"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ ЗЕРЕНДІ АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ ТРОИЦКОЕ  АУЫЛЫНЫҢ НЕГІЗГІ ОРТА МЕКТЕБІ" КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ  
КОММУНАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ "ОСНОВНАЯ СРЕДНЯЯ ШКОЛА СЕЛА ТРОИЦКОЕ  ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ПО ЗЕРЕНДИНСКОМУ РАЙОНУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мектепте бағдар беру жұмысы

Сөздің кең мағынасында кәсіптік бағдар дегеніміз не? Мектептегі кәсіптік бағдар беру жұмысы-бұл оқушылардың мамандықтың әлеуметтік-экономикалық және психофизикалық сипаттамалары туралы қажетті білім көлемін меңгеруіне бағытталған оқу - тәрбие жұмысының жүйесі, кәсіптің ғылыми-негізделген таңдауын қамтамасыз ететін біздің іс-шараларымыздың жүйесі.

Әрине, мектептегі кәсіптік бағдарлау жұмысы барлық педагогикалық ұжым тартылған кезде ғана пайда әкелетінін есте сақтау маңызды. Біздің мектепте кәсіптік бағдар беру жұмысы директордың оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, сынып жетекшілері, мектеп психологы, әлеуметтік педагог, кітапханашы, медицина қызметкері, пән мұғалімдері басшылығымен жүргізіледі.

Мектептегі кәсіптік бағдар жұмысының негізгі бағыттары:

- кәсіби ақпарат,

- кәсіптік тәрбие,

- кәсіби кеңес беру.

Кәсіби Ақпарат өзіне мамандық әлемі, адамның жеке және кәсіби маңызды қасиеттері, өзін-өзі анықтау үшін маңызды мәліметтер, оқу орындарының жүйесі туралы ақпарат кіреді... (біздің мектепте 1 сыныптан бастап сынып сағаттарын өткізудің үлкен тәжірибесі жинақталған, "кәсіптер әлемі" тақырыбында іс-шаралар, апта сайын оқушыларға іс жүзінде шығады, сол немесе басқа мамандық туралы баяндайтын ЖОО мен ОӘБ қызметкерлері келеді) жыл сайын 1-30 сәуір аралығында ....

Кәсіптік тәрбие оқушылардың бейімділігі мен кәсіби мүдделерін қалыптастыруды қамтиды. Біздің сізбен кәсіби тәрбие бойынша педагогикалық жұмысымыздың мәні балаларды оқу және сыныптан тыс жұмыстың әр түрлі формаларына, қоғамдық-пайдалы еңбекке, өз күш-жігерінің белсенді сынамасына қатысуға ынталандыру болып табылады. Бұл практикалық тәжірибеде өзінің бейімділігі мен қабілетін білуге және анықтауға мүмкіндік береді. Бейімділік қызмет процесінде дамиды, ал кәсіби білім кәсіби мүдделер болған кезде сәтті жинақталады. Мектеп оқушысы өзін әртүрлі қызмет түрлерінде сынап көргені маңызды.

Кәсіби кеңес беру-оқушының тұлғасын зерттеу және соның негізінде кәсіби ұсыныстар беру. Кәсіби кеңес көбінесе жеке сипатта болады. Қазірдің өзінде бастауыш мектепте анықтау үшін

Кезеңдері (слайдтар)

Оқушыларға кәсіби бағдар берудің маңызды құрамдас компоненттерінің бірі-алдын ала кәсіптік диагностика. Бұл кезеңде біз жеке тұлғаның тән ерекшеліктерін зерттейміз: құндылық бағдарлары, мүдделері, қажеттіліктері, бейімділігі, кәсіби ниеттері, Мамандық таңдау себептері, мінез белгілері, денсаулық жағдайы. Осы мақсатта жыл басында біздің оқушылар үшін курс енгізілді....

Оқушылардың кәсіптік бағдар беру бойынша мектепте қандай жұмыстар атқарылуда?

Еңбекке оң көзқарасты қалыптастыру,
Менің кәсіби ниетім " арнайы курсын өткізу»
Оқушыларды кәсіби ақпараттандыруды жүзеге асыру (мамандықтар туралы, еңбек нарығы туралы, мамандық алуға болатын мекемелер туралы, ЖОО-ға, Оооо-ға экскурсиялар))
Мектеп бітіруші сынып оқушыларының кәсіби жоспарларын зерттеу,
Оқушылардың қызығушылықтары мен бейімділіктерін анықтау,
Өткізу профконсультаций оқушылар,
Қабілеттерінің психофизиологиялық диагностикасын жүзеге асыру,
Оқушылардың денсаулық жағдайында ауытқуларды анықтау және медициналық көрсеткіштер бойынша кәсіби жарамдылығын анықтау,
Ата-аналармен олардың балаларына Мамандық таңдау туралы жұмыс жүргізу,
(дәстүрлі, тұрақты ай сайынғы) кәсіпорындарға, ұйымдарға экскурсиялар өткізу…,
Пәндерді бейіндік және тереңдетіп оқыту.
Қазір біз сіздермен кәсіби бағдар беру жұмысын пәндік бейінді және тереңдетілген оқытумен ұштастыру міндетін табысты шешудеміз.

Тереңдетілген, бейіналды және бейіндік оқыту, әрине, олардың білім алуын кәсіби дараландыруды қамтамасыз ететін оқушыларды мамандандырылған даярлау жүйесі болып табылады. Біздің бейіндік оқытудың моделі базалық жалпы білім беру, бейіндік және элективті курстардың үйлесіміне негізделеді.

Бейіндік оқытуды енгізу кезеңінде элективті курстарды әзірлеу ерекше қиындық тудырды, қазіргі уақытта таңдау бойынша элективті курстарды сәтті қолданатын, екі маңызды функцияны шешуге арналған элективті курстардың бай базасы жинақталған: біріншіден, берілген профильдегі негізгі пәндерді жоғары деңгейде мазмұнды зерделеуді қолдау, білімнің қолданбалы аспектісін тереңдету және күшейту, екіншіден, элективті курстардың функциясы айқын кәсіби бағдарға ие. Бұған бейіналды дайындықтың барлық жүйесі салынған.

Жаңартылған күні: 18.05.2020 15:24
Құрылған күні: 18.05.2020 15:24

Текст