"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ ЗЕРЕНДІ АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ ТРОИЦКОЕ  АУЫЛЫНЫҢ НЕГІЗГІ ОРТА МЕКТЕБІ" КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ  
КОММУНАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ "ОСНОВНАЯ СРЕДНЯЯ ШКОЛА СЕЛА ТРОИЦКОЕ  ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ПО ЗЕРЕНДИНСКОМУ РАЙОНУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Дифференциалды диагностикалық сауалнама» әдістемесі

«Дифференциалды диагностикалық сауалнама» әдістемесі
(DDO; Е. А. Климова)
Бұл әдіс адамның кәсіби бейімділігін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістеме Э.А.Климованың мамандық түрлерінің классификациясына сәйкес әр түрлі мамандық түрлері бойынша іріктеуге арналған. Жасөспірімдер мен ересектерге кәсіптік бағдар беру үшін қолдануға болады.
Тестіленуші ұсынылған 20 жұп іс-әрекеттің әрқайсысында тек бір түрді таңдап, жауап парағының сәйкес ұяшығына «+» белгісін қоюы керек.
Жауап парағы 5 бағанның әрқайсысында «+» белгілерін санауға болатындай етіп жасалған. 5 бағанның әрқайсысы белгілі бір кәсіп түріне сәйкес келеді. Пәнге «+» белгілерінің максималды санын алған мамандық түрін таңдау ұсынылады.
Емтихан уақыты шектелмеген. Тақырыпқа сұрақтар ұзақ уақыт ойланбауы керек екенін ескерту керек, алайда тапсырманы орындау үшін 20-30 минут кетеді. Техниканы жеке және топта қолдануға болады. Экспериментатор зерттелушілер тобына сұрақтарды оқи алады, бірақ бұл жағдайда жауап беру уақыты шектеулі. Бұл әдіс экспериментатор шектеулі уақыт аралығында жұмыс істеуі керек болған кезде қолданылады.
Пәнге арналған нұсқаулық: «Дұрыс жаттығудан кейін кез-келген жұмысты жасай аласыз делік. Егер сізге тек екі мүмкіндікті таңдау керек болса, қайсысын қалайсыз? »
DDO сынағының нәтижелерін өңдеу. Жауаптардың нәтижелері (плюс пен минус саны) «DDO парағының» әр бағанына есептеледі (жалпы алгебралық қосынды түрінде көрсетілуі мүмкін). Бұл нәтижелер субъект күштерін неғұрлым мақсатты қолдану аймағын сипаттайды. Қазіргі кезде субъектінің бейімділігін сипаттайтын ДДО нәтижелері белгілі бір дәрежеде оның қабілеттерін сипаттайтынын ескеру қажет. Бірақ белгілі бір дәрежеде ғана.
Жауаптар кестесі 5 бағанның әрқайсысында «+» және «-» белгілерінің санын санауға болатындай етіп жасалған. 5 бағанның әрқайсысы белгілі бір кәсіп түріне сәйкес келеді. Ең аз «-» белгілерімен максималды «+» белгілерін алған мамандық түрін таңдаған жөн.
Жауап формасы
PE ChT ChC ChZ ChH
1а 1б 2а 2б 3а
3b 4a 4b 5a 5b
6a 6b 7a
7б 8а 8б
9а 9б
10а 10б
11а 11б 12а 12б 13а
13б 14а 14б 15а 15б
16а 16б 17а
17б 18а 18б
19а 19б
20а 20б


1а. Жануарларға күтім жасау 1б. Машиналарға, құрылғыларға қызмет ету (бақылау, реттеу)
2а. Науқастарға көмек 2b. Компьютерлерге кестелер, сызбалар, бағдарламалар құрыңыз
Пер. Кітап иллюстрациясының, плакаттардың, көркем карталардың, граммофон жазбаларының сапасын бақылау 3b. Өсімдіктердің күйін, дамуын қадағалаңыз
4а. Тұтқаны ұстайтын материалдар (ағаш, мата, металл, пластмасса және т.б.) 4b. Тауарды тұтынушыға әкеліңіз, жарнамалаңыз, сатыңыз
5а. Ғылыми-көпшілік кітаптарды, 5б мақалаларын талқылау. Көркем кітаптарды (немесе пьесалар, концерттер) талқылау
6а. Жас жануарларды өсіру (кез-келген тұқымды жануарлар) 6б. Жолдастарды (немесе жасөспірімдерді) кез-келген әрекеттерді (еңбек, жаттығу, спорт) орындауға үйрету
7а. Суреттерді, суреттерді көшіру (немесе музыкалық аспаптарды күйге келтіру) 7b. Кез-келген жүк (көтеру немесе тасымалдау) көлігін - кранды, тракторды, тепловозды және т.б. басқарыңыз.
8а. Қарым-қатынас жасаңыз, адамдарға қажет ақпаратты түсіндіріңіз (ақпарат үстелінде, экскурсияларда және т.б.) 8b. Көрмелерді, витриналарды безендіру (немесе пьесалар, концерттер дайындауға қатысу)
9а. Тұрғын үйді, заттарды, бұйымдарды (киімдер, жабдықтар) жөндеу 9б. Мәтіндердегі, кестелердегі, суреттердегі қателерді іздеу және түзету
10а. Жануарларды емдеу 10b. Есептеулерді, есептеулерді орындаңыз
11а. Өсімдіктердің жаңа сорттарын дамыту 11b. Өнеркәсіп өнімдерінің жаңа түрлерін жобалау, жобалау (автомобильдер, киім, үйлер, тамақ және т.б.)
12а. Адамдар арасындағы дауларды, жанжалдарды реттеу, сендіру, түсіндіру, жазалау, мадақтау
  12б. Сызбаларды, сызбаларды, кестелерді түсіну (тексеру, нақтылау, тәртіпке келтіру)
13а. 13б көркемөнерпаздар үйірмесінің жұмысын бақылаңыз, зерттеңіз. Микробтардың тіршілігін бақылаңыз, зерттеңіз
14а. Медициналық құралдарды, құрылғыларды қызмет етіңіз, реттеңіз 14б. Адамдарға жарақаттар, соққылар, күйіктер және т.б. медициналық көмек көрсетіңіз.
156. Оқиғаларды көркем түрде суреттеңіз, бейнелеңіз (байқалған және ұсынылған) 15а. Байқалған құбылыстар, оқиғалар, өлшенген заттар және т.б. туралы нақты сипаттама-есептер дайындаңыз.
16а. Ауруханада зертханалық зерттеулер жүргізу 16b. Науқастарды қабылдау, тексеру, олармен сөйлесу, ем тағайындау
17а. Үй-жайлардың қабырғаларын, бұйымдардың бетін бояу немесе бояу үшін 17б. Машиналарды, құрылғыларды орнатуды немесе құрастыруды жүзеге асырыңыз
18а. Құрбыларына немесе жастарына театрларға, мұражайларға, экскурсияларға, жаяу серуендерге және т.б. мәдени саяхаттар ұйымдастырыңыз. 18б. Сахнада ойнаңыз, концерттерге қатысыңыз
19а. Бөлшектерді, бұйымдарды (автомобильдер, киім) сызбаларға сәйкес дайындау үшін 19б ғимараттарын тұрғызу. Суреттерді, карталарды салыңыз, көшіріңіз
20а. Өсімдік ауруларымен, орман және бақ зиянкестерімен күресу

Жаңартылған күні: 08.10.2020 11:05
Құрылған күні: 08.10.2020 11:05

Текст