"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ ЗЕРЕНДІ АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ ТРОИЦКОЕ  АУЫЛЫНЫҢ НЕГІЗГІ ОРТА МЕКТЕБІ" КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ  
КОММУНАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ "ОСНОВНАЯ СРЕДНЯЯ ШКОЛА СЕЛА ТРОИЦКОЕ  ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ПО ЗЕРЕНДИНСКОМУ РАЙОНУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ата-аналар жиналысы

Сәлеметсіз бе, ув.ата-аналар! Сізді көру өте жағымды және сізбен танысу өте жағымды. Әрине, бүгін мені көптеген сұрақтар мазалайды. Біз бір-бірімізді ұнатамыз ба? Обретем ма, өзара түсіністікті және достықты? Сіз менің талаптарымды естіп, түсініп, қабылдап, кішкентай бірінші сынып оқушыларына көмектесе аласыз ба? Біздің сіздермен бірлескен жұмысымыздың табыстылығы нақ осыған байланысты. Біз бірінші рет кейбір ата-аналармен кездесеміз, ал басқалары бұрыннан таныс. Мен барлығыңызға қуаныштымын. Бізге ыңғайлы болу үшін аздап танысайық. Енді мен баланың атын атаймын, сіз де деректерді нақтылау үшін ұсыныласыз.
Балалар тізімі.
Өте жақсы. Аздап таныстық.
- Бірінші қыркүйектен бастап сіздің балаларыңызда бәрі жаңа болады: сабақтар, мұғалім, мектеп жолдастары. Бұл жағдайда сіз, сүйікті ата-ана, балаларыңыздың жанында болуыңыз өте маңызды. Енді біз бір үлкен ұжымбыз. Біз бірге қуанып, қиындықтарды жеңіп, өсіп, үйренуіміз керек. Әдетте, олардың аналары мен әкелері, ата-әжелері балалармен бірге оқиды. Оқушыларымен бірге оқиды және мұғалім. Біздің ұжым төрт жыл бойы тату және ұйымшыл болады деп сенемін.
- Айтыңызшы, өрт, ув.ата-аналар, бір алақанмен мақта жасауға бола ма? Екінші алақан қажет. Мақта-бұл екі алақанның әрекетінің нәтижесі. Мұғалім-бұл бір ғана алақан. Ол қаншалықты күшті, шығармашылық және ақылды болса да, екінші алақансыз (және ол сіздің бетіңізде, Қымбатты ата-ана) мұғалім әлсіз. Осыдан сіз бірінші ережені шығара аласыз:
- тек бірге, біз балаларды тәрбиелеу мен оқудағы барлық қиындықтарды жеңеміз.
Сізде үстелдерде кішкентай жапырақтар бар. Оларды алыңыз. Draw бір параққа человечка бірі геометр. Фигуралар. Енді көршілеріңізді алынған адамдармен салыстырыңыз. Бірдей немесе әр түрлі? Бұл біздің ересектер бірдей жағдайда бәрін басқаша жасайтынымызды білдіреді. Демек, біздің екінші ережеміз:
- ешқашан балаңызды басқалармен салыстырмаңыз! Жақсы немесе жаман нәрсе жоқ. Басқа бар! Біз салыстырамыз, бірақ тек сол баланың нәтижелері кеше, бүгін және ертең болады. Бұл МОНИТОРИНГ деп аталады. Мұны біз ертең қалай және не істеу керектігін білу үшін жасаймыз. Мұны біз күн сайын өсу үшін жасаймыз. Тек оқуда ғана емес, іс-әрекетте де.
Енді Мен сізге өзіңіз үшін жеке-жеке жасайтын шағын тестті ұсынамын.
Ата-аналарға арналған Тест.
Иә немесе жоқ деп белгілеңіз.
1. Сіздің ойыңызша, сіздің балаңыз бірінші сыныпқа барғысы келе ме?
2. Ол мектепте көптеген жаңа және қызықты нәрселерді біледі деп ойлайды ма?
3. Сіздің кішкентайыңыз біраз уақыт (15-20 минут) өздігінен кез-келген ауыр кәсіппен айналыса ала ма (сурет салу, мүсін жасау, Мозаика жинау және т. б.)?
4. Сіздің балаңыз қатысуымен ұялмайды деп айта аласыз ба
бөтен адамдар?
5. Сіздің балаңыз суретті дәйекті түрде сипаттай ала ма және оған кемінде бес сөйлемнен әңгіме құра ала ма?
6. Сіздің балаңыз өлеңдерді жатқа біле ме?
7. Ол берілген зат есімді көпше түрде атай ала ма?
8. Біледі ма, сіздің бала оқып, ең болмағанда буындап?
9. Бала тікелей және кері тәртіпте онға дейін санай ма?
10. Біледі ол әлі дайындалу және отнимать ең болмағанда бір бірлігіне жылғы сандардың бірінші ондық?
11. Сіздің балаңыз қарапайым элементтерді тордағы дәптерге жаза ала ма, кішкентай өрнектерді мұқият қайта жаза ала ма?
12. Сіздің балаңыз сурет салғанды, сурет салғанды ұнатады ма?
13. Сіздің балаңыз қайшымен және желіммен (мысалы, Қағаздан аппликация жасай алады) басқара ала ма?
14. Ол бір минут ішінде суреттің бір бөлігіне кесілген бес элементтен бүкіл суретті жинай ала ма?
15. Сіздің балаңыз жабайы және үй жануарларының аттарын біле ме?
16. Сіздің балаңызда жалпылау дағдылары бар ма, мысалы, ол алма мен алмұрттың бір сөзін "жеміс" деп атай ала ма?
17. Сіздің балаңыз сурет салу, конструктор жинау және т. б. сияқты кейбір іс-шараларға өз бетінше уақыт өткізуді ұнатады ма?
Егер сіз 15 немесе одан да көп сұрақтарға оң жауап берсеңіз, онда сіздің балаңыз мектепке дайын. Сіз онымен бекер айналыспадыңыз, ал болашақта, егер ол оқу кезінде қиындықтар туындаса, ол сіздің көмегіңізбен оларды жеңе алады.
Егер сіздің балаңыз жоғарыда аталған 10-14 сұрақтың мазмұнын жеңе алса, онда Сіз дұрыс жолдасыз. Сабақ барысында ол көп нәрсені үйренді және көп нәрсе білді. Сіз теріс жауап берген сұрақтар Сізге қандай сәттерге назар аудару керектігін, баламен тағы не істеу керектігін көрсетеді.
Егер оң жауаптардың саны 9 немесе одан аз болса, сіз баламен өткізілетін іс-шараларға көбірек уақыт пен көңіл бөлуіңіз керек. Ол әлі мектепке баруға дайын емес. Сондықтан сіздің міндетіңіз - баламен жүйелі түрде айналысу,әртүрлі жаттығуларды орындау.
Мектеп табалдырығында ең бастысы – баланы тәуелсіздікке үйрету. Өйткені, бала бір тапсырманы екіншісінен кейін орындауға, шешім қабылдауға, сыныптастарымен және мұғаліммен жеке қарым-қатынас орнатуға мәжбүр болады, демек, жауапты болады.
Мектепке дейін тағы үш ай. Сізде уақыт бар.

Бұл ынталандырушы бастама болды, содан кейін сіз алдын-ала дайындалған жоспарға сәйкес әрекет ете аласыз және жоспарланған барлық мәселелерді қарастыра аласыз.

Жаңартылған күні: 29.11.2021 14:05
Құрылған күні: 29.11.2021 14:05

Текст