"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ ЗЕРЕНДІ АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ ТРОИЦКОЕ  АУЫЛЫНЫҢ НЕГІЗГІ ОРТА МЕКТЕБІ" КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ  
КОММУНАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ "ОСНОВНАЯ СРЕДНЯЯ ШКОЛА СЕЛА ТРОИЦКОЕ  ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ПО ЗЕРЕНДИНСКОМУ РАЙОНУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Адамгершілік тәрбие сабақтарының қысқаша мазмұны  «Ертегідегі оқиға»

Адамгершілік тәрбие сабақтарының қысқаша мазмұны
 «Ертегідегі оқиға»

Міндеттері: балаларда адамгершілік нормалар, басқалармен қарым-қатынас туралы түсінік қалыптастыру.
Міндеттері:
- қарым-қатынас мәдениетін, басқалардың қамқорлығын сезінуге тәрбиелеу.
- Балаларды сыпайы сөздерді айтуда жаттықтыру.
- басқалар туралы идеяларға негізделген балалардың сөйлеу қорын кеңейту және жандандыру.
- мақал-мәтелдердің мағынасын түсінуге үйрету.
- жұмбақтар, жұмбақтар, кроссвордтар арқылы дыбыстардың санын кроссвордтағы ұяшықтар санымен байланыстыра отырып, логикалық ойлауды дамыту; зейінін, ерік-жігерін, жолдастарын тыңдай білу қабілетін дамыту.
- балалардың шаршауының алдын алатын балама әрекеттер.

Материалдар: көп түсті көпбұрыш, түрлі-түсті жүздері бар текшелер, конверттер, тапсырмалар салынған суреттер, нақыл сөздер жазылған карточкалар, қалпақ және билеттері бар сөмке.


Сабақтың барысы (балалар кілемде отырады)
Тәрбиеші:
Сәлем жігіттер. Бүгін біз сіздермен сыпайылық пен достық туралы сөйлесетін боламыз.
1 бала:
Мұны біреу ойлап тапқан, кездескенде сәлемдесу оңай және ақылды: Бәрі:
Қайырлы таң! - (мұғалімге)
2 бала:
Қайырлы таң
Күн мен құстар
Қайырлы таң
Күлімдеген жүздер (қонақтарға)
3 бала:
Әркім болады
Мейірімді, ақылды және
Қайырлы таң
Кешке дейін созылады. Тәрбиеші:
Күн келді. Мен саған күлемін, ал сендер бір-біріңе күлесіңдер
бүгін осында отырғанымыздың қандай жақсы екенін ойлаңыз, біз
сабырлы және мейірімді, жылы шырайлы. Терең дем алыңыз және
күрсініп, кешегі реніштерді, ашуланшақтықты, алаңдаушылықты ұмыт. Ақ қардың жылуы мен сұлулығымен дем алыңыз
күн сәулесі, өзендер таза. Сізге жақсылық тілеймін
көңіл-күй мен бір-біріне құрмет.
Достық туралы ән тыңдаймыз. («Егер сіз досыңызбен жолға түссеңіз» әні. Кенеттен ол үзіліп, толқулы дауыс шығады)
- Әлемде тәртіпсіздік болды
Мұның бәрі дұрыс емес
Бәрі бұзылады, көз жасын жоғалтады
Бұл бәрімізге өмір сүруге кедергі келтіреді.
Ертегі елінде ол қоныстанды
Жігіттер кенеттен ұрысуға бел буды
«Сиқырлы сөздер» жоғалып кетті
Ертегілердегі кейіпкерлер кенеттен зұлымдыққа айналды.
Жауабын табуға көмектесіңіз
Мүмкін бізді құтқарыңыз ба, жоқ па?
Тәрбиеші:
Жол жігіттерін ұрайық.
Біз дұрыс әдісті қарсыластан табамыз.
Жол жақын емес және алыс емес
Бірақ біз жаяу келе алмаймыз ...
Автобуспен барамыз
Оны қайдан табамыз? (Балалар артына қараса, мұғалім кондуктордың қалпақшасын киіп, билеттері бар сөмкені алады).
Дирижер:
Тек батыл және табанды
Мақсатқа қуана жетіңіз
Ал сізге керек жолда
Берік достықтың құпияларын біліңіз.
Сіз дайынсыз ба?
Балалар:
Иә, дирижер:
Барлығы сапарға дайын
Билеттер сатылымда
Сыпайы сөз үшін
Билеттерді сатып алыңыз
Және орын ал. (Балалар қыздарға кілемнен түсуге көмектеседі, билеттер сатып алған кезде алға ұмтылсын және үстелге отыруға көмектеседі).
Дирижер:
Сиқырлы көпбұрыштың барлық тапсырмаларын орындасақ, біз ертегі еліне жетеміз.
Бірақ біздің автобус басталмайды.
ЖӘНЕ! Мәселе осы! Автобус да сиқырлы және жүре бастайды
ережелер тізілгенде ғана мотор
Қоғамдық көліктегі мінез-құлық. Балалар:
Ережелерді атаңыз.
Дирижер:
Бізде көп уақыт жоқ, сондықтан бәрін жасауымыз керек
бір уақытта тапсырмалар. Біздің ұранымыз: Барлығы:
«Біреу бәріне және бәрі біреу үшін».
Дирижер:
Тырнақты орап, тапсырманы орындаңыз. Әр тапсырмада сізге «сиқырлы сөз» табу керек. Өйткені, олар зұлым сиқыршыны жеңуге көмектеседі.
(Балалар түрлі-түсті жүздерімен текшені лақтырып, тапсырмалары бар конвертті таңдайды).

1 тапсырма «Ребусты шеш»
 
2 тапсырма «Криптографтар»
а) RYANGOPITO PEIAAPTT
24 6 89 1357 24 681357
б) PICOYUSOON OICHN
24 6891357 2431
3 тапсырма «Жақсы - жаман»
Әрекеттері бар суреттерді салыңыз.
Себебін түсіндіріңіз.
(Балалар істеп жатқанда, мұғалім серуендейді, тексереді, неге олай екенін түсіндіреді).
Дұрыс орындалған тапсырма үшін балалар қағазға жазылған сиқырлы сөздерді алады).
Дирижер:
Барлығы үшін келесі тапсырма. «Жұмбақтарды тап»
1. Бұл балаға ешқандай жолмен сенуге болмайды.
Тіл не айтса -
Бәрі дұрыс емес, бәрі де ондай емес ». (Өтірікші)
2. Ол әрдайым, барлық жерде үйренеді
Тек өзің туралы ойлан. (Эгоист)
3. Барлығы балалар туралы айтады,
Кім күресіп жатыр, кім айқайлайды.
Тек өзім туралы
Ол айтпайды, үндемейді. (Кроссовка)
4. Әй, бізге қаншалықты жиі қажет
Біреумен бөлісу үшін!
Кім барлық жерде мылжыңдайды?
Кім үнемі қайталайды: «Мен бермеймін!» (Ашкөз)
Дирижер:
Шаршау
Енді міне тыныш тұрдың
Біраз демаламыз
Біз жаңа ойын бастаймыз
«Қателік жасамаңыз»
Мен бұйрықтар беремін, ал егер сіз «өтінемін» десем ғана оларды орындайсыз.
 Дирижер:
Зұлым сиқыршы Кавардак достық туралы барлық мақалдарды жыртып тастады, оларды қалпына келтірейік. (Әр мектеп партасында өзіндік мақал бар).
1. Ешқандай бөгет жоқ - қараңыз, бірақ табыңыз - күтіңіз.
2. Алғыс айтуды ұмытпаңыз - «сиқырлы сөздер» айтыңыз.
3. Ағаш тамырымен өмір сүреді, ал адам достарымен өмір сүреді.
Дирижер:
Тағы да бәріне міндет
«Сөз айт»
1. Эй, - деп айқайлайды Серёжа Маша -
Маған ботқа салыңыз!
Ол ботқаны жеп: «Орындалды!» - деп айқайлады.
Екі маңызды сөз қайда?
Балық сияқты үнсіз болмаңыз
Сөйле (рахмет)
2. «» - деді Ира (өтінемін)
Маған вафли мен зефир сатып алыңыз.
3. Әділдік жасаңыз
Кішкентайларға (берілу)
Дирижер:
Міне сілтеме

Жаңартылған күні: 21.05.2020 10:30
Құрылған күні: 21.05.2020 10:30

Текст