"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ ЗЕРЕНДІ АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ ТРОИЦКОЕ  АУЫЛЫНЫҢ НЕГІЗГІ ОРТА МЕКТЕБІ" КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ  
КОММУНАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ "ОСНОВНАЯ СРЕДНЯЯ ШКОЛА СЕЛА ТРОИЦКОЕ  ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ПО ЗЕРЕНДИНСКОМУ РАЙОНУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Сыныпты біріктіруге арналған Тренинг

Сыныпты біріктіруге арналған Тренинг
Достық сынып-кез-келген Сынып жетекшісінің арманы. Егер сыныпта қалыптасқан команда болса, мұғалімдермен жұмыс істеу әлдеқайда оңай, ал балалардың өздері мектепке бару жағымды және қуанышты болады, демек, оқу нәтижелі болады. Сондықтан педагогикада әлеуметтенуді арттыратын арнайы коммуникативті ойындар жиі қолданылады.
Ұжымды біріктіруге арналған тренинг барысында оқушылар өздерінің жақсы жақтарын көрсете алады, кейде өздері үшін және бүкіл топ үшін күтпеген жерден. Болашақта сынып жетекшісі оларға осы қасиеттерді ескертуге, оларды кедергісіз дамытуға және сыныптағы достық пен өзара көмек атмосферасын нығайтуға қуанышты болады.
Ұйымшыл ұжым-көпжоспарлы ұғым:
* бұл топтың психологиялық үйлесімділігінің көрсеткіші;
* бұл оның қатысушыларының құндылықтарының бірлігі немесе жақындығы;
* бұл бизнестегі мақсаттар мен уәждердің ортақтығы;
* бұл достық қарым-қатынас, ынтымақтастық, өзара көмек, яғни топтың өзіне кіретіндер үшін тартымдылығы.
Ұжымды біріктіруге әсер ететін факторлар оның мүшелерінің жеке ерекшеліктеріне, жеке сенімдеріне, даму деңгейіне байланысты. Сондықтан, бастауыш сынып оқушыларына арналған команданы біріктіруге арналған тренинг орта буында қолданылатын әдістерден айтарлықтай ерекшеленеді, тіпті одан да үлкен.

Ұжымды біріктіруге арналған психологиялық тренинг қандай болуы мүмкін
Оқушыларға ұжымды өткізудің әдістері мен формалары бойынша біріктіруге арналған тренингтер әртүрлі болуы мүмкін. Жақсы тиімділік, әдетте, бірнеше сабақтан немесе сабақтан кейін үлкен уақыт аралығынсыз (бір аптадан аспайтын) бағдарламалар береді. Бір реттік жаттығулар мен ойын жаттығулары туындаған нақты мәселелерді шешуге немесе жақсы қарым-қатынасты сақтауға және сыныптағы жалпы психологиялық климатты сақтауға көмектеседі.
Мектеп оқушыларының ең жарқын әсерлерін сыртта өткізілген тренингтер қалдырады: ерекше жағдай, әдеттегі бағыттардан оқшаулану, бір жағынан, босатуға көмектеседі, ал екінші жағынан олар дайын емес реакцияларды тудыратын бірқатар қиындықтарды тудырады, мұндай тәжірибеге ерекше мұғалімдер де, сол сияқты дайын емес балалар да. Соған қарамастан, барлық дерлік оқу орындарында қабылданған сыныптардың табиғатқа күзгі сапарлары жыл бойы, ал біреу-өмір бойы есте қалады.

Ұйымшылдыққа арналған 5-сыныпқа арналған тренингті қалай өткізуге болады
Мұндай іс-шараларды әсіресе эмоционалды түрде бастауыш мектептен орта мектепке ауысқан балалар қабылдайды. Бесінші сынып оқушылары үшін қазір көп нәрсе жаңалық: мұғалімдер де, пәндер де, режим де олардың әдеттегі өмірін өзгертеді. Сондықтан күзде табиғатқа шығу кезінде 5-сынып ұжымын біріктіруге арналған тренинг сынып жетекшісі үшін және балалардың өздері үшін "бірге өмір сүрудің" тамаша бастамасы болады.
Мақсат пен міндеттерді дұрыс қою, қызықты жаттығулар, ойындар тізбегін құру маңызды — және балалармен нәтижелі оң байланыс пайда болады.
Мұндай тренингтің басты мақсаты-балалар арасында жақсы қарым-қатынасқа қол жеткізу. Әр топта бұрыннан қалыптасқан құрылым, өзіндік "жұлдыздар" мен "қарғалар", "әншілер" және "синглдер"бар екендігі белгілі. Барлығына ол кім болу құқығын беру және сонымен бірге топта көп нәрсеге қол жеткізе алатындығын көрсету маңызды. Бұл кәсіби психологтар да, кез-келген педагогикалық білімі бар адамдар да қолдана алатын көптеген жаттығулар мен тапсырмаларға бағытталған.
Бастауыш мектеп түлектерінің жаңа оқу жылы белгілі бір стрессті тудыратынын ескере отырып, ұйымшылдыққа арналған 5-сыныпқа арналған тренингті жақсы дайындалған жүргізуші жүргізуі керек. Егер мұғалім жаттығу тәжірибесі болмаса, кәсіби маманға хабарласқан жөн.
Егер мұғалім (сынып жетекшісі) психологпен бірге жұмыс істесе (студент болса да, бірақ тренингтерге және психологиялық жаттығуларға қатысу тәжірибесі бар), бұл сөзсіз оң нәтиже береді және оның оқушылармен одан әрі жұмысына көмектеседі. Егер мұғалім балалармен бір командада болса, олармен жаттығулар мен ойындар кезінде туындайтын қиындықтарды бірдей бөлісетін болса, одан да жақсы. Ол айта алады және бағыттай алады (тек оған қатыспау керек, балаларға өз тәжірибелерін қолдануға және өз шешімдерін жүзеге асыруға тырысу керек).

Арқан курсы Балалар ұжымы үшін тиімді тренинг ретінде
Оқушылар тобын біріктіруге арналған тренингтің жақсы нұсқасы-Арқан курсы. Ол әр түрлі жастағы балаларға қолданылады — кіші мектеп оқушыларынан бастап үлкенге дейін; ол студенттерге де, ірі компаниялардың қызметкерлеріне де қолданылады — бәрі жаттығудың қиындық деңгейіне байланысты.
Тренинг барысында команда қатысушылары өздері шешім тауып, оларды жүзеге асыруы маңызды. Балалар тобын біріктіру әр түрлі жоспардағы қиындықтарды жеңу кезінде пайда болады: жолдың бір бөлігін көзіңізбен жабу қажеттілігінен (мұнда сынып жетекшісі бағыттаушы ретінде өте ыңғайлы!) "спорттық "кедергілерге дейін созылған арқанмен өту немесе"тарзанка" көмегімен кедергіден секіру сияқты.
Сынып сағаты үшін сыныпты біріктіруге арналған тренингтің мысалы
Егер сіз әлі де ұжымды қалай біріктіру керектігін білмесеңіз, сізге сынып жетекшісі, мектеп психологы сынып сағатында немесе сыныптан тыс іс-шарада өткізетін тренингтің дамуын ұсынамыз. Сыныпты біріктіру үшін ұсынылған ойындарды дәйекті түрде орындау және орындалатын әрекеттерді талдау қажет.
Тренингтің мақсаты: сыныптағы балалардың бірлігі мен өзін-өзі бағалауын арттыру.
Тренинг жоспары
Сәлемдесу
- Сәлеметсіздер ме, қымбатты балалар. Бұл сәл ерекше болады, бірақ сізге өте ұнайды деп уәде беремін. Бастамас бұрын, бәріміз бірге бір-бірімізге сәлем берейік. Ол үшін бір күрделіліктегі (бірінші-екінші.
Өте жақсы! Ал енді бізге ештеңе кедергі болмас үшін, бәріміз бірге тұрып, орындықтарымызды жылжытайық. Бірінші топтағы адамдар менің артымда бір сызықта, ал екінші топ дәл сол сызықта бізге қарама-қарсы тұрады.
Сәлемдесу келесідей болады: әрқайсысы кезек-кезек бұрылып, оның артында тұрған қолды бағанға басады. Тек екі колонна закончат бұл істеу керек болады алмасуға құттықтау сөздерімен арасындағы колонналары. Ол үшін бәріміз "жыланға" барамыз және қол алысамыз.
Батыру
- Енді менің бұйрықтарымды мұқият тыңдап, орындаңыз. Қазір көңіл-күйі жақсы адамдарға қол көтеру керек. Ал енді, керісінше, көңіл-күйі нашар адамдар үшін. Қорытындылай келе, сыныпта жолдастары бар барлық адамдар қолдарын көтерсін.
Егер бұл тапсырманы барлық студенттер орындаса, сәтті орындалды деп саналады. Орындалу жылдамдығы мен сапасы маңызды емес. Ең бастысы, тапсырманы барлығы орындауы керек.
- Ал енді бір оқиғаны тыңдаңыз. Кейбір Ауылда өмір сүрді-отбасы болды, бұл отбасының басшысы ескі еді. Ол қайтыс болғанға дейін ұлдарына сыпырғыш беріп, оны бұзуды өтінді. Де тырысты оның ұлдары сынған соң, бірде-бір осы едік. Содан кейін ақсақал шыбықтарды бір-біріне байлап, оларды бөлек сындыруды ұсынды. Ұлдар мұны көп күш жұмсамай шешті. Содан кейін отбасы басшысы балаларына осындай жаза берді: ол болмаған кезде олар әрқашан бір-біріне жабысып, әрқашан бірге болуы керек, содан кейін олар ешқандай қиындықтардан қорықпайды.
Осы сабақта біз сіздің сыныбыңыздың қандай достық екенін түсінуге тырысамыз.
Строй
— Сіз үшін ақы, егер менің айтарым, минутына керек выстроиться бірқатар өсуі бойынша. Ал менің айтарым, минутына керек выстроиться түсі шаш? Жолдың басында шашы ең жеңіл адам, ал оның артында шашы күңгірт және күңгірт адамдар тұруы керек.
Сіз бұл тапсырманы орындадыңыз. Сіз өз есімдеріңіздің алғашқы әріптерінің алфавиті бойынша бір сөзді дауыстап айтпай-ақ құра аласыз ба?
Және бұл жеңе! Өте жақсы!
.
Бәтеңке
- Енді әркім аяқ-киімін бүкіл сыныпқа таратуы керек. Енді қайтадан барлық встаем шеңбер құрып крепко ұстаймыз бір-бірін қолына. Тапсырма тұрады, оның әрқайсысы обуть өз аяқ-киім. Қолды босату мүмкін емес.
Әркім аяқ киімін қайтара алған кезде, балалардан мұндай тапсырма ұнады ма, оны қалай аяқтағаны және оларға кім көмектескені туралы сұрау керек.
Почеши спинку
— Қазір барлығы екі шеңбер құруы керек: біреуі үлкенірек— сыртқы, екіншісі кішірек-ішкі. Енді бәрі оңға бұрылуы керек. Енді әркім өз жолдасына арқа сүйеп, басқа жолдастың арқасын көреді. Ойын не керек почесать, уқалаңыз, пощипать немесе погладить спинку тому, кто стоит перед тобой.
Трансформация
— Ал енді біз өз қиялымызды дамытамыз. Мен жануарды, белгілі адамды немесе кез-келген затты Шақырамын, сіз оны бейнелеуіңіз керек. Бұл жағдайда сіз өзіңіздің қиялыңызды көрсетіп, кейіпкерді әр түрлі жағынан көрсетуіңіз керек: қозғалыстар, дыбыстар, әдеттер және т. б.
Сонымен, қазір біз: сиыр, үстел, үкі, Алла Пугачев, плакс, мұғалім, ақын, гитарист, клоунға айналамыз.
Керемет, сіз тапсырманы өте жақсы орындадыңыз! Нағыз әртістер!
Шыны
Біз сіздің актерлік қабілеттеріңіз бен қарым-қатынас дағдыларыңызды үйретуді жалғастырамыз. Енді сіз жұптасып, бір-біріңізге қарама-қарсы тұруыңыз керек. Сіздің міндетіңіз-кейбір тақырыпта қарама-қарсы тұрған сыныптастармен сөйлесу. Қиындық-бұл сөздерді айту мүмкін емес, бәрін қимылмен бейнелеу керек. Сіздің араңызда дыбыс өткізбейтін әйнек бар деп елестетіп көріңіз.
Сіз қандай кереметсіз! Және бұл тапсырманы орындады.
Пойыз
— Ал қазір біз сіздермен пойызбен саяхатқа барамыз. Маған 5 адам керек, олар бір-бірінің артында тұрып, екі қолымен тұрған белден жоғары тұруы керек. Бұл пойыз. Колоннаның алдында тұрған оқушы машинист болады, қалғандары — пойыз вагондары.
Поездан тыс балалар сынып бойынша жүгіреді және кедергілер рөлін атқарады. Машинисттен басқа барлығы көздерін жұмады. Ол пойызды жолда кездесетін барлық кедергілерден өткізуі керек. Ол өз шеңберінен өткеннен кейін, сіз өзгеруіңіз керек.
Ойын барлығы пойызға жеткенше жалғасады.
Жалпылау

Жаңартылған күні: 25.10.2021 13:00
Құрылған күні: 25.10.2021 13:00

Текст