"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ ЗЕРЕНДІ АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ ТРОИЦКОЕ  АУЫЛЫНЫҢ НЕГІЗГІ ОРТА МЕКТЕБІ" КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ  
КОММУНАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ "ОСНОВНАЯ СРЕДНЯЯ ШКОЛА СЕЛА ТРОИЦКОЕ  ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ПО ЗЕРЕНДИНСКОМУ РАЙОНУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ САПАЛЫ ОҚЫТУДЫҢ МАҢЫЗДЫ АСПЕКТІСІ РЕТІНДЕ

ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ САПАЛЫ ОҚЫТУДЫҢ МАҢЫЗДЫ АСПЕКТІСІ РЕТІНДЕ

 


Қалыптастырушы бағалауды қолдану мұғалімнің жұмысын бағалаудың жаңа жүйесінің маңызды критерийлерінің біріне айналады және сабақтарда қалыптастырушы бағалау әдістерін қолдану оқушылардың оқуға деген қызығушылығы мен жауапкершілігі, өз бетінше жұмыс істеу, топта жұмыс істеу дағдылары қалыптасатынын, толеранттылық, ұжымшылдық, өзара көмек сезімдерін тәрбиелейтінін көрсетті.

Оқыту үшін бағалау-студенттер мен олардың мұғалімдері оқушылардың оқу процесінде болатын кезеңін анықтау үшін пайдаланатын мәліметтерді іздеу және түсіндіру процесі. Біз барлығымыз дәстүрлі түрде бес балдық бағалау жүйесін қолдана отырып, оқушылардың іс-әрекетін бағалауға дағдыланғанбыз, бірақ оқушының жұмысын объективті бағалау әрдайым мүмкін емес. Әр түрлі студенттер мұғалімнің бірдей түсіндірмелерін әр түрлі қабылдайды және үйренеді, бұл оқуда біркелкі емес жетістіктерге әкеледі. Сондықтан жеке тұлғаға бағытталған принципке негізделген оқытуға жеке көзқарас және оқушыларды бағалаудың инновациялық әдістері осы мәселені шешуге көмектеседі. Бағалау жүйесіне бұл инновациялық тәсіл қалыптастырушы бағалау деп аталады. Қалыптастырушы бағалау мұғалімнің өз оқушыларын дәстүрлі бағалауынан несімен ерекшеленеді. Біз осы айырмашылық үшін негізгі сипаттамаларды береміз.

Мұғалім жібереді.

Жан-жақты нәтижелі.

Оқу процесін қалыптастырады.

Үздіксіз.

Қалыптастырушы бағалау оқушыға бағалауға тікелей қол жеткізуге мүмкіндік береді. Яғни, мұғалім әрдайым бақылаушы бола отырып, оқушымен бағалау құралдарымен бөлісіп, оған бағалаудың негіздерін немесе критерийлерін ашып, бағалау нәтижелерін өз мүдделеріне пайдалануға мүмкіндік беруі керек. Бұл әр түрлі, оның тиімділігін растайтын бағалау әдісі, ең алдымен студенттер білім алу үшін қалыптастырушы бағалау немесе бағалау болып табылады.

Қалыптастырушы бағалаудың мақсаты:

Оқытудың күрделілігін анықтау.

Кері байланыс оқушылардың жетістіктерін көрсетеді.

Мотивация. Бұл студенттер үшін материалды үйренуге ынталандырады.

Тиісті бақылаудан кейін стандарттау.

Білім беру бағдарламасы мен оқыту стилінің мазмұнын бақылау.

Қалыптастырушы бағалауды қолдану студенттерге сәтті оқуға және мұғалімдерге тиімді сабақ беруге мүмкіндік береді. Қалыптастырушы бағалау күнделікті тәжірибеде (күнделікті) қолданылады. Бағалаудың осы түрімен кері байланыс міндетті түрде жүзеге асырылуы керек, бұл оқу үлгерімін қамтамасыз етеді. Қалыптастырушы бағалау мұғалімге оқушының үлгерімін бақылауға көмектеседі. Осылайша, ол қалыптастырушы, ынталандырушы және ынталандырушы функцияларды орындайды. Қалыптастырушы бағалаудың негізгі идеясы-оқушы мен оқытушының атқарылған жұмыстың белгілі бір бөлігіндегі оқу мақсатын бірлесіп түсінуі, сонда ғана олар қол жеткізе алатын деңгейді бағалай алады. Қалыптастырушы бағалау үшін не қажет екенін көрейік:

1) оқушылардың оқу мақсаттарын білуі және түсінуі

2) мұғалімнің оқушылармен тиімді кері байланысы

3) оқушылардың өзіндік таным процесіне белсенді қатысуы

4) оқушылардың бағалау критерийлерін білуі және түсінуі

5) оқушылардың өз жұмысын талдау мүмкіндігі және іскерлігі (рефлексия)

6) бағалау нәтижелерін ескере отырып, оқыту тәсілдерін түзету.

 


Қалыптастырушы бағалау-кері байланысты қалыптастыратын үздіксіз процесс. Оқушы оңай және тез игеретін барлық технологияларды қолдана

Жаңартылған күні: 24.11.2020 12:21
Құрылған күні: 24.11.2020 12:21

Текст