"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ ЗЕРЕНДІ АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ ТРОИЦКОЕ  АУЫЛЫНЫҢ НЕГІЗГІ ОРТА МЕКТЕБІ" КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ  
КОММУНАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ "ОСНОВНАЯ СРЕДНЯЯ ШКОЛА СЕЛА ТРОИЦКОЕ  ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ПО ЗЕРЕНДИНСКОМУ РАЙОНУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Троицкое ауылы ООМ" КММ-де рухани-адамгершілік және азаматтық-патриоттық тәрбие контекстінде мектеп ортасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті нығайту

"Троицкое ауылы ООМ" КММ-де рухани-адамгершілік және азаматтық-патриоттық тәрбие контекстінде мектеп ортасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті нығайту
1. Жалпы ережелер
1. Осы рухани-адамгершілік және азаматтық-патриоттық тәрбие контекстінде мектеп ортасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру бағдарламасы Рухани-адамгершілік және азаматтық-патриоттық тәрбие контекстінде тәрбие берудің тұжырымдамалық негіздеріне, мектеп ортасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру бағдарламасына сәйкес әзірленді және тәрбие жұмысын жүргізу тәртібін айқындайды, ол сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы тәрбие іс-шараларын ұйымдастыруды қамтиды. 1-11 сынып оқушылары.
2.Тәрбие жұмысының мақсаты мен міндеттері

2. Осы бағдарламаның мақсаты жоғары адамгершілік, жауапты, бастамашыл және әлеуметтік Құзыретті азамат пен патриоттың қалыптасуы мен дамуы үшін мектепте жағдай жасау болып табылады.
3. Аталған мақсатты іске асыру үшін мынадай міндеттер қойылады: 1) рухани-адамгершілік және азаматтық-патриоттық тәрбиелеуге бағытталған шараларды іске асыру; 2) білім алушылардың мемлекеттік билік институттарына деген сенімін нығайту; 3) білім алушыларда саяси-құқықтық білімді қалыптастыру; 4) білім алушыларда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың адамгершілік-этикалық құндылық негіздерін қалыптастыру.
4. Іс-шаралар кешенін өткізу үшін тәрбиенің мынадай түрлері пайдаланылады: 1) адамгершілік тәрбие моральдық-этикалық көзқарастарды қалыптастыруға, әрбір оқушының сыбайлас жемқорлыққа нөлдік төзімділігін қалыптастыруға бағытталған; 2) әлеуметтік-құқықтық тәрбие азамат пен мемлекет арасындағы өзара қарым-қатынастардың мәні туралы түсінік алуға, құқықтар мен міндеттер туралы білім алуға, құқықтық нормаларды сақтау қажеттілігіне сендіруге бағытталған сыбайлас жемқорлықтың қоғамдық қауіптілігін түсіну; 3) эстетикалық тәрбие оқушылардың бойында өнер туындыларының, әдебиеттің сұлулығын түсінуді дамытуға, оқушылардың бойында эстетикалық талғамға және қоршаған шындыққа мейірімді және патриоттық көзқарасқа тәрбиелеуге ықпал етуге бағытталған.
5. Мектепте мектеп ортасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға, яғни сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті көрсететін құндылықтар жүйесін сақтауға және нығайтуға, оның ішінде оқушылардың заң талаптарын сақтауға, білім беру және мәдени деңгейін арттыруға ұмтылысын қалыптастыруға бағытталған іс-шаралар кешені өткізіледі.
6. Мектепте "Адал Ұрпақ" ерікті мектеп клубы құрылды, ол тәрбие жұмысын ұйымдастыруға көмек көрсетеді және қатысады.
7.Тәрбие жұмысын жүргізуге азаматтар мен қамқоршылық кеңестер, ата-аналар комитеттері, қоғамдық бірлестіктер, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі уәкілетті орган және өзге де мемлекеттік органдар қатыса алады.
4. "Адал Ұрпақ" ерікті мектеп клубы
13."Адал Ұрпақ" ерікті мектеп клубының негізгі міндеттері мектеп ортасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті нығайту жөніндегі бастамаларды көтермелеу, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-шараларды ұйымдастыруға қатысу болып табылады.
"Адал Ұрпақ" ерікті мектеп клубы туралы ереже
1. "Адал Ұрпақ" ерікті мектеп клубының негізгі мақсаттары мен міндеттері мектеп ортасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті нығайту жөніндегі бастамаларды көтермелеу, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-шараларды ұйымдастыруға қатысу болып табылады.

Жаңартылған күні: 18.05.2023 12:29
Құрылған күні: 18.05.2023 12:29

Текст