"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ ЗЕРЕНДІ АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ ТРОИЦКОЕ  АУЫЛЫНЫҢ НЕГІЗГІ ОРТА МЕКТЕБІ" КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ  
КОММУНАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ "ОСНОВНАЯ СРЕДНЯЯ ШКОЛА СЕЛА ТРОИЦКОЕ  ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ПО ЗЕРЕНДИНСКОМУ РАЙОНУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Оқушылардың рухани дамуы жолы - "Рухани жангыру" бағдарламаны жүзеге асыру

Оқушылардың рухани дамуы жолы  - "Рухани жангыру" бағдарламаны

жүзеге асыру

"Рухани жаңғыру" бағдарламасы (Рухани ағарту) "Атамекен", "Тәрбие және білім", "Рухани қазына" және "Ақпарат толқыны" базалық төрт кіші бағдарлама бойынша іске асырылатын 6 арнайы жобадан тұрады: "Туған жер", "Қазақстанның киелі географиясы", "Қазіргі әлемдегі қазақстандық мәдениет", "100 жаңа оқулық", "қазақ тілін латын графикасына көшіру", "100 жаңа тұлға".

Рухани және мәдени құндылықтарды сақтау және көбейту — Президенттің "Рухани жаңғыру" бағдарламалық мақаласы бойынша жұмыстың негізгі мақсаты - болашаққа көзқарас. Қоғамдық сананы жаңғырту бағыттарының бірі патриотизм сезімін қалыптастыру бойынша жұмыс болып табылады. Патриотизм өз жеріне, өз ауылына, қаласына, кіші Отанынан басталады.

Қазіргі білім беру өміріне қазақстандық патриотизмді тәрбиелеу белсенді түрде енгізілді. Жас ұрпақтың адамгершілік-эстетикалық тәрбиесіне, олардың азаматтығының қалыптасуына, жоғары патриоттық нанымдардың, оқушылардың белсенді өмірлік ұстанымдарының қалыптасуына, замандастарының батырлық істерімен танысуға, мәдениет пен ақыл-ой жұмысымен танысуға, жас ұрпақтың азаматтық қасиеттерін қалыптастыруға және тәрбиелеуге ықпал етеді.

"Біздің Отанымыз-Қазақстан Республикасы" тақырыбы бойынша тәрбие – білім беру жұмысын талдау нәтижелері оқушылардың туған елінің рәміздері, дәстүрлері мен тарихын жақсы білетіндігін көрсетті. Бұл оқушылардың бойында қазақстандық патриотизм мен азаматтықты арттыру бойынша жүйелі жұмыс жүргізу қажеттігіне алып келді.

Мұғалімдердің жұмысы қалыптасқан патриоттық тәрбие жүйесінің негізгі жолдарын, оның негізгі компоненттерін анықтайды, бұл жаңа қоғам жағдайында қазіргі заманғы адамның стереотипін қалыптастыруға мүмкіндік береді — "азамат, өз Отанының патриоты". Бұл мектепте қалыптасқан тәжірибе мен дәстүрлерді, заманауи шындықтар мен проблемаларды ескереді. Біздің мемлекетіміздің даму тенденциялары.

 

Графикалық түрде ол келесідей көрінеді:

hello_html_m26d7b739.jpg

Рисунок 1

 

I бағыт: "мен және менің отбасым»

Бұл бағыттың негізгі мазмұны-негізгі әлеуметтік рөлдерді орындауға дайындық: қызы, ұлы, ағасы, қарындасы, күйеуі, әйелі, туысы.

Балалар өздерінің отбасылық дәстүрлерін білуі керек. Жақындарыңызды сүю және қорғау мүмкіндігі. Оның асыл тұқымын білу және оны құра білу. "Род", "отбасы", "ағаш" ұғымдарын білу, Отбасылық альбом жасай білу. Жақындарыңыз, достарыңыз туралы айта аласыз.

II бағыт: "мен және менің мектебім»

Іс — әрекеттің негізгі мазмұны оқушының мектеп оның екінші үйі екенін түсінуі болып табылады. Сүйіспеншілік мектебі. Мектептің тарихымен, оның дәстүрлерімен таныстыру. Туған мектеп үшін мақтаныш сезімін тәрбиелеу. Балалардың мектеп ұжымына жататындығы туралы хабардар болуын қалыптастыру, ұжымда шынайы серіктестік пен достық атмосферасын құру. Мектеп ережелерін білу және орындау.

III бағыт: "кіші Отан»

Дәрістер, Мерекелер ұйымдастыруды, қазақ халқының дәстүрлері, Қазақстан тарихы туралы білімді тереңдетуді көздейді. Отансүйгіштікті қалыптастыру, өткенге және бүгінге ұқыпты қарау.

IV бағыт: "халықтық және мемлекеттік мерекелер»

Бұл бағыт халықтық және мемлекеттік мерекелерді, оларды мерекелеу тарихын зерттеуді қамтиды. Оқушылар ауызша халық шығармашылығының жанрларын түсінуді, сөйлеуде мақал-мәтелдерді қолдана білуді үйренуі керек.

Бақылау жүйесі:

* ойындар

* кроссвордтар

* сөздік ойындар

* викториналар

* тесттер

Қызметтің болжамды нәтижесі:

-балалардың Қазақстанның нағыз азаматы өз Отанын жақсы көреді және мақтан тұтады, оның тарихи-мәдени, рухани мұрасын зерделейді, өзінің азаматтық борышына адал және өз Отанын қорғауға дайын екендігіне сенімі.

Оқушылар өз бетінше жұмыс істей алуы керек

1. Тақырыптық көрмені безендіру

2. Анықтамалық әдебиеттермен жұмыс

3. Ауызша журнал жүргізу

4. Отан және туған өлке тарихындағы маңызды оқиғалар туралы айту

5. Зерттеу, іздестіру және шығармашылық қызметті жүзеге асыру

Жаңартылған күні: 25.09.2020 09:40
Құрылған күні: 25.09.2020 09:40

Текст