"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ ЗЕРЕНДІ АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ ТРОИЦКОЕ  АУЫЛЫНЫҢ НЕГІЗГІ ОРТА МЕКТЕБІ" КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ  
КОММУНАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ "ОСНОВНАЯ СРЕДНЯЯ ШКОЛА СЕЛА ТРОИЦКОЕ  ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ПО ЗЕРЕНДИНСКОМУ РАЙОНУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Мектеп суреті" тесті

"Мектеп суреті" тесті
Мақсаты: баланың мектепке деген көзқарасын және мектептегі мазасыздық деңгейін анықтау.
Балаға А4 парағы, түрлі-түсті қарындаштар беріледі және "мұнда қағазға мектеп сал"деп сұрайды.
Сурет туралы сұрақтарды түсіндіретін әңгіме, түсініктемелер суреттің артқы жағында жазылады.
Нәтижелерді өңдеу
Мектепке және оқуға деген эмоционалды қатынас 3 көрсеткіш бойынша бағаланады:
1) түс схемасы;
2) сызбаның сызығы мен сипаты;
3) суреттің сюжеті.
Суретті талдау кезінде осы көрсеткіштердің әрқайсысы үшін балл қойылады, содан кейін ұпайлар қосылады.
1) түс схемасы:
2 ұпай-суретте ашық, таза, ашық түстер және олардың комбинациясы басым (сары, ашық жасыл, көк және т. б.)
0 ұпай-сурет қара түстермен (қара қоңыр, қою жасыл, қара) жасалған.
1 ұпай-ашық және қараңғы тондар бірдей.
2) сызбаның сызығы мен сипаты:
2 ұпай – Нысандар мұқият және ұқыпты сызылған; әртүрлі қалыңдықтағы ұзын, күрделі сызықтар қолданылады, контурдың "үзілістері" жоқ.
0 ұпай-Нысандар әдейі абайсызда, схемалық түрде бейнеленген; сызықтар Қос, үзілген, ұзындығы мен қалыңдығы бірдей, әлсіз сызық.
1 ұпай-суретте екі сипаттама да бар.
3) суреттің сюжеті:
2 ұпай – симметриялы сурет (мектептің суреті парақта орталық орын алады); бөлшектер мен әшекейлердің, безендіру элементтерінің болуы, пейзажды жандандыратын әртүрлі заттардың бейнесі (гүлдер, ағаштар, плакаттар, жалаулар, терезелердегі перделер, т. б.); мектепке баратын немесе партада отырған балалардың бейнесі, мұғалімдер және "процесс ілімдер"; жыл мезгілі-көктем, жаз (күн, бұлт жоқ); күннің жарық уақытының бейнесі.
0 ұпай-суреттің асимметриясы; бөлшектер мен әшекейлердің болмауы; мектептен кететін адамдардың немесе балалардың бейнесінің болмауы; жыл мезгілі – күз, қыс (қараңғы аспан, жаңбыр немесе қар жауады); күн уақыты – түн немесе кеш.
1 ұпай-екі сипаттама да бар.
Нәтижелерді талдау
6-5 балл-баланың мектепке және оқуға деген эмоционалды жағдайы жақсы болды, ол оқу міндеттерін қабылдауға және мұғаліммен өзара әрекеттесуге дайын.
4-2 ұпай-балада мектепте оқуға қатысты белгілі бір алаңдаушылық бар, оған бейтаныс жағдай ретінде оның білім аясын және мектеп-оқу қызметі туралы түсініктерін кеңейту, мұғалім мен сыныптастарына оң көзқарас қалыптастыру қажет; мазасыздықтың себептері ересектердің жүйкесі мен ойланбаған мәлімдемелері, үлкен балалар мектебінде оқудың жағымсыз тәжірибесі болуы мүмкін.
1-0 балл-баланың мектептен қорқуы айқын, көбінесе бұл оқу міндеттерін қабылдамауға және оқу іс-әрекетінен бас тартуға, мұғаліммен және сыныптастарымен қарым-қатынас жасаудағы қиындықтарға әкеледі.

Жаңартылған күні: 05.10.2022 12:00
Құрылған күні: 05.10.2022 12:00

Текст