4-сынып оқушыларына арналған "Мамандықтар аралына теңіз саяхаты"кәсіби бағдар беру ойыны
Панасюра н. г. педагог-психолог
Мақсаты: оқушылардың мамандық әлеміне деген қызығушылығын арттыру.
Міндеттері:
оқушыларды мамандықтар әлемімен таныстыруды жалғастыру;
оқушылардың зияткерлік және шығармашылық қабілеттерін дамыту бойынша жұмысты жалғастыру.
Болжалды психологиялық нәтиже: ойын барысында студенттер келіссөздер жүргізуге, бір-бірін тыңдауға, талқылауға, шешім қабылдауға, команданың басқа мүшелерімен бірдей қарқынмен жұмыс істеуге мәжбүр болады, бұл студенттердің сындарлы қарым-қатынас формаларын қалыптастыруға мүмкіндік береді. Сабақтың шығармашылық бөлігі танымдық белсенділікті және ертегі терапиясы элементтері бар сабақтарға қызығушылықты арттырады.
Материалдар мен жабдықтар: Түрлі түсті токендер, командалар атауы бар белгішелер, проектор, компьютер, презентация, қағаз, желім, қайшы, ертегі кейіпкерлері бар суреттер мен журналдар.
Сюжеттің түрі: сиқырлы сюжет.
Ойын және талқылау уақыты: 30 мин.
Қатысушылар:
жасы 9-10жыл;
топ мөлшері: 10-20 адам;
жүргізуші 1 (педагог-психолог).
ОЙЫН БАРЫСЫ
Ұйымдастыру сәті (10 мин). Презентацияда – №1 Слайд.
Психолог. Сәлеметсіз бе, балалар! Бүгін біз жұмбақ теңіз арқылы мамандықтар аралына, Барон Мунчаузенмен бірге сапарға шығуға жиналып отырмыз, ол бізді ұзақ және қызықты сапарда ертіп жүреді. Біз "Інжу" деп аталатын кемеде жүземіз (Слайд №2,3)., бірақ үшін аттанады, саяхат, сіздің жолдасыңыздың екі командасы "Теңізшілер мен Матростар" (оқушылар тянут жетондар атты команда рассаживаются орындары бойынша). Біздің саяхат барысында сіз көшбасшы командасы анықталатын жетондар алатын тапсырмаларды орындайсыз.
Сонымен, жұмбақ теңізге жол!
№ 1 тапсырма "теңіз жұмбақтары" (Слайд № 4-13).
Психолог. Керемет! Балалар, біз бірінші тапсырманы орындап, Барон Мюнхаузенмен бірге мамандықтар аралына жеттік (Слайд №14).
№ 2 тапсырма "арал тұрғындары" (Слайд № 15-26).
Психолог. Арал тұрғындарының кәсіптері қандай?
Психолог. Молодцы!
№ 3 тапсырма "әріпке мамандық атаңыз" (Слайд № 27).
Психолог. Балалар, әріпке мамандық атаңыз (слайдты қараңыз).
Молодцы!
№ 4 тапсырма " мамандық тап "(Слайд № 28).
Психолог. Мамандық атаулары тізбекте жасырылған және сіз оларды тезірек табуыңыз керек (командалардың жауаптары). Ақылды!
№5 Тапсырма "Юморина" (Слайд № 29).
Психолог. Балалар, сөзді оқып, оны мамандық атауына айналдыру керек (командалардың жауаптары). Өте жақсы!
№ 6 тапсырма "мамандық символдары" (Слайд № 30).
Психолог. Ұсынылған символдарға сәйкес мамандықты атау керек (командалардың жауаптары). Керемет!
№ 7 тапсырма "мақал жинаңыз" (Слайд № 31,32).
Психолог. Балалар, сіз Еңбек туралы мақал-мәтелдерді білесіз бе? Сіз бірнеше сөзден мақал жинауыңыз керек (командалардың жауаптары). Молодцы!
№ 8 Тапсырма "Қосымша" (Слайд № 33, 37).
Психолог. Балалар, Сізге қандай пән артық екенін анықтау керек (командалардың жауаптары). Сынып!
№ 9 Тапсырма "Ребустар" (Слайд № 38-43).
Психолог. Ребусты шешіп, мамандықты атаңыз (командалардың жауаптары). Тамаша!
Психолог. Барлық командалар сөзсіз жақсы жасалды, бірақ біздің сапарымыз аяқталмады, барон Мунчаусен бізге ерекше тапсырманы орындау үшін көрші ертегі аралына (№44 Слайд) баруды ұсынады. Сіз әр ертегі кейіпкеріне заманауи мамандықты таңдап, өз жобаңызды қорғап, коллаж жасауыңыз керек.
№ 10 тапсырма "ертегі кейіпкерлерінің мамандықтары" (Слайд №45-47).
(Жобаларды қорғау.)
Ойынның нәтижесі (Слайд №48) (таңбалауыштар есептеледі, көшбасшы командасы анықталады).
Психолог. Молодцы! Балалар Сізге біздің саяхатымыз ұнады ма? (балалардың жауаптары). Сіз барлық тапсырмаларды сәтті орындадыңыз, барлық қиындықтарды жеңдіңіз, тапқырлық пен табандылық таныттыңыз, біздің сапарымыз осымен аяқталды.