Оқушылардың өзін-өзі басқару органдары туралы жалпы ереже
Оқушылардың өзін — өзі басқаруы-қоғамдық маңызды мақсаттарға қол жеткізу үшін шешімдерді қабылдау мен іске асыруда олардың дербестігін дамытуды қамтамасыз ететін оқушылар ұжымының тыныс-тіршілігін ұйымдастыру нысаны. Өзін - өзі басқару-оқушылардың бастамасы, тәуелсіздігі, шығармашылығы, өз өмірін жақсарту, жауапкершілік сезімі, өзара көмек және оқушылардың ұйымдастырушылық қабілеттеріне негізделген мектеп ұжымының өмірін басқару.
Тәрбие — бұл іс-шараларды емес, балалардың өмір салтын ұйымдастыру, өмірмен тәрбиелеудің негізгі формасы-өзін-өзі басқару, соның арқасында бала тәуелсіздікке, адамдармен іскерлік қарым-қатынасқа, шешім қабылдауға және оның іс-әрекеттеріне жауап беруге дайын. Оқушылардың өзін-өзі басқаруының үдемелі дамуының қалыпты жұмыс істеуінің маңызды шарты-әр сыныпты мектеп өміріне қосу, сынып топтарының өзін-өзі басқару органдарының жұмысын бір бағытта, орталықтандырылған басқаруда қамтамасыз ету.
Мектептің өзін-өзі басқару органдары шешетін негізгі міндет-сынып ұжымдарының әр түрлі іс-әрекеттегі күш-жігерін біріктіру: Қоғамдық, оқу, еңбек, мәдени, бұқаралық, спорттық және туристік.
Оқушылардың өзін-өзі басқаруын дамыту өзекті әлеуметтік-педагогикалық міндет болып табылады. Мектеп оқушыларының мектеп істерін басқаруға қатысуы-бұл балаларды демократияға үйретудің, оларды демократиялық қоғамдағы өмірге дайындаудың тәсілі.
Өзін-өзі басқару органдарының құрылымы икемді және ауыспалы болуы, активтің мерзімді есептілігі мен ауысымдылығын, оның жұмысындағы үздіксіздік пен жүйелілікті, мектептің ерекшелігін, мүмкіндіктері мен дәстүрлерін ескеруі тиіс. Мектептің оқушылардың өзін-өзі басқару органы жоғары сынып оқушыларының кеңесі болып табылады, оған 7-9 сыныптардың Шығармашылық, бастамашыл балалары кіреді. Жоғары сынып оқушыларының кеңесі сайлау негізінде құрылған.
2021-2022 оқу жылына арналған жоғары сынып оқушылары Кеңесінің мақсаттары
1.Жеке тұлғаның жан-жақты дамуы және оқушылардың қажеттіліктеріне сәйкес шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыруы үшін қажетті жағдайларды қамтамасыз ету;
2.Балалардың білім, білік және өзін-өзі басқару дағдыларын игеруі; оқушылар, ата-аналар, мұғалімдер арасындағы қарым-қатынастың демократиялық стилі.