"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ ЗЕРЕНДІ АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ ТРОИЦКОЕ  АУЫЛЫНЫҢ НЕГІЗГІ ОРТА МЕКТЕБІ" КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ  
КОММУНАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ "ОСНОВНАЯ СРЕДНЯЯ ШКОЛА СЕЛА ТРОИЦКОЕ  ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ПО ЗЕРЕНДИНСКОМУ РАЙОНУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы.

14.03.2019

Ұйымдастырылған оқу қызметінің

технологиялық картасы

Білім беру саласы: Таным.

Бөлімі: Жаратылыстану.

Тақырыбы: Күз сыйы. Жемістер мен көкөністер.

Мақсаты: көкөністер(сәбіз,қияр,қызанақ,пияз,орамжарырақ,картоп)мен

жемістер (алма,алмұрт,апельсин,мандарин,лимон)туралы түсініктерін

кеңейту. Көкөніс пен жемңстерді ажыратып топтастыруға,сөйлем ішінде

жалпылауыш сөздерді қолдануға үйрету. Өмір сүруге қажетті заттарды

(пышақ,шанышқы)қолдануда қауіпсіздік ережелерін сақтауға баулу.

Қарапайым зерттеу жүргізу мен іздестіру әрекеттерін орындау

қызығушылығына тәрбиелеу.

Қажетті құрал-жабдықтар: салат жасауға арналған туралған көкністер мен

жемістер,йогурт,тұз,аскөк,екі үлкен ыдыс т.б.

Әдіс-тәсілдері: сөздік, көрнекілік, ойын, практикалық.

Іс-әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық-қозғаушылық

Шаттық шеңберіне тұрып:

-Балалар,терезеге қарайықшы,күн шуағын шашып,жылуын беріп тұр.Ал біздің шаттық шеңберіміздегі күн күлімдеп тұр,бірақ шуағы жоқ екен.

Кәне,әрқайсысымыз жеке-жеке жақсы тілектер айтып,күнге шуақ шашуға көмектесейік.

-Қараңдаршы,балалар,күніміз жоғары қарай көтеріліп,нұрын бізге шашып тұр.Енді қолымызды жоғары көтеріп,күнге созып,өлең жолдарын сыйға тартайық.

Педагогті тыңдап терезеге қарайды.Күн шуағын көріп тұрғандарын айтады.Балалар бір-біріне ыстық тілектерін және қолдарын жоғары созып,өлеңдерін айтады.

 

Жарқырайды күннің көзі,

Нұрын шашып далаға

Күн сәулесін төгеді,

Бақыт сыйлап балаға.

Ұйымдастыру

шылық-ізденістік

Жұмбақ жасыру:

 

1.Іші жұмсақ,сырты қатты

Еті қызыл,сүті тәтті.

2.Аспай піскен,

Қайнамай түскен.

3.Жер астында жез қазық,

Жеуге болар ас қазық.

-Балалар,ойын ойнағыларың келе ме?

«Сиқырлы қорапша»ойыны.

Педагог балаларға қорапты көрсетіп,жетелеуші сұрақтар қояды.

-Балалар,қалай ойлайсыңдар,мына менің қолымдағы қораптың ішінде не бар?

-Жоқ.

-Жоқ,балалар,ол -ағашта өсетін зат.

-Жарайсың, таптың.Бұл қораптың ішінде жеміс бар екен.Ал бірақ қандай жеміс екені белгісіз.Енді соны табыңдар.

-Жоқ.

-Ия,таптың,ол-алма.

-Екінші қораптың ішінде не бар деп ойлайсыңдар?

-Жоқ,бұл затты жеуге болады.

-Жоқ.

-Жарайсың,таптың ол-көкөніс.

-Бірақ қай көкөніс екенін табыңдар.

-Жоқ.

 

 

-Иә,дұрыс айтасың,ол-қызанақ.

-Жемістер мен көкөкністердің адамға қандай пайдасы бар?

 

-Жемістерден нелер жасауға болады?

-Жемістер қайда өседі?

-Ағаш қайда өседі?

(Бала жауап бере алмаса,педагог көмектеседі)

-Қандай көкөкністердің түрлерін білесіңдер?

-Жемістер мен көкөкністер-адам ағзасына өте пайдалы.Жемістер бақта,ағаштарда өседі,жемістердің әртүрлі дәмді тосаптар мен шырындар дайындайды.Шырынды адамдар сүйсініп ішеді.

-Көкөністерден салаттар дайындайды,сондай-ақ ас әзірлеуге пайдаланада.

-Көкөкістердің құрамында адамның ағзасының өсуі мен дамуына пайдалы түрлі дәрумендер бар.Көкөністер бақшада өседі.

-Жеміс- жидектер,көкөністер жайлы кім өлең біледі?

Педагог балаларды екі орталыққабөліп,екінші таңғы асқа дайындық жасау керектігін айтады.

Бірінші орталықтағы балаларға жемістердің,екінші орталықтағы балаларға көкөністердің туралмаған кездегі түрі,иісі,түсі және дәміне байланысты сұрақтар қояды.

Соңынан ортасынан екіге бөлінген жеміс немесе көкөкністі беріп,қайсысының иісінің қатты шығып тұрғанын сұрайды.

 

 

Сергіту сәті

Саусақ ойынын ойнату.

Жаңбыр жауса,тырс-тырс,

Айтады гүл:

-Дұрыс,дұрыс!

Жаңбыр жауса тырс-тырс,

Айтады қыр:

-Ырыс,ырыс!

«Иісінен тап!»ойыны.

Ойын шарты бойынша балалар көздерін жұмып,иісі арқылы қандай жеміс немесе көкөніс екенін табуы керек.

 

Балалар жұмбақтың шешуін табуға тырысады.

-Қарбыз.

-Жеміс.

 

-Сәбіз.

 

 

-Келеді.

 

 

 

 

 

-Ол ойыншық па?

-Ол машина ма?

-Ол телефон ба?

-Ол жеміс пе?

-Ол банан ба?

-Ол алмұрт па?

-Ол жүзім бе?

-Ол алма ма?

 

 

-Ол қарындаш па?

 

-Ол кампит пе?

-Ол печенье ме?

-Ол көкөніс пе?

-Ол картоп па?

-Ол қызылша ма?

-Ол қызанақ па?

Белсенді түрде жауап іздейді,өздерінің ой пікірлерімен бөліседі.

 

-Тамақ жасауға болады.

-Компот,сок жасауға болады.

-Салат жасауға болады.

-Ағашта өседі.

 

 

-Сәбіз,қияр.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Педагогті мұқият тыңдайды.

 

-Жеміс-жидек көкөкністер туралы білетін өлеңдерді айтады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәтін қимыл-қозғалыстармен жасайды.

 

 

 

Ойын ережесін бұзбай түсініп ойнауға тырысады.

Рефлексиялық-түзетушілік

Педагог балалардан бүгінгі жиыннан алған әсерлерін, көңіл күйлерін, немен айналысқандарын, не үйренгендерін сұрайды

Жиыннан алған әсерлерін айта отырып, көңіл күйлерін дәптердегі таңбаларға белгілейді. Немен айналысқандары, не білгендері, не үйренгендері жайлы әңгімелеп айтады.

Күтілетін нәтиже:

Біледі: көкөніс пен жемістерді ажыратып топтастыруды,сөйлем ішінде

жалпылауыш сөздерді қолдануды.

Игереді: жемістердің бақта,көкөністердің бақшада өсетіндіктерін,олардан

салат жасауға болатындығын.

Меңгереді: жемістер мен көкөністерден салат жасай алады,қауіпсіздік

ережесін.

 

 

Просмотров: 414


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст