Педагог-психологтың РМО-да сөйлеген сөзі
"оқушылардың "МОДОҒА" психологиялық дайындығы " тақырыбында.
Педагог-психолог дайындаған: Панасюра Н
2023-2024 оқу жылы.
Мақсаты: оқушыларға эмоционалды стрессті төмендетуге психологиялық көмек көрсету "оқушылардың"МОДОҒА" психологиялық дайындығы.
Тапсырмалар:
1.Стресске төзімділікті арттыру;
2.Оқушылардың сенімділігін дамыту және өзін-өзі бағалауды арттыру;
3.Өзін-өзі реттеу әдістерін үйрету, эмоционалды стрессті жеңілдету;
Сабақ барысы
Тиісінше, емтихан кез-келген тәжірибе немесе бақытсыздық сияқты стресстің көзі болып табылады, сондықтан емтиханға дайындықтың маңызды құрамдас бөлігі психологиялық дайындық болып табылады, өкінішке орай, көптеген адамдар бұл компонентке мән бермейді. Бүгін біз емтихандарға психологиялық дайындық бойынша бірінші сабақты өткіземіз, сабақтар 2 ай ішінде аптасына 1 рет өтеді. Сабақта алған білім сізге барлық сынақтардан сәтті өтуге көмектеседі деп үміттенемін. Барлық сабақтар тренинг түрінде өтеді. Жұмыс ережелерін еске саламын
тренинг сабағы:
* Сенімді қарым-қатынас стилі
* Болып жатқан оқиғаларға белсенді қатысу
* "Мұнда және қазір" қағидаты бойынша байланыс
* Сөйлеушіге құрмет.
Ал бастау үшін бір-бірімізбен амандасайық.
№1 жаттығу "шынымды айтсам"
Нұсқаулық. Әр қатысушы сөйлемнің басы жазылған парақшаны алады. Сіздің міндетіңіз, ойланбастан, ұсынысты жалғастыру.
1.Шынымды айтсам, емтихандар туралы ойлағанда...........
2. Шынымды айтсам, мен емтиханға дайындалып жатқанда........
3. Шынымды айтсам, емтихандағы ең жаман нәрсе………
4.Шынымды айтсам, мен уайымдаған кезде........
5.Шынымды айтсам, мен үшін бланкілерді толтыру процедурасы……
6.Шынымды айтсам, мен өз ойымды жинай алмаған кезде……
7.Шынымды айтсам, Мен үміттенемін...........
8.Шынымды айтсам, менің білімім мен қабілеттерім……
9.Шынымды айтсам, менің емтихан нәтижелерім……
10.Шынымды айтсам, бланкілерді толтыру кезінде қателескен кезде........
11. Шынымды айтсам, қатені қалай жою керектігін білмесем……
12 .Шынымды айтсам, менің жадым………
13 .Шынымды айтсам, менің назарым........
Психолог: ұсынысты жалғастыра отырып, сіз емтихан туралы, сезімдеріңіз туралы," МОДО"процедурасы туралы ойларыңыз туралы өз пікіріңізді білдірдіңіз.
"Қорқыныштың көзі үлкен" жаттығуы.
Мақсаты: қорқыныштың бар екенін түсіну және оның маңыздылығын төмендету.
Сіздің қорқынышыңызды пластилиннен мүсіндеңіз. Содан кейін оны күлкілі етіп жасаңыз, сәндік элементтерді қосыңыз, безендіріңіз.
Рефлексия:
– Бұл тапсырманы орындау кезінде сіз өзіңізді қалай сезіндіңіз?
"Естелік ЧЕМОДАН" жаттығуы
Нұсқаулық. Сіздердің әрқайсыларыңыз: "әже чемоданын салып, сол жерге қойды........"осылайша сіз алдыңғы қатысушы қойған затты атайсыз және чемоданға өзіңіздікін қосасыз.
Жақсы есте сақтау ойлаудың жақсы дамуына мүмкіндік береді. Бірақ нұсқаулар мен нұсқауларға бағыну өте маңызды, біз бұған көз жеткізуге тырысамыз.
Психолог: позитивті тұжырымдар ойлауды "тазартады", бізді жақын болашақта таңғажайып өзгерістерге дайындайды және біз оған дайын болған кезде оларды тағдырымызға тартады. Сіздің ойлауыңыз бен өміріңізді тиісті суреттерге өзгерту керек, бұл өзгерістерге жауап береді.
Соңғы тілек: тек жақсылық туралы ойлаңыз, сонда сіз жетістікке жетесіз!
АТА-АНАЛАРҒА АРНАЛҒАН ЖАДЫНАМА
МОДОҒА ДАЙЫНДЫҚ БОЙЫНША
Мәтіндерге дайындық және оларды тапсыру-бұл студенттер үлкен психоэмоционалды жүктемені сезінетін уақыт.
Бұл қарқынды дайындық кезеңі, адам ағзасына үлкен физикалық және эмоционалды стресс. Оқушылар күйзеліске ұшырайды. Ал стресс - бұл ауруларға және дененің тез қартаюына әкеледі.
Әрине, үйде сіз зерттелген материалды қайталап, мәселелерді шешіп, диктант жазып, үй тапсырмасының орындалуын бақылауыңыз керек. Бастауыш сынып оқушыларының ата-аналары бұған балаларына көмектесе алады, өйткені олар зерттелетін тақырыптарды біледі, мұғалімнен кеңес ала алады.
Ата – аналардың басты міндеті-баланы егер сіз бүкіл оқу жылында оқуды бастамасаңыз, онда МОДОҒА дайындалуда қиындықтар болмайды деп сендіру.
Ата-аналар баланы тексеру жұмыстарына уақыт бөлуге үйрете алады. Ол үшін бала әдеттегі үй тапсырмасын орындаған кезде де уақытты басқаруды үйрену үшін алдында бірнеше сағат болуы керек. Сондай-ақ, ата-аналар баланы жұмыс істемейтін тапсырманы кейінге қалдыруға үйрете алады, содан кейін бәрі аяқталған кезде оған қайта оралады. Және, әрине, баланың жазғанын тексеру әдетін тәрбиелеу керек.
Ата-аналар үшін баласының психикалық және эмоционалдық денсаулығын қолдауға тырысу маңызды. Оған сәттілікке деген сенімділікті ояту, емтихандарға дайындалу және оларды тапсыру процесінде туындайтын барлық қиындықтарды талқылау. Ата-аналар әрқашан балалары үшін алаңдайды және олардың жетістіктері үшін жауапкершілікті өз мойнына алады.
Келесі ережелерді сақтаңыз:
Есіңізде болсын, осы кезеңде балалар әсіресе күдікті және мазасыз болады, оларды жағымды эмоциялармен "тамақтандыруға" тырысыңыз.
Ешбір жағдайда ұрыспаңыз, психикаға қысым жасамаңыз, тіпті егер бала сынақтан сіз ойлағандай өтпесе де.
Бос уақытында онымен бірге өткенді еске түсіріңіз, ол жақсы болған кезде – кейбір мерекелер, демалыс, саяхат.
Баланы шабыттандыратын болашақ жоспарларын жасаңыз: сіз тест тапсырасыз-біз демалуға барамыз, қалаға барамыз, сізге жаңа джинсы сатып аламыз және т. б.