"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ ЗЕРЕНДІ АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ ТРОИЦКОЕ  АУЫЛЫНЫҢ НЕГІЗГІ ОРТА МЕКТЕБІ" КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ  
КОММУНАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ "ОСНОВНАЯ СРЕДНЯЯ ШКОЛА СЕЛА ТРОИЦКОЕ  ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ПО ЗЕРЕНДИНСКОМУ РАЙОНУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Дәріс тақырыбы:"тәуелсіз өмір мен мансапқа арналған дағдылар".

2-ші күн. ХХІ ғасыр дағдыларын дамыту (слайд 1).

Дәріс 2.5
Слайд 2
Сәлеметсіздерме әріптестер! Дәріс тақырыбы:"тәуелсіз өмір мен мансапқа арналған дағдылар".
Бүгінгі өмір мен жұмыс жағдайлары тек ойлау және мазмұнды білу қабілетінен гөрі көп нәрсені қажет етеді. Жаһандық бәсекеге қабілетті ақпараттық ғасыр жағдайында қиын өмірлік және өндірістік жағдайларда бағдарлану қабілеті білім алушылардан барабар өмірлік және мансаптық дағдыларды дамытуға мұқият назар аударуды талап етеді.
Слайд 3
Икемділік пен бейімделу өзгерістерге бейімделу, икемді болу, әртүрлі жағдайларға бейімделу сияқты дағдыларды қалыптастыруды қамтиды.
Бейімделу, ең алдымен, қолайсыз жағдайларды жеңумен байланысты. Бейімделу балалардың тез өзгеретін әлеуметтік жағдайларға сәтті бейімделуіне ықпал етеді және өмірдің барлық процестерінде белсенді көрінеді.
Баланы бейімділікке тәрбиелеу дегеніміз-өсіп келе жатқан адамда оның өмір сүруіне тұтынушылық емес көзқарас қалыптастыру, рухани-адамгершілік саланы байыту, әртүрлі сұраныстар мен танымдық мүдделерді қанағаттандыру, оны жағымды әлеуметтік бейімделуге ынталандыру.
Өзгерістерге бейімделу мыналарды қамтиды:
* әр түрлі рөлдерге, лауазымдық міндеттерге, кестелер мен контекстке бейімделу;
* белгісіздік пен өзгеретін басымдықтар жағдайында тиімді жұмыс жасаңыз.
Икемді болу дегеніміз:
* кері байланысты тиімді қарастыру;
* мақтауға, сәтсіздікке және сынға оң көзқараспен қарау;
* нақты шешімдерге қол жеткізу үшін әртүрлі көзқарастар мен нанымдар арасындағы тепе-теңдікті түсіну, талқылау және сақтау, әсіресе көп мәдениетті ортада.
Слайд 4
"Бастамашылдық және дербестік" дағдысы мақсаттар мен уақытты басқаруды, өз бетінше жұмыс істеуді қамтиды.
Мақсаттар мен уақытты басқару:
* жетістіктің материалдық және материалдық емес өлшемдерімен мақсаттар қою;
* тактикалық (қысқа мерзімді) және стратегиялық (ұзақ мерзімді) мақсаттардың теңгерімін сақтау;
* уақытты тиімді пайдалану және жұмыс жүктемесін басқару.
Өз бетінше жұмыс істеу дағдысы тікелей бақылаусыз бақылау, анықтау, басымдық беру және тапсырмаларды орындауды қамтиды;
Тәуелсіз болу келесідей көрінуі мүмкін:
* өзіңіздің оқуыңызды және тәжірибе алу мүмкіндігін зерттеу және кеңейту үшін негізгі дағдылардан және / немесе оқу бағдарламасынан тыс;
* дағдылар деңгейін кәсіби деңгейге дейін көтеру бойынша бастама көтеру.;
* өмірлік процесс ретінде оқуға деген адалдығын көрсету;
* болашақ прогресс туралы ақпаратты иелену мақсатында өткен тәжірибені сыни тұрғыдан рефлекстеу.
Слайд 5
Әлеуметтік және мәдениетаралық дағдылар.
Мұнда мыналарды бөліп көрсетуге болады: басқалармен тиімді қарым-қатынас жасау және әртүрлі командаларда тиімді жұмыс істеу дағдылары.
Бұл:
* қашан тыңдау және қашан сөйлеу керектігін білу; өзін лайықты, кәсіби ұстау;
* мәдени айырмашылықтарды құрметтеу және әртүрлі әлеуметтік және мәдени топтардағы адамдармен тиімді жұмыс жасау;
* әр түрлі идеялар мен құндылықтарға ашық жауап беру;
* жұмыс сапасын жақсарту үшін жаңа инновациялық идеяларды құру үшін әлеуметтік және мәдени айырмашылықтарды тиімді пайдаланыңыз.
Слайд 6
"Өнімділік және жауапкершілік" шеберлігі. Мұнда жобаларды басқару дағдыларын, нәтижелерге қол жеткізу қабілеттерін атап өтуге болады. Яғни:
* бәсекелестердің кедергілері мен қысымына қарамастан, мақсат қою және оған жету;
* белгіленген нәтижеге қол жеткізу үшін жұмысты басымдық беру, жоспарлау және басқару.
* келесі мүмкіндіктерді қоса алғанда, жоғары сапалы өнімді шығарумен байланысты қосымша атрибуттарды көрсету:
позитивті және этикалық жұмыс;
уақыт пен жобаларды тиімді басқаруға;
бір уақытта көптеген тапсырмаларды орындауға үйреніңіз;
белсенді қатысу, сенімді және уақтылы болу;
өзін кәсіби жағынан және тиісті этикетпен таныстыруға міндетті;
командалармен тиімді жұмыс істеу және бірлесіп жұмыс істеу;
әр түрлі командаларды құрметтеуге және бағалауға;
нәтижелерге жауап беру.
Слайд 7
Көшбасшылық және жауапкершілік.
Шеберлік: басқаларды басқару және басқару:
* басқаларға әсер ету және оларды мақсатқа бағыттау үшін тұлғааралық дағдылар мен проблемаларды шешу дағдыларын қолданыңыз;
* ортақ мақсатқа жету үшін басқа адамдардың күшті жақтарын пайдаланыңыз;
* өзінің үлгісімен және өзгелерді жақсы нәтижелерге қол жеткізуге шабыттандыруға деген адалдығымен;
* Ықпал мен күшті пайдалану кезінде адалдық пен этикалық мінез-құлықты көрсету.
Слайд 8
Басқалардың алдында жауап беру келесідей:
* кең қоғамдастықтың мүдделерін ескере отырып, жауапкершілікпен әрекет ету;
* әр түрлі студенттерге қол жеткізу және сараланған оқыту мен оқытуды қолдайтын орта құру үшін әртүрлі стратегияларды (формативті бағалау сияқты) қолдана отырып, мұғалімдерге қабілеттерін дамытуға көмектесу;
* 21 ғасыр білім алушыларының дағдыларын дамытуды тұрақты бағалауды қолдау;
* жеке, виртуалды және аралас коммуникацияларды қолдана отырып, практиктер қауымдастықтары арасында білім алмасуды ынталандыру;
* кәсіби дамудың дамып келе жатқан және тұрақты моделін қолдану.
Слайд 9
Қазіргі уақытта білім берудегі өзекті құндылықтар мен мақсаттарға қатысты стандарттар, оқу бағдарламалары, бағалау, оқулықтар мен оқыту технологиялары оқушылардың білім сапасын арттыруға, сондай-ақ инновациялар мен көшбасшылық үшін қажетті дағдыларды дамытуға, мектепте ұлттық сана-сезімді қалыптастыруға, ауқымды халықаралық тәжірибені іске асыруға және өзара іс-қимыл жасауға бағытталған.
Мен назар аударғаным үшін, Қош бол!

Жаңартылған күні: 14.05.2021 09:34
Құрылған күні: 14.05.2021 09:34

Текст