайды. Мәтінді құрайтын әріптер топ мүшелері арасында бөлінеді. Содан кейін фраза мүмкіндігінше тез айтылуы керек және әркім өз әрпін атайды, ал сөздер арасындағы аралықта бәрі қол шапалақтайды.
3) " сәлемдеме»
Қатысушылар бір-біріне жақын шеңберде отырады. Қолдар көршілердің тізесінде ұсталады. Қатысушылардың бірі көршілерінің бірінің аяғын оңай қағып, "сәлемдеме жібереді". Сигнал мүмкіндігінше тезірек жеткізілуі керек және шеңберде авторына оралуы керек. Мүмкін сигнал нұсқалары (әртүрлі саны немесе қозғалыс түрлері).
4) " шатасқан тізбектер»
Қатысушылар шеңберге тұрып, көздерін жұмып, алдына оң қолын созады. Столкнувшись, қолына сцепляются. Содан кейін қатысушылар сол қолдарын созып, қайтадан серіктес іздейді. Жетекші қадағалайды әрбір жарымында қолына өтеді. Қатысушылар көздерін ашады. Олар қолды ашпай ажыратылуы тиіс (қолдың шығуы болмауы үшін қолдардың қалпын өзгертуге ғана рұқсат етіледі). Нәтижесінде шеңбер немесе адамдардан бірнеше сақина немесе бірнеше тәуелсіз шеңбер немесе жұп пайда болады.
5) " көзқарастармен кездесу»
Барлық қатысушылар басын төмен түсіріп, шеңберде тұр. Жүргізушінің бұйрығымен олар бір уақытта бастарын көтереді. Олардың міндеті-біреумен кездесу. Бұл сәтті болған бірнеше ойыншы шеңберден шығады.
6) " балауыз таяқшасы»
Бір қатысушы шеңбердің ортасына шығып, көздерін жұмып артқа қарай құлайды. Екіншісі (басқалары) оны соңғы минутта ұстап алады.
7) " соқыр серуендеу»
Нұсқаулық: серіктесіңізге сізді "соқыр" серуенге шығаруға шақырыңыз, онда олар сізге әр түрлі заттарды ұсынуы керек, осылайша сіз өзіңіздің кинестетикалық мүмкіндіктеріңізді қолдана отырып, нақты заттардың пішінін, мөлшерін, құрылымын, температурасын және басқа да сипаттамаларын сезіне аласыз.
Егер сіз мидың рационалды-ауызша әрекетін (оның сол жақ жартысын) азайтуды немесе басуды қаласаңыз, оны тура немесе кері тәртіпте санауға болады, ал қалғанының бәрі болады.
8) " Кез келген Сан»
Хост кез-келген ойыншының атын атайды. Ол бірден бір саннан бір санға дейін қоңырау шалуы керек,
топтағы қатысушылар санына тең. Жүргізуші "үш — төрт"командасын береді. Бір уақытта қанша ойыншы аталуы керек. Сонымен қатар, осы кездейсоқ санды атаған ойыншы өзі тұра алады немесе отыра алады. Жүргізуші екі-үш сәтті әрекеттен кейін ойынды тоқтатады.
9) " басқа жауаптар»
Қатысушылар үлкен қағаз парағын алып, оны тік сызықтармен үш бөлікке бөледі. Ортаңғы бағанның жоғарғы жағында ойын атын жазу керек. Сол жақ бағанның үстінде сол жақта отырған адамның атын жазыңыз, бірақ бір адам арқылы. Оң жақ бағанның үстінде оң жақта отырған адамның аты да бар.
Нұсқаулық: енді сұрақтар қойылады. Олардың жазу керек. Сұрақ нөмірлерін қойыңыз және серіктестеріңіз берген жауаптарды жазып алыңыз. Асықпаңыз, өз атынан жазуға тура келетін адамның ішкі әлеміне үйренуге тырысыңыз. Орташа бағанда сіз өзіңіз үшін жауап бересіз. Қысқаша және нақты жауап беріңіз.
Мүмкін сұрақтар тізімі:
Сіздің сүйікті түсіңіз.
Сіздің сүйікті еркек атыңыз.
Сіздің сүйікті әйел атыңыз.
Сіз үй жануарларына жанашырлықпен қарайсыз ба? Олай болса, кімді қалайсыз: иттер, мысықтар, құстар, балықтар немесе басқа біреу ?
Сіздің сүйікті уақытыңыз.
Сіз қай жанрдағы фильмдерді қалайсыз ?
Музыкалық ҚАЛАУЛАР.
9) " сенімнің үш дәрежесі»
Топ екі тең бөлікке бөлінеді. Қатысушылардың жартысы шеңберге айналады, көздерін жұмып, бір-бірін қолдарынан алады. Екінші кіші топтың қатысушылары олардың артында орналасқан. Бірінші сенім дәрежесі: ішіндегі адамдар сыртқа қарай құлайды. Сыртта жүргендер оларды біршама қашықтықта ұстайды. Сенімнің екінші дәрежесі: бірдей, бірақ қол ұстамай.
Сенімнің үшінші дәрежесі: көздері жабық ішкі шеңбердегі адамдар 180 градусқа бұрылып, бетіне түседі. Әр сынамада сыртқы шеңбердегі адамдар орындарын ауыстырады.
10) " үнсіз және сөйлейтін айна»
Жүргізуші "айнаға қарайтын" ерікті шеңберге шығуды ұсынады.

Жаңартылған күні: 27.10.2020 10:48
Құрылған күні: 27.10.2020 10:48

Текст