"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ ЗЕРЕНДІ АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ ТРОИЦКОЕ  АУЫЛЫНЫҢ НЕГІЗГІ ОРТА МЕКТЕБІ" КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ  
КОММУНАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ "ОСНОВНАЯ СРЕДНЯЯ ШКОЛА СЕЛА ТРОИЦКОЕ  ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ПО ЗЕРЕНДИНСКОМУ РАЙОНУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ата-аналарға психологиялық кеңес түлектердің ҰБТ дайындықтары.

Ата-аналарға психологиялық кеңес
түлектердің ҰБТ дайындықтары.

ҰБТ (ұлттық бірыңғай тестілеу) тест технологияларына негізделген. Тестілеу емтиханның жаңа түрі ретінде өз тәжірибесін жинақтайды және білім беру процесінің барлық қатысушыларын алдын ала дайындауды талап етеді.
Мұғалімдер оқу жүйесіне тестілік технологияларды белсенді енгізу керек, өйткені "жағада тұрып жүзуді үйренуге болмайды"деп бекер айтпаған.
Бұл тұрғыда жарияланған тақырыптық тест жинақтары ерекше қызығушылық тудырады. Тест тапсырмаларын орындаудағы мұндай жаттығулар тест балын нақты арттыруға мүмкіндік береді. Тест тапсырмаларының типтік құрылымын біле отырып, оқушы нұсқаулықты түсінуге уақыт жұмсамайды.
Мұндай жаттығулар кезінде өзін-өзі реттеу мен өзін-өзі бақылаудың тиісті психотехникалық дағдылары қалыптасады.
Бұл ретте жұмыстың негізгі бөлігін алдын ала, қандай да бір сынақ тапсыру кезінде жеке бөлшектерді пысықтап және т.б., яғни эмоциялық шиеленіспеген жағдайларда жүргізген жөн. Ғалымдар емтихан тапсырудың психотехникалық дағдылары емтиханға дайындық тиімділігін арттырып қана қоймай, емтихан кезінде өзін табысты ұстауға мүмкіндік береді, сонымен қатар жалпы ойлау жұмысының дағдыларын дамытуға, шешуші жағдайда өзін жұмылдыра білуге, өз эмоцияларын игеруге мүмкіндік береді деп санайды.

Ата-аналарға кеңес:
Балаларға емтиханға дайындалуға қалай көмектесу керек

© Баланың емтиханда алатын ұпай саны туралы алаңдамаңыз және емтиханнан кейін баланы сынамаңыз. Балаңызға балдар саны оның мүмкіндіктерінің мінсіз өлшемі емес деп ойлаңыз.

© Емтихан алдында баланың алаңдаушылығын көтермеңіз-бұл тестілеу нәтижесіне теріс әсер етуі мүмкін. Балаға ата-аналардың толқуы әрқашан беріледі, егер ересектер жауапты сәтте өзінің эмоцияларын жеңе алса, онда бала жасына байланысты эмоциялық "үзілуі"мүмкін.

© Балаларды жақсы істеп жатқандары үшін мадақтаңыз.

© Олардың өзіне деген сенімділігін арттырыңыз, себебі бала сәтсіздіктен қорқады, соғұрлым қателесу ықтималдығы артады.

© Баланың көңіл-күйін бақылаңыз, сізден басқа ешкім баланың шаршауына байланысты жағдайының нашарлауын уақытында байқай алмайды және алдын ала алмайды.

© Баланы дайындау режимін бақылаңыз, шамадан тыс жүктеуге жол бермеңіз, оған міндетті түрде сабақты демалумен кезектестіру керектігін түсіндіріңіз.

© Үйде сабақ үшін ыңғайлы орын беріңіз, үйде ешкім кедергі жасамауын қадағалаңыз.

© Баланың тамақтануына назар аударыңыз: қарқынды ақыл-ой кернеуі кезінде оған қоректік және әртүрлі тағамдар мен витаминдердің теңдестірілген кешені қажет. Балық, ірімшік, жаңғақтар, өрік және т. б. сияқты өнімдер мидың жұмысын ынталандырады.

© Балаларға дайындық тақырыптарын күндер бойынша бөлуге көмектесіңіз.

© Баланы емтиханға дайындық әдістемесімен таныстырыңыз.
Барлық нақты материалды тазалаудың мағынасы жоқ,негізгі сәттерді қарап, материалдың мәні мен логикасын түсіну жеткілікті. Қысқаша схемалық үзінділер мен кестелерді жасау өте пайдалы.
Егер ол білмесе, оны іс жүзінде қалай жасалатынын көрсетіңіз. Негізгі формулалар мен анықтамаларды параққа жазып, жазу үстелінің үстінде, кереуеттің үстінде, асханада және т. б. іліп қоюға болады.

© Пән бойынша тест тапсырмаларының түрлі нұсқаларын дайындаңыз (қазір көптеген тест тапсырмаларының жинақтары бар). Баланың тестілеу бойынша трендінің маңызы зор, себебі бұл форма үйреншікті жазбаша және ауызша емтихандардан ерекшеленеді.
© Тест тапсырмалары бойынша жаттығу кезінде алдын ала баланы уақыт бойынша бағдарлауға және оны бөле білуге үйретіңіз.
Сонда баланың барлық тестілеу барысында шоғырлану дағдысы болады, бұл оған тыныштық береді және артық алаңдаушылықты жояды.
Егер бала сағат кимесе, оған емтиханға сағат беріңіз.

© Емтихан алдында балаға толық демалуды қамтамасыз етіңіз, ол демалу керек және қалай ұйықтауыңыз керек.

© Емтихан кезінде балаларға келесілерге назар аударуға кеңес беріңіз:
* тапсырманың қандай түрін көру үшін бүкіл сынақты көз арқылы жүгіріңіз, бұл жұмысқа бейімделуге көмектеседі;
* сұрақты соңына дейін мұқият оқып, оның мағынасын түсіну (тестілеу кезінде тән қателік - соңына дейін оқымай, БІРІНШІ СӨЗ бойынша жауап береді және оны жазуға асығады);
* егер сұраққа жауап білмесеңіз немесе сенімді болмасаңыз, оны жіберіп алып тастаңыз, содан кейін оған қайта оралыңыз;
* егер берілген уақыт ішінде сұраққа жауап бере алмаса, өз түйсігі мен ең ықтимал нұсқаны көрсету мағынасы бар.

Есіңізде болсын: ең бастысы - баланың күйзелісі мен үрейленуін төмендету және сабақ үшін қолайлы жағдай жасау.

Түлектерге кеңестер:
ҰБТ-ға қалай дайындалу керек
Емтиханға дайындық
* Бірінші сабақ үшін орын дайындаңыз: үстелден артық заттарды алып тастаңыз, қажетті оқулықтарды, құралдарды, дәптерлерді, қағазды, қарындаштарды және т. б. ыңғайлы орналастырыңыз.
* Бөлме интерьеріне сары және күлгін түстерді енгізуге болады, өйткені олар зияткерлік белсенділікті арттырады. Бұл үшін осы түсте немесе эстампта қандай да бір суреттер жеткілікті.
* Сабақ жоспарын құрыңыз. Бастау үшін: сен кімсің - "үкі" немесе "бозторғай", осыған байланысты таңғы немесе кешкі сағаттарды барынша қолдан. Әрбір дайындық күніне жоспар жасай отырып, бүгін не оқытылатынын нақты анықтау қажет. Жалпы емес:" сәл жұмыс істеймін", нақты қандай бөлімдер мен тақырыптар.
• Ең қиын, ең нашар білетін бөлімнен бастаңыз. Бірақ егер сіз "шайқау" қиын болса, сіз ең қызықты және жағымды материалдан бастауға болады. Мүмкін, біртіндеп жұмыс ырғағына кіресің де, іс жүріп жатыр.
* Сабақ пен демалысты кезектесіп, 40 минут сабақ, содан кейін 10 минут үзіліс. Осы уақытта ыдыс-аяқты жууға, гүлдерді суаруға, жаттығу жасауға, душ қабылдауға болады.
* Бүкіл оқулықты оқып, есте сақтауға тырысудың қажеті жоқ. Материалды жоспар, схемалар жасау есебінен, мүмкіндігінше қағазда құрылымдау пайдалы. Жоспарлар пайдалы, себебі олар материалды қысқаша қайталауда оңай.
• Осы пән бойынша көптеген жарияланған тесттерді орында. Бұл жаттығулар сізді тест тапсырмаларының құрылымдарымен таныстырады.
* Секундомермен қолыңызда жаттығыңыз, тесттерді орындау уақытын ұйықтаңыз (А бөліміндегі тапсырмаларда орташа есеппен тапсырмаға 2 минуттан кетеді) •
* Емтиханға дайындала отырып, тапсырманы орындай алмайсың деп ойламаңыз, керісінше, өзіңе Триумф суретін ойша сал.
* Барлық жауап жоспарларын қайта қайталау үшін емтихан алдында бір күн қалдырыңыз, ең қиын сұрақтарға тағы да Тоқтаңыз.
Емтихан қарсаңында
* Көптеген адамдар: емтиханға толық дайындалу үшін оның алдындағы бір түн ғана жетіспейді. Бұл дұрыс емес. Сен шаршап, өзіңізді асыра алмауың керек. Керісінше, кешке дайындалу, душ қабылдау, серуендеу. Өз денсаулығыңды, күш-жігеріңізді, "жауынгерлік" көңіл-күйіңізді сезіну үшін жақсы ұйықтаңыз. Өйткені емтихан-бұл өзін көрсету, өз мүмкіндіктері мен қабілеттерін көрсету қажет күрес.
* Емтихан тапсыру пунктіне кешікпей, тестілеу басталғанға дейін жарты сағат бұрын келуіңіз керек. Өзімен бірге рұқсатнама, паспорт (туу туралы куәлік емес) және қара сиямен бірнеше гельді немесе капиллярлы қаламдар болуы керек.
* Егер мектепте суық болса, жылы киінуді ұмытпаңыз, өйткені сен емтиханда 3 сағат отырасың.
Тестілеу кезінде
* Тестілеу басында сізге қажетті ақпаратты (бланкіні қалай толтыру керек, қандай әріптермен жазу керек, мектеп нөмірін қалай кодтау керек және т. б.) хабарлайды. Абай бол!!! Бұл ережелерді мұқият есте сақтауыңызға сіздің жауаптарыңыздың дұрыстығы байланысты!
* Жауап бланкісін (тіркеу саласы, жауаптардың өзі және т. б.) тек баспа әріптерімен толтырасың! Кейбір әріптердің жазылуына назар аударыңыз, мысалы, "а"әрпі. Ақпараттың бір бөлігі кодталған нысанда жазылады, ол сізді тестілеу басталар алдында айтады.
* Емтихан материалдары үш бөліктен тұрады: А, В, С:
• А бөлігінің тапсырмаларында ұсынылған бірнеше нұсқалардың дұрыс жауабын таңдау керек. Жауап бланкілерінің бірінші бөлігінде" ұсынылған нұсқалардан жауапты таңдау арқылы тапсырмалар нөмірі "деген тақырыппен Сен тапсырманың нөмірімен" Х " белгісімен таңдап алынған жауаптың нөміріне сәйкес келетін торкөзді белгілеу керек.
* бөлім тапсырмаларында жауап бір сөз немесе сан түрінде беріледі. Мұндай тапсырмаларға арналған жауап бланкісінде "таңдау үшін жауап нұсқаларынсыз тапсырмаларға қысқаша жауаптар" тақырыбындағы өрістер бар, онда сіз тапсырманың нөмірінің (баспа әріптерімен) жанына өз жауабыңызды (сөзіңізді немесе санды) ұқыпты жазасыз. Формулаларды немесе математикалық өрнектерді, қандай да бір сөздік тақырыптарды немесе түсініктемелерді жазуға жол берілмейді.
* С бөлімінің тапсырмаларында міндетті шешу немесе қысқаша әңгіме түрінде толық жауап беріледі, олар жеке бланкіде жазылады. Берілген бланкінің оң жақ жоғарғы бұрышындағы арнайы өріске негізгі жауап бланкісінің жеке нөмірін (қызғылт түсті) жазу өте маңызды. Бұл ретте сіз туралы ешқандай қосымша мәліметтер (тегі, аты, сыныбы) жазылмайды.
* Жауап бланкісіндегі түзетулер өте қажет емес. Егер түзетулер сөзсіз болса, онда оларды тек А типті тапсырмаларда ғана "қате белгілерді жою"тақырыбында резервтік өрістерді пайдалана отырып жасауға болатынын есте сақтаңыз. Түзетулер ұйымдастырушылардың нұсқауы бойынша ғана жасалады. Рұқсат етілген түзетулер саны-алтыдан аспайды.
* Бланкілерді толтыру процедурасында сізге міндетті түрде хабарланатын кейбір өзгерістер болуы мүмкін.
* Тестілеу нәтижелерін алған кезде сен тексерілген жұмыспен танысуға құқығың бар, егер бағалаумен келіспесе, даулы комиссияға апелляция бере аласың (нәтиже жарияланғаннан кейін 3 күн ішінде).
Тестілеуді сәтті орындау тактикасы үшін бірнеше әмбебап рецепт береміз.

Жаңартылған күні: 22.07.2020 12:23
Құрылған күні: 22.07.2020 12:23

Текст