"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ ЗЕРЕНДІ АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ ТРОИЦКОЕ  АУЫЛЫНЫҢ НЕГІЗГІ ОРТА МЕКТЕБІ" КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ  
КОММУНАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ "ОСНОВНАЯ СРЕДНЯЯ ШКОЛА СЕЛА ТРОИЦКОЕ  ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ПО ЗЕРЕНДИНСКОМУ РАЙОНУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Сауалнама сыныпта оқуы қиын адамдарды анықтау бойынша

Сауалнама
сыныпта оқуы қиын адамдарды анықтау бойынша

 

Нұсқаулық: сұрақты мұқият оқып шығыңыз және оған жауаптардың біреуін таңдаңыз
Иә
Жоқ
кейде

№1 сауалнама.

1. Сізге сабақта қызықты ма?
2. Сіз мектеп пәндері бойынша жаңа нәрселерді білуге тырысасыз ба?
3. Егер бір нәрсе түсініксіз болса, жауап табуға тырысасыз ба?
4. Сіз сабаққа кешікпеуге тырысасыз ба?
5. Стремишься ма өздерін алу үшін емес, ескертулер?
6. Егер қандай да бір себептермен сабақты өткізіп жіберуге тура келсе, уайымдайсыз ба?
7. Өзіңіз көйлек жуасыз ба?
8. Сіз сыныптың еңбек істеріне қатысасыз ба?
9. Үй шаруашылығына көмектесесің бе?
10. Бірдеңе жасай отырып, сіз бұл сынып қалай бағалайтыны туралы ойлайсыз ба?
11. Егер оның пікірі сіздің жеке қызығушылығыңызға сәйкес келмесе, сыныпты қолдауға тырысасыз ба?
12. Бөлу ба сені қандай туралы пікір саған сыныпта?
13. Кейде алкогольді ішесіз бе?
14. Темекі шегу аласың ба?
15. Үйден қашуға тура келді ме?


№2 сауалнама.

1. Тура келді ме саған секіру сабақтары себепсіз?
2. Сабақта бөтен істермен айналысасың ба?
3. Сабаққа дайын емес жағдайлар болды ма?
4. Оқу меңгерушісі немесе директордың кеңсесінде мектептегі жаман мінез-құлық үшін жауап беру керек болды ма?
5. Үзе ме қатысушысы болуы төбелес в школе?
6. Сынып немесе мектеп іс-шараларын өткізуге көмектесті ме?
7. Сіз сынып іс-шараларынан қашып кеткен жағдайлар болды ма?
8. Қоғамдық тапсырмалардан аулақ болуға тырысты ма?
9. Жиындар, пікірталастар, ерлік сабақтары және т. б. өткізілген кезде шетте қалуға тырыстым ба?
10. Мектепте оқымайтын балалармен ең сырлы бөлісуге тура келді ме?
11. Мектептен басқа жігіттерге кетуге болатын сағатты тағатсыздана күту болды ма?
12. Сынып балаларының мүдделеріне қайшы келетін істерге қатыстым ба?
13. Егер мүмкіндік болса, мектепте төбелесуден аулақ болуға тырыстым ба?
14. Аласың ба сен төтеп бере, егер ұсынылады мүмкіндік берілсін бөтен, бірақ қажетті саған нәрсе?
15. Ар-ұждан сізді өтірік айту үшін азаптайды ма?


№3 сауалнама.

1. Сабақта толықтай жұмыс істейсің бе?
2. Үй тапсырмасын орындайсыз ба?
3. Сіз мектепте білім алуды болашағыңызбен байланыстырасыз ба?
4. Мектептен тыс ересектермен сыпайы ма?
5. Кешке көшеден үйге уақытында ораласыз ба?
6. Ата-ананың пікірімен санасасың ба?
7. сыныпта Қызықты істер жүргізуге бастама білдіресіз бе?
8. Сізді сынып активіне таңдадыңыз ба?
9. Сынып үшін пайдалы іс жасайсыз ба?
10. Өз сыныбының жігіттері арасында беделге ие болуға тырысасыз ба?
11. Сыныпта көптеген достар тапқыңыз келе ме?
12. Өз сыныбыңның намысын қорғауға тырысасың ба?
13. Полициядағы мінез-құлқы туралы түсіндіруге тура келді ме?
14. Сіздің үйіңізде инспектор (учаскелік инспектор) болды ма?
15. Жұмыс істемейтін және оқымайтын балалармен кездесесің бе?

 

Нәтижелерді өңдеу:
Сауалнамада 45 сұрақ бар. Сауалнаманың мазмұны мына параметрлерді ескереді: оқу (1-3 сұрақтар), пән (4-6), қоғамдық-еңбек белсенділігі(7-9), сыныппен қарым-қатынас(10-12) бейәлеуметтік мінез-құлық(13-15).

Әр жауап
"иә" +1
"жоқ" -1
"кейде" 0

Берілген параметр бойынша баллдардың алгебралық қосындысы (N) есептеледі. N > 6 кезінде осы параметр бойынша оқушы әл-ауқатқа жатады.


Педагогикалық қараусыздық деңгейі параметрі бойынша баллдардың жиынтығы баллдардың жиынтық сомасы
6 > N>3 1-білім алудың бастапқы деңгейі
30>N>15
3>N>0 2-дезорганизаторлар
15>N>0
N<0 3-Ерекше " қиын»
N<0

 

 

 

 

 

 


Деңгейлердің сипаттамасы (қорытынды сомасы бойынша).


1 деңгей: Жеке қақтығыстар; тұрақсыздық, мінез-құлықтағы ауытқулардың кездейсоқтығы; жалпы дамудағы жеке олқылықтар (үлгерім қанағаттанарлық, кейде "2" және "5" бағалары ауысады); кез-келген кемшілік айқын көрінеді; стандартты емес сипат; әлсіз өзін-өзі сынау және өзін-өзі талап ету.

2 деңгей: педагогикалық әсерді қабылдамау, өзімшілдік, мектепке теріс көзқарас, ақыл-ой дамуындағы проблемалар 2-3 Елеулі кемшіліктермен көрінеді, бір-бірімен тұрақты өзара әрекеттеседі, өзін-өзі жоғары бағалайды, басқаларға қойылатын талаптар деңгейі өздеріне қарағанда үлкен.

3 деңгей: оқу процесіне қарсы тұру, құқық бұзушылық шегіндегі мінез-құлық, мектепке, құрдастарына, мораль нормаларына теріс көзқарас, айқын теріс бағыт, ақыл-ой, адамгершілік, ерікті дамудағы олқылықтар, ауыр психика, өткір мақтаныш, оғаштық, өзіне деген талап жоқ.

Жаңартылған күні: 25.09.2020 09:48
Құрылған күні: 25.09.2020 09:48

Текст