САБАҚ: |
Мектеп: |
|||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||
Сынып: 7 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||
Бөлім атауы |
Ауа және климаттық өзгерістер. |
|||||||
Сабақтың тақырыбы |
||||||||
Осысабақарқылыжүзегеасатыноқумақсаттары |
7. Т/А1 Болжау Мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау. 7. ӘТН2 Орфоэпиялық норма Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану. |
|||||||
Сабақтың мақсаттары |
Оқушылар тыңдалым бойынша мәтін үзінділерін тыңдайды, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжайды. Сөйлеу барысында интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдана алады. |
|||||||
Бағалау критерийлері |
Тыңдалым бойынша:
ӘТН бойынша:
|
|||||||
Тілдік мақсаттар |
Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: Менің ойымша, болашақта, ғалымдардың пайымдауына, зерттеулерге сүйенсек |
|||||||
Құндылықтарды дарыту |
|
|||||||
Пәнаралық байланыс |
География пәні |
|||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Осы сабақ барысында оқушылар Power Point бағдарламасынан тақырыпқа қатысты көрнекі құралдарды пайдаланып, интербелсенді тақтаны қолданады. |
|||||||
Жоспар |
||||||||
Жоспарланатынуақыт |
Жоспарбойыншаорындалуытиісіс-әрекеттер |
Дереккөздер |
||||||
Сабақтыңбасы 5 минут |
Қызығушылығын ояту сатысы Оқушылар ауа райы мен климаттық өзгерістерге байланысты суреттер арқылы 4 топқа бөлінеді. Олар сурет арқылы өтілетін тақырыпқа болжау жасайды. Мысалы:
Суреттер арқылы сабақтың тақырыбы мен мақсатын, күтілетін нәтижелерді анықтайды.
|
|
||||||
Сабақтың ортасы 5 минут
10 минут
10 минут
10 минут
|
Климат сөзіне ассоциативтік сызба жасайды. |