"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ ЗЕРЕНДІ АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ ТРОИЦКОЕ  АУЫЛЫНЫҢ НЕГІЗГІ ОРТА МЕКТЕБІ" КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ  
КОММУНАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ "ОСНОВНАЯ СРЕДНЯЯ ШКОЛА СЕЛА ТРОИЦКОЕ  ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ПО ЗЕРЕНДИНСКОМУ РАЙОНУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ата-аналарға (асырап алушы ата-аналарға, қамқоршыларға) арналған "отбасылық қатынастардың жылуы"сабағы

Ата-аналарға (асырап алушы ата-аналарға, қамқоршыларға) арналған "отбасылық қатынастардың жылуы"сабағы Панасюра Наталья Геннадьевна, педагог-психолог Бөлімдер: мектептің психологиялық қызметі Оқу процесі-бұл үнемі жалғасатын процесс және оның жеке бөлшектері отбасының жалпы тонында шешіледі, ал жалпы тонды ойлап табуға және жасанды түрде сақтауға болмайды. Жалпы тон құрметті ата-аналар өз өміріңмен және өз мінез-құлқыңмен жасалады. Ең дұрыс, ақылға қонымды, ойластырылған педагогикалық әдістер сіздің өміріңіздің жалпы реңі нашар болса, ешқандай пайда әкелмейді. Керісінше, тек дұрыс жалпы тон сізге баламен қарым-қатынастың дұрыс әдістерін, ең алдымен тәртіптің, еңбектің, еркіндіктің, ойынның және... беделдің дұрыс формаларын айтады. А. С. Макаренко Ата-аналар үйі басталды, басталды. Ата-аналар үйінің табалдырығынан баланың өмірі басталады. Өмірдің алғашқы жылдарында мінез-құлық үлгілері, мінез-құлық негіздері, болашақтың сценарийі қаланды. Кейде балалар отбасында бала көруі және естуі керек нәрсені көрмейді. Сондықтан баланы қажетті мінез-құлыққа бағыттау үшін көп уақыт, күш, шыдамдылық қажет. Ересектер үшін Сіздің отбасыңыздың өмір салтын ұстану өте маңызды, ондағы эмоционалды фон басым болады. Ата-аналар салауатты өмір салтын ұстануы мүмкін, пәтерде мінсіз тәртіп, материалдық байлық бар, бірақ суық тиеді, бала өзін ыңғайсыз сезінеді, өзін артық деп санайды. Тәрбие – бұл баланың белгілі бір жеке қасиеттерін мақсатты және жүйелі түрде қалыптастыру ғана емес, сонымен бірге оны көшіру, еліктеу арқылы – өмірлік құндылықтарды, көзқарастарды, оның адамдарын тәрбиелейтін мінез-құлық тәсілдерін тікелей, бейсаналық игеру. Тәрбиеде ұсақ-түйек жоқ, әр әрекет маңызды және оның салдары бар. Оқушыға қатысты қандай - да бір әрекет жасай отырып, одан әрі салдарын болжау қажет. Баланың психикасы өте осал және осал. Балалық шақта ең жарқын және ұмытылмас әсерлер пайда болады. Егер бала сіздің ата-анаңыз емес екеніңізді білсе, онда сіз онымен өте мұқият сөйлесуіңіз керек, өйткені жақын адамымен қоштасатын нәрсе бейтаныс адамды кешірмейді. Басты міндет - отбасында тек оқушы үшін ғана емес, сонымен бірге ерекше, ең алдымен жеке өзі үшін психологиялық жайлылық жағдайларын жасау. Ата-аналар бақытты, балалар бақытты. Өз балаларымызды тәрбиелей отырып, біз оларға тек адамгершілік қасиеттерді сіңірмейміз, бірақ тәуелсіз өмірге дайындалуымыз керек. Сондықтан пайдалы әдеттерді қалыптастыру, күнделікті мәселелерді шешу қабілеті (экономикалық міндеттерді орындау, бөлмені тазалау, елде жұмыс істеу, дүкенге бару, коммуналдық қызметтерді төлеу) маңызды. Өткізу формасы: әңгіме. Жиналыстың міндеттері: 1. Ата-аналарға отбасылық қарым-қатынасты құру және қолдау қажеттілігін түсінуге көмектесу. 2. Ата-аналардың отбасында қолайлы психологиялық атмосфераны құру туралы практикалық білім алуына ықпал ету. Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Баланың эмоционалды саласын дамытудағы отбасылық қатынастардың рөлі. 2. Толыққанды тұлғаны қалыптастыру үшін эмоционалды-сенсорлық саланың маңызы. Сабақ барысы Қайырлы күн құрметті ата-аналар. Бүгінгі әңгіменің тақырыбы "отбасылық қатынастардың жылуы". Бала отбасында пайда болған кезде, ерлі-зайыптылар жай күйеуі мен әйелі емес, олар ата-ана болады. Балаға тек қамқорлық пен қамқорлық қажет емес, сонымен қатар махаббат қажет екенін жақсы білуіңіз керек. Тәжірибе көрсеткендей, тіпті ең жақсы балалар үйі де ата-анасының баласын алмастыра алмайды. Венгрияда эксперимент жүргізілді. Балалар үйінің тәрбиеленушілерінің қыздары үлкен бақтың арасына әдемі Сарайға жайғасты. Күн сайын олармен сабақтар, ойындар өткізілді. Біраз уақыттан кейін олар ұрысып, төбелесе бастады. Қашу басталды. Даму мен тәрбие үшін ең жақсы жағдайлар тек отбасында жасалуы мүмкін, егер бала оны жақсы көретін және жақсы көретін болса. Өкінішке орай, кез-келген ересек адам бала туып, нағыз ата-ана бола бермейді, ол не үшін қажет екенін, қандай құндылық екенін түсінеді. Бұл туралы статистика айтады. Балалар үйі тәрбиеленушілерінің 90% - ы жетім емес, ата-аналары бар, оларды арақ пен ессіз өмірге алмастырған балалар. Ата-аналар үйі басталды, басталды. Ата-аналар үйінің табалдырығынан баланың өмірі басталады. Өмірдің алғашқы жылдарында мінез-құлық үлгілері, мінез-құлық негіздері, болашақтың сценарийі қаланды. Кейде балалар отбасында бала көруі және естуі керек нәрсені көрмейді. Сондықтан баланы қажетті мінез-құлыққа бағыттау үшін көп уақыт, күш, шыдамдылық қажет. Тәрбие – бұл баланың белгілі бір жеке қасиеттерін мақсатты және жүйелі түрде қалыптастыру ғана емес, сонымен бірге оны көшіру, еліктеу арқылы – өмірлік құндылықтарды, көзқарастарды, оның адамдарын тәрбиелейтін мінез-құлық тәсілдерін тікелей, бейсаналық игеру. Мысалы, отбасылардың бірінде бала өсті. Ерте жастан бастап ол әкесінің мінез-құлқын көшірді, ал әкесі ішетін адам болды. Нәтижесінде, 13 жасында Ұлы алкогольден дәм тата бастады, ал 20 жасында ол клиникада алкоголизмнен емделді.(жұмыс тәжірибесінен мысал) Сондықтан ересектер үшін Сіздің отбасыңыздың өмір салтын ұстану өте маңызды, ондағы эмоционалды фон басым болады. Ата-аналар салауатты өмір салтын ұстануы мүмкін, пәтерде мінсіз тәртіп, материалдық байлық бар, бірақ суық тиеді, бала өзін ыңғайсыз сезінеді, өзін артық деп санайды. Сіздің қарым-қатынасыңызда оптимизм немесе пессимизм, немқұрайлылық немесе радуализм басым, сіздің отбасыңызда күлкі жиі естіледі. Тәрбиеде ұсақ-түйек жоқ, әр әрекет маңызды және оның салдары бар. Балаға қатысты қандай да бір іс - әрекетті орындау кезінде (егер сіз асырап алушы ата-ана немесе қамқоршы болсаңыз, тәрбиеленуші) одан әрі салдарын болжау қажет. Баланың психикасы өте осал және осал. Балалық шақта ең жарқын және ұмытылмас әсерлер пайда болады. Егер бала сіздің ата-ана емес екеніңізді білсе, онда сіз онымен өте мұқият сөйлесуіңіз керек, өйткені. туған адамға кешірілетін нәрсе бөтен адамды кешірмейді. Сіздің міндетіңіз - отбасында тек оқушы үшін ғана емес, сонымен бірге бұл ерекше, ең алдымен жеке өзі үшін психологиялық жайлылық жағдайларын жасау. Ата-аналар бақытты, балалар бақытты. Отбасында достық тон, өзара түсіністік, бір-біріне құрмет, махаббат басым болуы керек. Итальяндық жазушы Джанни Родаридің кішкентай әңгімесі бар, онда ересектер кішкентай қыздан: "сіздің үйіңізде кім бар?"Ал қыз үйде ешкім бұйрық бермейді және бәрі бір-бірін жақсы көреді деп жауап береді. Болғанда, мұндай жағдайлар, бала біле тұра, білмей, бұл сіңіретін. Егер бала әке мен ананың бір-біріне қамқор екенін көрсе, олардың қарым-қатынасы нәзіктік пен сүйіспеншілікке толы болса, онда ол біртіндеп оны адами қатынастардың нормасы ретінде қабылдай бастайды. Әрине, мұндай баламен сөйлесу оңайырақ болады. Бірақ бұған қалай қол жеткізуге болады. Бала-отбасының айнасы. Сіз және сіздің оқушыларыңыз қандай болады. Өзіңнен, рухани әлеміңмен жұмыс жасаудан бастау керек. Жоғары сынып оқушыларымен "Отбасы: адамгершілік, мәдениет, денсаулық" қосымша білім беру бағдарламасы бойынша жұмыс жасай отырып, тәрбие психологиясына қатысты тақырыптарды талқылаймыз, адамдар бір-бірін жақсы көретін отбасылар бар, күйеуі үйге байсалды келеді, олар сенбейді, өйткені нақты өмірде олар жиі керісінше көреді. Оларды сендіру қиын, бірақ мұның бәріне ересектер жауап береді. Сонымен, өзіңізден бастаңыз, отбасында бүкіл отбасы үшін психологиялық жайлылық атмосферасын жасаңыз. Бір-бірімен қарым-қатынас жасауды үйреніңіз, өйткені кейде адамдар тыңдайды, бірақ естімейді. Мысалы, бала мектептен келіп, сыныптастарының дөрекі қарым-қатынасына, мұғалімнің әділетсіздігіне шағымданады. Біздің реакциямыз қандай? Мектепке барып, түсіну керек, оған жанашырлық таныту, онымен сөйлесу, оның тәжірибесін түсіну үшін оған мүлдем басқа нәрсе керек. Біз үлкендер жұмыста күйзелісті сезінеміз, ал бала мектепте, кейде біз оны тыңдағымыз келеді. Сондықтан біз рухқа жақын адамды іздейміз. Бала үшін бұл ата-ана болуы керек, сондықтан ол сыртқа шықпайды. Отбасы бала келіп, қайғы мен қуанышпен бөліскісі келетін орынға айналуы керек. Бұған ата-аналардың даналығы мен әдептілігі ықпал етеді. Егер сіз жанашырлықты, жанашырлықты білсеңіз, бала оны біртіндеп бағалай білуді үйренеді. Серуендеу, балалармен бірге экскурсиялар, хобби, қолөнер, оған қолыңыздан келгеннің бәрін үйретіңіз. Кем дегенде кешкі асқа жиналуға уақыт бөлуді ұмытпаңыз, мұндай қарым-қатынас біріктіреді, отбасының бірлігі сезімін береді. Барлық ересектер бір кездері балалар болған, бірақ кейбір себептермен бұл туралы ұмытып кетеді. Ересектер үшін кейде олардың балалар екенін есте сақтау маңызды, өйткені баланы түсіну үшін Сіз әлемге оның көзімен қарай білуіңіз керек. Өз балаларымызды тәрбиелей отырып, біз оларға тек адамгершілік қасиеттерді сіңірмейміз, бірақ тәуелсіз өмірге дайындалуымыз керек. Сондықтан пайдалы әдеттерді қалыптастыру, күнделікті мәселелерді шешу қабілеті (экономикалық міндеттерді орындау, бөлмені тазалау, елде жұмыс істеу, дүкенге бару, коммуналдық қызметтерді төлеу) маңызды. Біз есте сақтауымыз керек, бұл парадоксалды емес, Бала біздің сүйіспеншілігімізді ең аз лайық болған кезде қажет етеді. Біздің әңгімемізді в.г. Белинскийдің "тәрбие – үлкен іс-ол адамның тағдырын шешеді"деген сөзімен аяқтағым келеді. Отбасында сақталуы керек рәсімдер: * Мектепке барар алдында ата-ананың құшағын алып, ересек пен баланың кішкентай құпиясы болатын сөз бен ым-ишарат алыңыз; * Мектептен келіп, өз сәттіліктеріңіз бен проблемаларыңыз туралы айтып, бір шыны шайға қолдау және қатысу сөздерін алыңыз; * Түнде ізгі тілекті тыңдаңыз; * Демалыс күні өткен аптаны және оның балалар мен ата-аналар үшін маңыздылығын талқылаңыз; * Анаммен бірге мерекеге әдемі торт дайындап, әкеммен жай жүректен сөйлесіңіз
Жаңартылған күні: 29.12.2020 17:30
Құрылған күні: 29.12.2020 17:30

Текст