"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ ЗЕРЕНДІ АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ ТРОИЦКОЕ  АУЫЛЫНЫҢ НЕГІЗГІ ОРТА МЕКТЕБІ" КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ  
КОММУНАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ "ОСНОВНАЯ СРЕДНЯЯ ШКОЛА СЕЛА ТРОИЦКОЕ  ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ПО ЗЕРЕНДИНСКОМУ РАЙОНУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ата-аналар жиналысы "Үй тапсырмасы. Балаңызға жақсы оқуға қалай көмектесуге болады"

Ата-аналар жиналысы
"Үй тапсырмасы. Балаңызға жақсы оқуға қалай көмектесуге болады"

Егер бала мектепте жетістікке жетсе,
оның өмірде сәттілікке жету мүмкіндігі бар

Ата-аналар жиналысының міндеттері.
1. Сынып оқушыларының үй тапсырмасын дайындау мәселелерін талқылау, осы мәселені шешудің мүмкін жолдарын анықтау.
2. Ата-аналарға балаларда үй тапсырмасын үнемі орындау әдетін қалыптастыру әдістерін үйрету.
3. Ата-аналарға балаларда өзін-өзі бақылау дағдыларын, өз бетінше жұмыс істеу қабілетін қалай қалыптастыру керектігі туралы ұсыныстар беру.
Талқылауға арналған сұрақтар.
1. Үй тапсырмасы және оның оқушының ақыл-ой дамуындағы маңызы.
2. Оқушының өзіндік жұмысындағы үй тапсырмасының рөлі.
3. Жеке пәндер бойынша үй тапсырмаларын орындау ерекшеліктері.
Мектепте оқу-балалар өміріндегі ең маңызды, ең қиын және жауапты сәттердің бірі. Бірақ кейбір ата-аналар баланы мектепке бергеннен кейін жеңіл дем алуға болады деп санайды: енді оқуға байланысты барлық мәселелерді мектеп шешуі керек. Әрине, мектеп өз міндеттерінен бас тартпайды. Бұл тек мектептің ғана емес, ата-аналардың да дело. Біз мұғалімдер балаларға жұмыс тәсілдерін түсіндіреміз және баланың бұл әдістерді қалай игергенін, оларды қалай қолданатынын және мүлде қолданатынын мұғалімнің назарынан тыс қалдырамыз. Ал ата-ананың баласын бақылауға толық мүмкіндігі бар. Олар мұғалім бере алмайтын көмек көрсете алады.
К. д. Ушинский оқытудың бастапқы кезеңінде ата-аналар баласын мүмкіндігінше қорғауы керек деді. Олардың міндеті – дұрыс оқуды үйрету. Сондықтан " балаға жақсы оқуға қалай көмектесуге болады?"біз ата-аналар жиналысында қарастырамыз.
Балаларға көмек тиімді, сауатты және үш бағытта жүруі керек:
1. күн тәртібін ұйымдастыру;
2. үй тапсырмасының орындалуын бақылау;
3. балаларды тәуелсіздікке үйрету.
Күнделікті режимді ұйымдастыру балаға мүмкіндік береді: оқу жүктемесімен күресу оңайырақ, жүйке жүйесін шамадан тыс жұмыс жасаудан қорғайды, яғни денсаулықты нығайтады. Оқушылардың 20% - здоровье денсаулығы нашар-бұл үлгерімсіздіктің себебі.
Сабақтың нақты тәртібі кез-келген жұмыстың негізі болып табылады. Күнделікті үй міндеттерін орындауды (нан сатып алу, ыдыс жуу, қоқыс шығару және т.б.) қосу керек. Олар аз болуы мүмкін, бірақ балалар өз міндеттерін үнемі орындауы керек. Мұндай міндеттерге үйренген балаға заттарын алып тастауды, ыдыс жууды және т. б. еске салудың қажеті жоқ.
Күнделікті кітап оқуды күнделікті режимге қосу өте маңызды. Бір уақытта жақсырақ. Жақсы оқитын оқушы тезірек дамиды, сауатты жазу дағдыларын тез меңгереді, мәселелерді шешуде оңай. Егер сіз баланың не оқығанын қайта айтуды сұрасаңыз жақсы. Бұл жағдайда ересектер сөйлеу қателіктерін, дұрыс айтылмаған сөздерді түзете алады. Осылайша балалар өз ойларын білдіруді үйренеді.
Күн тәртібін ұйымдастырудағы маңызды мәселе-бос уақытты ұйымдастыру. Баланы қараусыз қалдырмау маңызды, бірақ оқудан бос уақытта сүйікті ісімен айналысуға мүмкіндік беру керек. Таза ауада болуға ерекше назар аудару керек. Ұйқыны дұрыс ұйымдастыру керек. Сіз 21 сағат ұйықтауыңыз керек. Жақсы тыныш ұйқы-денсаулықтың негізі.
Кешкі астан кейін баланың шамадан тыс қозып кетпеуін, "қорқынышты" фильмдерді көрмеуін, шулы ойындар ойнамауын қадағалаңыз. Мұның бәрі ұйқыға, баланың әл-ауқатына әсер етеді. Ұйықтар алдында 30-40 минут серуендеу жақсы.
Бақылау жүйелі болуы керек, әр жағдайда емес және сұрақтармен шектелмеуі керек: қандай белгілер бар? Сабақтарды аяқтадыңыз ба? Оң жауап бергеннен кейін ата-аналар балаларды бақылаусыз өз істерімен айналысады. Кейбір ата-аналар балаларды мүлдем бақыламайды, мұны уақыттың жетіспеушілігімен, жұмыспен байланыстырады. Нәтижесінде балалар материалды игермейді, жұмыстар абайсызда, лас орындалады, олқылықтар жинала бастайды, бұл баланың интеллектуалды пассивтілігіне әкелуі мүмкін. Ол мұғалімнің сұрақтарын, жолдастарының жауаптарын түсінбейді. Ол сабаққа қызығушылық танытпайды, ол ақыл-оймен жұмыс істеуге тырыспайды, ал ақыл-ойды күшейтуге құлықсыздық әдетке айналады, яғни.интеллектуалды пассивтілік дамиды. Бұл баланың оқуға деген құлықсыздығына әкеледі. Сондықтан балаларға көмек уақтылы көрсетілуі керек. Әйтпесе, білімдегі олқылықтар жинақталады, содан кейін оларды жою мүмкін болмайды. Сондықтан бақылау тұрақты, күнделікті, интрузивті емес және әдепті болуы керек. Бақылау - бұл кейбір олқылықтарды, қиындықтарды жоюға көмек ұйымдастыру.
Үй тапсырмасын мүлтіксіз орындау әдетін қалыптастыру өте маңызды мәселе:
- қандай ауа-райы болды;
- қандай телешоулар болса да;
- кімнің туған күні тойланса да.
Сабақтар жақсы және жақсы орындалуы керек. Орындалмаған сабақтарды ақтау мүмкін емес. Бұл әдетті қалыптастыру үшін ата-аналар оқуды маңызды және маңызды іс ретінде құрметтеуі керек.
Баланың бір сағатта сабаққа отыруы өте маңызды. Арнайы зерттеулер көрсеткендей, сабақтың белгіленген уақыты ақыл-ой жұмысына бейімділік күйін тудырады, яғни қондырғы жасалады.
Жұмысты орындау орны да маңызды. Ол тұрақты болуы керек. Оқушыға ешкім кедергі жасамауы керек. Сондай-ақ, сыртқы істерге алаңдамай, жақсы қарқынмен жинау өте маңызды.
Балалардың назарын аударуға екі себеп бар.
Бірінші себеп-ойын. Бала өзін байқамай ойынға тартылады. Артта қалған ойыншық, ұялы телефон себеп болуы мүмкін.
Екінші себеп – іскерлік. Қарындаш, қалам, оқулық іздейді. Неғұрлым көп алаңдаушылық болса, үй тапсырмасын орындауға соғұрлым көп уақыт кетеді. Сондықтан нақты тәртіпті орнату қажет: сызғыш, қарындаш, қалам – сол жақта; оқулық, дәптерлер, күнделік – оң жақта.
Жұмыс қарқыны өте маңызды. Тез жұмыс істейтіндер жақсы жұмыс істейді. Сондықтан баланы уақытпен шектеу керек (сағатты қою керек).
Ақылға қонымды көмекпен және бақылау жүйесімен балалар сабақтарды бір уақытта орындауға үйренеді, біртіндеп уақытты өз бетінше бөлуді үйренеді.
Көмек бағыты-тәуелсіздікке үйрету.
1. Үй тапсырмасын тексеру кезінде қателіктерді көрсетуге асықпаңыз, бала оларды өзі таба берсін.
2. Олардың сұрақтарына дайын жауап бермеңіз.
Үй тапсырмасын орындау кезінде оқушыны жұмыста ауыстырудың қажеті жоқ; балалар ойлауды үйренбейді және кеңестер күтеді. Бұл жағдайда балалар өте айлакер және өздері үшін жұмыс істеудің жолдарын табады. Сондықтан, мектеп оқушысына көмек көрсете отырып, ересектер ең бастысы бүгінгі күні туындаған қиындықты жеңу емес, әр Нақты жағдайдың мысалында оқудағы қиындықтарды қалай жеңуге болатындығын көрсету және балаларды барған сайын үлкен тәуелсіздікке үйрету екенін ұмытпауы керек.
Баламен қарым-қатынас жасау кезінде басшылыққа алынуы керек ережелер.
1. Егер бала көмек сұрамаса, бос емес іске араласпаңыз.
2. Егер бала қиын болса және сіздің көмегіңізді қабылдауға дайын болса, оған көмектесуді ұмытпаңыз.
3. Балаңызбен дауыстап ойлаңыз, талдаңыз, ойлаңыз.
4. Баламен бірге ойланыңыз, жоспарлаңыз, талқылаңыз.
5. Баланы ойлауға үйрету-ата-ананың басты міндеті!
Ата-аналарға арналған жадынама.
1. Баланың үй тапсырмасын орындауын азаптау құралына айналдырмаңыз.
2. Үй тапсырмасын орындаудың оң мотивациясын, оның болашағын қалыптастырыңыз.
3. Балаңызды жақсы орындалған үй тапсырмасы үшін марапаттаңыз, оны мадақтаңыз, оң белгімен байланысты нәтижелеріне қуаныңыз.
4. Балаңызға үй тапсырмасын қажет болған жағдайда ғана орындауға көмектесіңіз.
5. Балаңыз үшін тапсырманы орындауға тырыспаңыз, ол сіз жасағаннан гөрі үй тапсырмасын орындамағаны жақсы.
6. Балада ақыл-ой мәдениетін қалыптастырыңыз, үй тапсырмасын сапалы орындау үшін қандай қосымша әдебиеттерді қолдануға болатындығына қызығушылық танытыңыз.
7. Үйде оқу жүктемесін азайту үшін мектепте қосымша және ынталандыратын іс-шаралар мүмкіндігін пайдаланыңыз.
8. Балаңыздың үй тапсырмасын дайындауда қиындықтарға тап болғанын көрсеңіз, пән мұғалімдерімен кеңесіңіз.
9. Балаңызға қиын тапсырманың барлық егжей-тегжейін түсініп, өз әрекеттерін егжей-тегжейлі түсіндіре отырып, осыған ұқсас нәрсені өзі орындай алатындай етіп, оқуда айтыңыз.
10. Балаңызбен есте сақтау, зейін мен ойлауды жаттықтыру үшін білім беру ойындарын жиі ойнаңыз. Кроссвордтар, басқатырғыштар, чарадтар шешіңіз.
11. Баланы күн тәртібіне үйретіңіз, осылайша оның еркі мен жинақылығын дамытыңыз.
12. Оған тек оқуда ғана емес, басқа мәселелерде де өз қабілеттерін жетілдіруге ұмтылуға көмектесіңіз. Оқуға келетін болсақ, бала бірінші кезекте үй тапсырмасын адал орындауға үйренсін.
Ата-аналар жиналысының шешімі.
1. Алынған ақпаратты баламен жұмысында қолданыңыз.
2. Балалармен ұйымдастыру үшін әртүрлі танымал дамытушы әдебиеттерді қолданыңыз (есте сақтау, ойлау, зейін, байқау, қиял және т. б. дамыту үшін)
Назар аударғаныңыз үшін рахмет!
"Гүл" Жаттығуы
(мақсат-баланың жағымды жақтарын бөліп көрсету, ата-аналарды балаға мейірімді сөздерді жиі айтуға шақыру)
Халық даналығы: "адам үшін ең тәтті дыбыс - оның есімі"дейді. Егер сіз баланың назарын өзіңізге аударғыңыз келсе, оны қарым-қатынасқа бейімдегіңіз келсе, онда сіз оған атымен хабарласуыңыз керек. Ал сіз балаңызды қалай атайсыз?

Мен жапырақшаларды толтыруды ұсынамын. Сізге ұсынылған гүлдің өзегінде балаңыздың атын жазыңыз. Жапырақтарда баланың жағымды қасиеттері, ал жапырақшаларында мейірімді сөздер бар.
Талқылау: көптеген жапырақшалар бар және сізге мейірімді сөздерді табу өте қиын сияқты. Баланың қасиеттерін оң жағынан сипаттаңыз.
Тапсырманы орындау қаншалықты қиын болды? Бұл жаттығу сізді қандай сезімге бөледі? Немесе онымен күресу оңай болуы мүмкін бе?

Жаңартылған күні: 09.01.2023 15:36
Құрылған күні: 09.01.2023 15:36

Текст