"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ ЗЕРЕНДІ АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ ТРОИЦКОЕ  АУЫЛЫНЫҢ НЕГІЗГІ ОРТА МЕКТЕБІ" КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ  
КОММУНАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ "ОСНОВНАЯ СРЕДНЯЯ ШКОЛА СЕЛА ТРОИЦКОЕ  ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ПО ЗЕРЕНДИНСКОМУ РАЙОНУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Психологиялық ойындар мен ойыншықтар"» Жолсерік

Номинация:
"Психологиялық ойындар мен ойыншықтар"»
Жолсерік

 
Жасөспірімдік жаста, өзі және өз өмірі туралы түсініктері елеулі өзгерістерге ұшырағанда, балалар одан әрі өмір жолы туралы ойлана бастайды. Мен жұмыс істейтін балалар үйінің тәрбиеленушілеріне өз өмірінің дискреттілігін сезіну тән, сондықтан олар үшін бұл тақырып ерекше дыбысқа ие болады. Ұжым, ұжымдық тәрбие жағдайында өмір сүре отырып, балалар өзін-өзі анықтаудың, мақсаттарды өз бетінше таңдаудың және өз мүмкіндіктерін дербес бағалаудың жеткілікті тәжірибесіне ие болмайды. Өз өмірі үшін жауапкершілік балалар үйінен шыққан кезде тым күрт құлдырайды.
Ойынның мақсаты. Тәрбиеленушілерге өз өмірінің уақытша учаскелерін түсінуге көмектесу. Өзінің өткен, қазіргі және болашақтағы өмір сүруі үшін жағдай жасау. Өз қажеттіліктеріне құлақ салу, өз мақсаттары мен өмірлік жолын анықтау қабілетін дамыту.
Ойын қатысушылары. 12-15 жастағы балалар үйінің тәрбиеленушілері. Қатысушылар саны: 6-8 адам және жүргізуші.
Өткізу уақыты. 1 сағат 30 мин.
Материалдар. Қағаз, көрсеткілердің үлгілері, түрлі-түсті қарындаштар, жартылай пунктирмен бөлінген қағаз парақтары, бланкілер, доп.
Ойын жоспары
I кезең. Кіріспе. 10-15 мин.
Тапсырма: ойында бірге және сонымен бірге жеке өмір сүру үшін жағдай жасау.
II кезең. Уақыт сезімі. 25-30 мин.
Мақсаты: балалардың уақыт, өткен, қазіргі және болашақ туралы түсініктерін дамыту.
III кезең. Мақсатқа жету. 30-35 мин.
Міндеті: өз өмірінің мақсатын өз бетінше анықтау қабілетін дамыту, болашаққа өзін проекциялау қабілетін дамыту.
IV кезең. Ойынды аяқтау. 10-15 минут.
ОЙЫН БАРЫСЫ
I КЕЗЕҢ
Жетекші. Бүгін бізде үлкен психологиялық ойын өткізіледі. Біз достасуға, өмір жолымызды анықтауға және уақыт лабиринттарында жоғалтпауға кездестік.
Қазір мен сізді шеңберге отырамын. Қолдар көршілердің тізесіне қойыңыз. Бірі сізді "посылка жібереді", оңай хлопнув бойынша "аяққа" күйінде ұстап, бір көрші. Сигнал мүмкіндігінше тез беріліп, айнала өзінің авторына оралуға тиіс.
Енді тұрыңыз және артыңызға алыңыз. Сіздің бірі оңай көршінің қолын қысып, жылдам немесе ұзын қысу кезектілігі түрінде сигнал жібереді. Сигнал авторға оралғанша шеңбер бойынша беріледі.
II КЕЗЕҢ
Тыныш тыныш тыныш музыка естіледі.
Жетекші. Елестетіп көріңізші, сіз өмір жолында жолсерік. Өмір-адамға туғаннан өлімге дейінгі уақыт.  Көзді жабыңыз және өмір жолында өзіңізді елестетіңіз. Ақылмен туғаннан бастап қазіргі уақытқа дейін өмір жолын қадағалап, содан кейін болашақта болыңыз.
Егер саяхат аяқталған болса, үнсіз қолын көтеріп, көзіңізді ашыңыз. Барлық көз ашқанға дейін үнсіз отырыңыз.
Өмір жебесі " жаттығуы»
Жетекші. Қағаз парақтарында көрсеткілердің түрлі нұсқалары салынған: түзу, дөңгелек, зигзаг тәрізді, витиеватые. Өмірлік циклыңызға сәйкес келетін суретті таңдауды ұсынамын.
Ұсынылған көрсеткілердің бірде-біреуі келмеген адамдарға көрсеткілерді салуды ұсынуға болады.
Талқылау
Неге сіз бұл көрсеткі түрін таңдадыңыз? Сіз қазір осы көрсеткіде қайда жүрсіз?
Өмір сызығы "жаттығуы»
Жетекші. Өміріңізді ортасынан жоғарғы және төменгі жартысына бөліңіз. Жоғарғы жартысына кіретін сызық өмірдің оң оқиғаларына, оның жетістіктері мен қуанышына сәйкес келеді. Нүктеден төмен сызық сәтсіздікті, қайғыны, теріс тәжірибені көрсетеді. Өміріңізді сызыңыз, оның ішінде барлық өткенді, туғаннан бүгінгі күнге дейін және болашақты, сіз оны елестетесіз, сондай-ақ бүгінгі күннің нүктесін белгілеңіз.
Талқылау
Баланың бағытталғанына, парақтың қай бөлігінде оның өмір сызығы бар екеніне, осы сызықтың көп ауытқуына назар аударылады. Балаларға "горизонттан" ауытқу ауқымы — бұл қиындықтар мен қуаныш екенін түсіндіру, бірақ бұл бай тәжірибе.
III КЕЗЕҢ
Менің өмір жолым "жаттығуы»
Жетекші. Жолсерік "өмір"деп аталатын жолда жүреді. Жол оны жол қиылысына әкелді. Жолаушысы тоқтады, қарап, ойлады. Қандай жолдары әрі қарай баруға?
Өзіңізді осы жолаушының орнында елестетіңіз... Туралы сіз қалай ойлайсыз, сіз не сезінесіз?
Сізге таза қағаз парағы. Қарындаш алыңыз және параққа өткен тарихыңызды, қазіргі уақытта өз орныңызды және болашақ өміріңіздің нұсқаларын бейнелеңіз. Өз естеліктеріңізді, уайымдарыңызды, қиялдарыңызды және армандарыңызды қолданыңыз.
Сіз қайда келгіңіз келеді? Өзіңізбен жолға не аламыз? Өз жолыңызда немен кездесіңіз? Сіз не үйренесіз?
Талқылау
Қандай жолдар болды?
Өз жолының қай бөлігінде саяхатшы ең бақытты, қуанады?
Бұл не ықпал етеді? (Өткен мен қазіргі, қазіргі және болашақтың байланыстылығына назар аудару маңызды.)
Өткен жол нағыз және болашақтан немен ерекшеленеді? Олардың арасында не ортақ?
Бұл жолдың мақсаты қандай?
Сіздің мақсатыңызға қол жеткізілгеніңізді қалай білесіз?
Қойылған мақсатқа жету үшін не қажет?  Қандай шарттар, қаражат, мүмкіндіктер?
Мақсатқа жету " жаттығуы»
Жетекші. Сіз жолсерік (ерікті таңдау), оған қол жеткізу үшін қандай да бір мақсат пен қадамдарды ұсынуды ұсынамын. Мысалы, жолсерік досына қонаққа барғысы келеді. Не істеу керек? Тәрбиешіден сұраңыз, өзін тәртіпке келтіріңіз, сыйлық және т. б. сатып ала аласыз.
Әрбір қадамға жүргізуші осы қадамды білдіретін қатысушыны таңдайды. Жолсерік қадам жасаған кезде, яғни алғашқы кедергіні жеңеді, онда бұл "қадам" оның көмекшісі болады. Егер әрі қарай жолсерік кедергіні тапса, онда көмекшілер не істеуге кеңес бере алады.
Жаттығуды орындағаннан кейін жолсерік өзінің әсерімен, сезімдерімен, уайымдарымен әңгімелейді, ол үшін қиын болды және өз мақсатына жеткен кезде өзін қалай сезінеді.
Жетекші. Әрбір сізде бағандарды толтыру қажет бланк бар:
1. Не істеу (мақсат).
2. Қашан (мерзімі).
3. Не қажет (құралдар, әрекеттер).
Мысалы, болашақта жақсы жұмыс алуға білім алуға, еңбек биржасымен, таныстарымен, нақты жұмыс тәжірибесі көмектеседі.
Менің жетістіктерім "жаттығуы»
Жетекші. Біз барлық жолсеріктер өмір жолында. Өз өміріңіздің бір бөлігін өмір сүріп, сіз белгілі бір жетістіктерге қол жеткіздіңіз. Менің допты ұстап алған адам, ол өмірде не жеткенін, оның жақсы екенін айту керек.
IV КЕЗЕҢ
Ойынды аяқтау
Жетекші. Міне, біздің ойынымыз да аяқталды. Сіздің өмір жолыңызды таңдауға көмектесетін тәжірибе алғандығыңызды білгім келеді. Сіз өмірде оң мақсаттар қоя аласыз, оң тәжірибеге сүйеніп, өз өміріңізді жоспарлай аласыз ба?
Балалардың жауаптары.
Тілек " Жаттығуы»
Әрбір қатысушы қағаз парағына қандай да бір тілек жазады, парақты жауып, оны бөлме орталығына салады. Барлық қатысушылар өз тілектерін жазғанда, олар ортаға тұрып, орталықта тілек тілейді. Содан кейін әр адам бір-бір тілегімен алады,осылайша топтың барлық қатысушылары тілегімен алмасты. 
.

Жаңартылған күні: 23.01.2020 10:33
Құрылған күні: 23.01.2020 10:33

Текст