"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ ЗЕРЕНДІ АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ ТРОИЦКОЕ  АУЫЛЫНЫҢ НЕГІЗГІ ОРТА МЕКТЕБІ" КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ  
КОММУНАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ "ОСНОВНАЯ СРЕДНЯЯ ШКОЛА СЕЛА ТРОИЦКОЕ  ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ПО ЗЕРЕНДИНСКОМУ РАЙОНУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Дифференциалды-диагностикалық сауалнама "әдістемесі» (МДБ; Е. А. Климова)

Дифференциалды-диагностикалық сауалнама "әдістемесі»
(МДБ; Е. А. Климова)
Бұл әдіс адамның кәсіби бейімділігін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістеме Е.А. Климовтың кәсіптерінің түрлерін жіктеуге сәйкес әр түрлі кәсіптерді таңдауға арналған. Жасөспірімдер мен ересектерді профориентациялау үшін пайдалануға болады.
Сынақ тақырыбы ұсынылған 20 жұптың әрқайсысында тек бір түрді таңдап, жауап парағының тиісті торына "+"белгісін қоюы керек.
Жауап парағы 5 бағанның әрқайсысында "+" белгілерінің санын есептеуге болатындай етіп жасалған. 5 бағанның әрқайсысы мамандықтың белгілі бір түріне сәйкес келеді. Пәнге "+"белгілерінің максималды санын алған мамандық түрін таңдау ұсынылады.
Тексеру уақыты шектелмейді. Тақырып сұрақтар туралы ұзақ ойланбау керек және әдетте тапсырманы орындау үшін 20-30 минут қажет екендігі туралы ескертілуі керек.техниканы жеке және топта қолдануға болады. Экспериментатор пәндер тобына сұрақтарды оқи алады, бірақ бұл жағдайда жауап беру уақыты шектеулі. Бұл әдіс экспериментатор шектеулі уақыт аралығында жұмыс істеуі керек болған кезде қолданылады.
Сыналушыға арналған нұсқаулық: "тиісті оқытудан кейін сіз кез-келген жұмысты орындай аласыз делік. Бірақ егер сіз тек екі мүмкіндіктің ішінен таңдауыңыз керек болса, нені қалайсыз?»
МБҰ тестілеу нәтижелерін өңдеу. Жауаптардың нәтижелері (жағымсыз және жағымсыз жақтардың саны) "ДДҰ парағының" әрбір бағаны бойынша есептеледі (қорытынды алгебралық сома ретінде көрсетілуі мүмкін). Бұл нәтижелер ең көп орман тәрізді аймақты сипаттайды, субъектінің күштерін қолдану. Айта кету керек, қазіргі уақытта тақырыптың бейімділігін сипаттайтын DDO нәтижелері белгілі бір дәрежеде оның қабілеттерін сипаттайды. Бірақ белгілі бір дәрежеде ғана.
Жауаптар кестесі 5 бағанның әрқайсысында "+" және "-" белгілерінің санын есептеуге болатындай етіп жасалған. 5 бағанның әрқайсысы белгілі бір кәсіп түріне сәйкес келеді. Минималды " - "санымен" + "белгілерінің максималды санын алған мамандық түрін таңдау ұсынылады.
Жауаптар үшін Бланк
ЧП ЧТ ЧЧ ЧЗ ЧХ
1а 1б 2а 2б 3а
3б 4а 4б 5а 5б
6а 6б 7а
7б 8а 8б
9а 9б
10а 10б
11а 11Б 12а 12б 13а
13б 14а 14б 15а 15б
16а 16б 17а
17б 18а 18б
19а 19б
20а 20б


1А. жануарларға күтім жасау 1Б. машиналарға, құрылғыларға қызмет көрсету (Бақылау, реттеу)
2а. науқастарға көмектесу 2б. компьютерлерге арналған кестелер, схемалар, бағдарламалар құру
Үшін. Кітап жарнамаларының, плакаттардың, көркемдік ашулардың, 3Б грампластинкалардың сапасын бақылау, өсімдіктердің жай-күйін, дамуын қадағалау
4А. Материалдарды өңдеу (Ағаш, мата, металл, пластмасса және т. б.) 4Б. тауарларды тұтынушыға жеткізу, жөндеу, сату
5А. көркем емес кітаптарды, 5Б мақалаларын талқылау. көркем кітаптарды (немесе пьесалар, концерттер) талқылау)
6А. жас жануарларды (қандай да бір тұқымды жануарларды) өсіру 6Б. жолдастарын (немесе кішілерін) қандай да бір іс-әрекеттерді (еңбек, оқу, спорт) орындауда жаттықтыру)
7А. суреттерді, суреттерді көшіру (немесе музыкалық аспаптарды баптау) 7Б. қандай да бір жүк (көтергіш немесе көлік) құралын-көтергіш кранды, тракторды, тепловозды және т. б. басқару.
8а. адамдарға қажетті мәліметтерді хабарлау, түсіндіру (анықтама бюросында, экскурияда және т. б.) 8б. көрмелер, витриналар ресімдеу (немесе пьесалар, концерттер дайындауға қатысу)
9А. заттарды, бұйымдарды (киім, техника), тұрғын үйді жөндеу 9Б. мәтіндердегі, кестелердегі, суреттердегі қателерді іздеу және түзету
10А. жануарларды емдеңіз 10Б. есептеулерді, есептеулерді орындаңыз
11А. өсімдіктердің жаңа сорттарын шығару 11Б. өнеркәсіптік өнімдердің жаңа түрлерін (машиналар, киім, үйлер, Тамақ өнімдері және т. б.) жобалау, жобалау.)
12а. адамдар арасындағы дау-дамайды, дау-дамайды талдау, сендіру, түсіндіру, жазалау, сезіну
12б, сызбаларды, схемаларды, таблицаларды түсіну (тексеру, нақтылау, тәртіпке келтіру)
13а. байқау, көркемөнерпаздар үйірмелерінің жұмысын зерттеу 13б. бақылау, микробтардың өмірін зерттеу
14А. медициналық аспаптарға, аппараттарға қызмет көрсету, реттеу 14б. адамдарға жарақат, көгеру, күйік және т. б. кезінде медициналық көмек көрсету.
156. Оқиғаларды көркем сипаттау, бейнелеу (байқалатын және ұсынылатын) 15а. бақыланатын құбылыстар, оқиғалар, өлшенетін объектілер және т. б. туралы нақты сипаттама-есептер жасау.
16а. сырқатқа зертханалық талдаулар жасау 16б. науқастарды қабылдау, қарау, олармен әңгімелесу, ем тағайындау
17а. үй-жайлардың қабырғаларын, бұйымдардың бетін бояу немесе бояу 17Б. машиналарды, аспаптарды монтаждауды немесе құрастыруды жүзеге асыру
18а. құрдастарының немесе кіші жастардың театрларға, мұражайларға, экскурсияларға, туристік жорықтарға және т. б. мәдени жорықтарын ұйымдастыру 18б. сахнада ойнау, концерттерге қатысу
19а, сызбалар бойынша бөлшектер, бұйымдар (машиналар, киім) жасау, ғимараттар салу 19б. сызумен айналысу, сызуларды, карталарды көшіру
20а. өсімдік ауруларымен, орман, бақша зиянкестерімен күресу 20б. пернетақта машиналарында (баспа машинкасында, телетайпта, теру машинасында және т. б.) жұмыс істеу.)


Ойлау түрін анықтауға арналған сауалнама
Пәнге арналған нұсқаулық: "әр адамда ойлаудың белгілі бір түрі басым болады. Бұл сауалнама сіздің ойлау түріңізді анықтауға көмектеседі. Егер сіз ұсынылған тұжырыммен келіссеңіз, онда формада " + " белгісін қойыңыз, егер дауысты дыбыстар болмаса-" - "белгісін қойыңыз.

1. Маған басқа нәрсені түсіндіруден гөрі бір нәрсе жасау оңайырақ.
2. Маған компьютерлік бағдарламалар жасау қызық.
3. Я люблю читать книги.
4. Маған кескіндеме, мүсін, сәулет ұнайды.
5. Тіпті отлаженном ісінде тырысамын деп жақсарту.
6. Егер маған тақырыптар немесе суреттер түсіндірілсе, мен оны жақсы түсінемін.
7. Мен шахмат ойнағанды ұнатамын.
8. Мен өз ойларымды ауызша да, жазбаша да оңай айтамын.
9. Мен кітап оқығанда оның кейіпкерлері мен сипатталған оқиғаларын анық көремін.
10. Менің көреді, өз бетімен жоспарлауға, өз жұмысын бастады.
11. Маған ұнайды, бәрін өз қолдарымен жасаған.
12. Бала кезімде мен достарыммен хат алмасу үшін шифр жасадым.
13. Мен айтылған сөзге үлкен мән беремін.
14. Таныс әуендер менің басымда белгілі бір суреттер тудырады.
15. Түрлі хобби адамның өмірін бай және жарқын етеді.
16. Мәселені шешкен кезде маған сынақ пен қателік жасау оңайырақ.
17. Маған физикалық құбылыстардың табиғатын түсіну қызықты.
18. Маған телерадиобағдарламалардың жүргізушісі, журналистің жұмысы қызық.
19. Табиғатта жоқ затты немесе жануарды елестету маған оңай.
20. Маған нәтиженің өзінен гөрі белсенділік процесі ұнайды.
21. Маған бала кезімде LEGO бөлшектерінен конструктор жинау ұнады.
22. Мен нақты ғылымдарды (математика, физика) қалаймын.
23. Мені кейбір өлеңдердің дәлдігі мен тереңдігі қуантады.
24. Таныс иіс менің жадымда өткен оқиғаларды тудырады.
25. Мен өз өмірімді белгілі бір жүйеге бағындырғым келмеді.
26. Мен музыканы естігенде билегім келеді.
27. Мен математикалық формулалардың сұлулығын түсінемін.
28. Маған кез-келген аудитория алдында сөйлеу оңай.
29. Мен көрмелерге, спектакльдерге, концерттерге қатысқанды ұнатамын.
30. Мен тіпті басқалар үшін не анық екеніне күмәнім бар.
31. Мен қолөнермен айналысқанды, бірдеңе жасағанды ұнатамын.
32. Маған ежелгі құпиялардың шифрын ашу қызықты болар еді.
33. Мен тілдің грамматикалық құрылымын оңай меңгеремін.
34. Мен ф. м. Достоевскиймен Сұлулық әлемді құтқарады деп келісемін.
35. Мен сол жолмен жүруді ұнатпаймын.
36. Шынайы ғана болады, қолымен ұстап.
37. Мен формулаларды, символдарды, шартты белгілерді оңай есте сақтаймын.
38. Достар мен оларға бірдеңе айтқан кезде тыңдағанды ұнатады.
39. Мен суреттерде сюжеттің немесе фильмнің мазмұнын оңай елестете аламын.
40. Мен өз жұмысымды жетілдіруге дейін тыныштала алмаймын.
Нәтижелерді өңдеу. Бес бағанның әрқайсысындағы плюс санын есептеп,алынған санды бос бос ұяшыққа жазыңыз.
Әр баған ойлаудың белгілі бір түріне сәйкес келеді. Әр бағандағы ұпай саны ойлаудың осы түрінің даму деңгейін көрсетеді:
0-2 балл - төмен деңгей,
3-5 балл – орташа деңгей,
6-8 балл-жоғары деңгей.
Жауаптар үшін Бланк
П-Д 1 6 11 16 21 26 31 36
А-С 2 7 12 17 22 27 32 37
С-Л 3 8 13 18 23 28 33 38
Н-О 4 9 14 19 24 29 34 39
К 5 10 15 20 25 30 35 40
Нәтижелерді түсіндіру
1. Пәндік тиімді ойлау бизнес адамдарына тән. Олар Ақпаратты қозғалыс арқылы сіңіреді. Әдетте олар қозғалыстарды жақсы үйлестіреді. Олар бізді қоршаған бүкіл объективті әлемді құрды. Олар көлік жүргізеді, машиналарда тұрады, компьютерлер жинайды. Оларсыз ең керемет идеяны жүзеге асыру мүмкін емес. Көптеген көрнекті спортшылар мен бишілер бұл ойға ие.
2. Көптеген ғылым адамдар абстрактілі – символдық ойлауға ие-теориялық физиктер, математиктер, экономистер, бағдарламашылар, аналитиктер. Ойлаудың бұл түрі бар адамдар ақпаратты математикалық кодтар, формулалар және операциялар арқылы игере алады, оларды ұстауға да, ұсынуға да болмайды. Осындай ойлаудың ерекшеліктеріне байланысты гипотезалар негізінде ғылымның барлық салаларында көптеген жаңалықтар ашылды.
3. Ауызша-логикалық ойлау белгілі ауызша интеллектісі бар адамдарды ажыратады (лат. verbalis-ауызша). Дамыған ауызша-логикалық ойлаудың арқасында ғалым, мұғалім, аудармашы, жазушы, филолог, журналист өз ойларын тұжырымдап, адамдарға жеткізе алады. Бұл шеберлік басшыларға, саясаткерлерге және қоғам қайраткерлеріне де қажет.
4. Көрнекі ойлау қабілеті бар адамдар көркемдік ойлау қабілетіне ие, олар не болғанын, не болатынын және ешқашан болмаған және болмайтын нәрселерді-суретшілер, ақындар, жазушылар, режиссерлерді елестете алады. Сәулетші, дизайнер, дизайнер, Ху-дожник, режиссер де дамыған визуалды-бейнелі ойлау қабілетіне ие болуы керек.

Жаңартылған күні: 10.11.2020 10:23
Құрылған күні: 10.11.2020 10:23

Текст