Сынып сағаты
"Туризм әлемі"
Мақсаты: жеке тұлғаның шығармашылық әлеуетін дамыту үшін негіз ретінде туризм, өлкетану, табиғи жағдайда өмір сүру туралы білімді қалыптастыру,
- Салауатты өмір салтының негізін қалыптастыру,
-Бір-біріне эмоционалды-позитивті қатынасты, ұжымшылдық сезімін қалыптастыру.
Құрал-жабдықтар: рюкзак, компас, шам, туристік құрал-жабдықтар бейнеленген суреттер; Жарма салынған қаптар, жіптер.
Сынып сағатының барысы
Мұғалім: Балалар! 27 қыркүйек-Дүниежүзілік туризм күні. Дүниежүзілік туризм күні 1979 жылы Манилада өткен Дүниежүзілік туристік ұйым (ДСҰ) Бас Ассамблеясының III сессиясында бекітілді. 1980 жылдан бастап жыл сайын 27 қыркүйекте аталып өтеді. Дүниежүзілік туризм күні туризмді насихаттау, оның мәдени байланыстарды дамытуға қосқан үлесін көрсету, халықтар арасындағы өзара түсіністікті қамтамасыз ету мақсатында өткізіледі.
Presenter 1: Туризм - белсенді салауатты демалыс ең көп таралған түрлерінің бірі болып табылады және туризм күні көптеген елдердің халықтың денсаулығын сақтауға ықпал етеді деп саналады. Бұл күн әлемнің көптеген елдерінде салтанатты түрде атап өтіледі. Көптеген ірі қалаларда 27 қыркүйекте туристер слеті, қызықты фестивальдар, мерекелер өтеді; мұғалімдер басқаратын мектеп оқушылары арнайы туристік маршруттардан өтіп, табиғатта демалады.
Presenter 2: саяхат, бұл қалай тамаша! Жер бетінде әлемді кезіп жүруді ұнатпайтын бірде-бір адам жоқ. Турист ретінде сезінетін кез-келген адамның мерекесі, бұл жақын орман шетіне немесе экзотикалық елге сапар ма, маңызды емес. Бұл күні саяхат пен туризммен байланысты барлық адамдарды құттықтауға болады: гидтер, туроператорлар, қонақ үй қызметкерлері. Бүгін біз қызықты саяхатқа барамыз. Біздің іс-шара туристер күніне арналған. Бүгін конкурстар, викториналар-ең белсенділері марапатталады.
- Ал "саяхат"сөзін қандай басқа сөзбен ауыстыруға болады? (Жорық)
Presenter 1: Туризм — ең керемет кәсіп. Бұл денсаулық пен керемет көңіл-күй сыйлайтын туризм, бірақ адамға бақыт үшін тағы не қажет? Өйткені атанып турист, адам дәлелдеді, ол мужествен және смел, ақылды және находчив, қиындықтарды қорқады емес және табуға қабілетті табиғатпен біргелікте.
Сіздердің әрқайсыларыңыз алыс жолдардан қорықпайтындардың жорыққа баратынын біледі. Күн, жел, от, шатыр және қызықты адамдармен жаңа кездесулерді кім асыға күтеді.
Мұғалім: мұндай адамдарды қалай атайды? (Туристер)
Бүгінгі кездесуімізді біз осындай адамдарға арнаймыз. Бірақ алдымен сапарға дайындалу керек. Ол үшін мен байқауларға қатысуды ұсынамын. Әрбір дұрыс жауап үшін Сіз белгі аласыз, ал ең белсенді қатысушылар марапатталады.
Presenter 2: "Туризм туралы жұмбақтар"байқауы
Менің қалтамда –
керемет дос:
Ол солтүстіктің қайда екенін және оңтүстіктің қайда екенін біледі.
(Компас)
Маған екі белдік ілулі,
Артқы жағында қалта бар.
Ал менімен бірге жорыққа барасың –
Мен артыма іліп қоямын.
(Рюкзак)
Ол жорықта өте қажет,
Ол отпен өте мейірімді.
Онда құлақты пісіруге болады,
Шай мен кофені қайнатыңыз.
(Котелок)
Үзілісте бізге көмектесті:
Сорпа пісірілген, картоп пісірілген.
Жорық үшін-жақсы,
Бірақ білдіреді емес понесешь.
(Алау)
Мұғалім: туризмнің қандай түрлері бар?
1-оқушы: экскурсиялық туризм-бұл тарих және мәдениет ескерткіштерімен, табиғи көрікті жерлермен, мұражайлармен, театрлармен, басқа мемлекет немесе аймақ халықтарының дәстүрлерімен танысу мақсатында саяхат. Экскурсиялық турларды танымдық деп те атайтыны кездейсоқ емес: олар бізге жаңа және белгісіз нәрсені білуге, көкжиегімізді кеңейтуге, мүмкін жаңа хобби алуға және өзімізді ашуға көмектеседі.
2-оқушы: су туризмі-спорт туризмінің бір түрі, ол су бетіндегі маршрутты еңсеруден тұрады. Су туризмінің бірнеше түрлері бар: өзендер бойымен жүзу, рафтинг, желкенді туризм, теңіз каякингі.
3-оқушы: Спелеотуризм — спорттық немесе танымдық мақсатта үңгірлерге бару. Спорттық туризмнің бір түрі, мағынасы табиғи жерасты қуыстарына (үңгірлерге) саяхат жасау...
4-оқушы: спорттық туризм-мақсаты адамды табиғи, табиғи кедергілерден өту үшін спорттық жетілдіру болып табылатын спорт түрі. Спорттық туризм-бұл ең алдымен спорттық жорықтар. Ол командалық спорт және судьялардың туристік жарыстарын бағалайды.
Presenter 1:"рюкзак құпиясы" байқауы
Сіздің міндетіңіз: турист рюкзакқа салынуы керек заттарды атаңыз. (Свитер, консервілер, кружка, шам, сүлгі, компас, фотоаппарат, дәрі қобдишасы, бұқтырылған ет және т. б.)
Әрбір турист "рюкзактың құпияларын" білуі керек, біз дәл осылай білуге тырысамыз.
* Келесі қорытынды дұрыс: рюкзакты артқы жағынан қаншалықты алыстатсаңыз, соғұрлым ауыр болады? (Иә)
* Рюкзактың түбіне қандай заттарды қою жақсы? (Жұмсақ: көрпе, Сүлгілер.)
* Рюкзакта ең ауыр заттар қайда болуы керек? (Жоғарғы жағындағы белдіктер астында).
* Рюкзакпен жүру қалай оңай? (Сәл алға қарай).
* Неліктен нан рюкзагында жоғарғы жағында орын анықталады? (Чтоб емес крошился).
* Сусымалы өнімдерге арналған рюкзактағы орынды анықтаңыз. (Рюкзактың ортасында).
Presenter 2: сонымен, рюкзактар дайын. Можно идти в жорық. Егер ауа-райы болжамы белгісіз болса, баруға бола ма? (Жоқ)
Дұрыс. Турист ауа-райының қысқаша мазмұнын білуі керек. Назар аударыңыз! Қақтығысқа келесі
"Ауа райы болжамы" конкурсына
Шарттар келесідей: халықтық белгілердің негізінде ертең ауа-райы қандай болатынын айту керек.
Кешкі жел өлең. Оттан шыққан түтін тірекпен көтеріледі. Кешке шөпте шық пайда болды. Өзенінің бойында болды, салқындай түседі. Ауа райы қандай болады? (жақсы, күн).
Айдың айналасында үлкен ақ шеңбер пайда болды, аспандағы жұлдыздар жарқырай бастайды. Бұл не деген сөз? (Ауа-райы қолайсыз болады).
Батыстан ұзын тар жолақтармен созылған бұлттар тез қозғалады. Әдетте кешке қарай жел күшейеді. Ауа-райы қандай болуы керек? (Жауынды).
Қарлығаштар мен қарлығаштар жерден төмен ұшады. Гүлдер қатты иісі бар. К чему бы это? (К дождю).
Presenter 1: туристік жолда балаларды не күтеді? Әрине, жаңа тапсырмалар. Біздің сапарымыздың бағыты сұрақтан сұраққа дейін созылады.
"Туристік викторина" конкурсы
1. Аталған адамдардың қайсысы aqualang өнертапқышы болып табылады?
а) капитан Немо;
б) Иван Федорович Крузенштерн;
в) Жак Ив Кусто. +
2. Ресейде ақша 15 рубльдің артықшылығы деп қалай аталды. күмістен?
а) фунт;
б) империал; +
в) инком.
3. Кай осы сөздердің қайсысын "Қар патшайымы"ертегісіне қойды?
а) қар ұшқыны;
б) Мәңгілік, +
в) жылу.
4. Неліктен араб саяхатшылары алыс елдерге керуенмен түнде шөлді аралап шықты?
а) жұлдыздарды шарлау үшін; +
б) қарақшылармен кездесуден аулақ болу үшін;
в) түнде салқын болғандықтан.
5. Бұл тауарлардың қайсысы әдетте Ұлы Жібек жолы арқылы тасымалданады?
а) ағаш, мақта, темір;
б) туфли, шұлық, тәпішке;
в) фарфор, Джейд, дәмдеуіштер. +
6. Еуропалықтардың қайсысы Австралияға бірінші болып жетті?
а) капитан Кук; +
б) Дирк Харточ;
в) Абел Тасман.
7. Егер лимон болса, қандай аурудың алдын алуға болады?
а) қышыма;
б) құтыру;
в) цингу. +
8. Марста климат қандай?
а) өте ыстық;
б) өте суық: +
в) жердегідей бірдей.
9. Қозғалатын мұздың үлкен бөліктері қалай аталады?
а) Торос;
б) мұз алқаптары; +
в) жусан.
10. Ресейдің орталығындағы қай тоған әлемдегі ең таза сумен ерекшеленеді?
а) Селигер көлі;
б) Байкал көліне; +
в) Еділ өзені.
Фразаларды жалғастырыңыз:
* Маған бүгін ұнады...
* Бүгін есімде…
* Мен бүгін білдім…
* Мені қызықтырды, өйткені…
* Мен білдім…
Жеткені соңына қарай біздің саяхат. Байқау қорытындысы бойынша жеңімпаздарды марапаттау.
Туризмге арналған Викторина