Тақырыбы:Дос және Достық
Мақсаты:
1.Оқушыларға
достың адам өміріндегі маңызы,достықтың шынайы белгісі туралы түсіндіру;
2.Оқушыларды
әдеби тілмен сөйлеуге дағдыландыру,олардың өзін қоршаған ортасын дұрыс
түсінулеріне,өмірге деген көзқарастарының қалыптасуына,һз ойын,пікірін баяндай
жеткізе білулеріне көмектесу;
3.Оқушыларды
досытққа адал болуға,имандылыққа,сыйластыққа тәрбиелеу;
Түрі:Тренинг элементтері аралас танымдық сағат
Көрнекілігі:интереактивті тақта, нақыл сөздер,сызбалар.
Әдісі:Сын тұрғысынан ойлау страегиясы,сұрақ-жауап.
Барысы:І.Ұйымдастыру
бөлімі.
Психологиялық
дайындық
Үлкенге
де «сіз»,кішіге де «сіз».
Баршаңызға
құрметпен,
Бас
иеміз біз.
ІІ.Негізгі
бөлім
-Кім
достық туралы мақал біледі?
/Оқушыларды
тыңдау/
Мұғалім:-Олай болса бүгінгі ашық сынып сағатымыз «Дос
және Достық»деп аталады.
-Достық
дегенді қалай түсінесіңдер?
1-оқушы:
Достық-ізгі ниетті адамдардыңбір-біріне тек жақсылық
жасауға серттесіп,ниет қосып іс-әрекетке ортақтасуы.Достық ізгі қасиет.
2-оқушы:
Достықтың
нәрі оның
қадіріне жете білу.Достық киелі ұғым.
3-оқушы:
Жаны
таза,жүзі жылы,жөні түзу,ақылды,парасатты болу-нағыз достықтың белгісі.
4-оқушы:
Достықтың
сенімі адамдардың бір-бірін қажетсінуі мен шынайы құрмет тұтуы.
5-оқушы:
Адал
достық-өмірлік нұсқа,амал достықтың өрісі қысқа.
6-оқушы:
Достасу,серік
табу адамның бақытына бақыт қосады.
Мұғалім:
-Дұрыс
айтасыңдар,балалар.Достық-аспандағы жарық жұлдыз,теңіздегі гауһар тас.Жұлдызды
да,гауһар тасты да ешкім кірлете алмайды.Достық адамды асқақтатады.
Нағыз
достық
адамға шабыт беріп отырады.Олар бір-бірініің қуанышында да.сәтсіздігінде де
ортақтасып отырады.
Жалған
достықтың-ғұмыры
қысқа болады.Олар бір-біріне шынайы болмайды.Бір-бірінің кемшіліктерін
түземейді.
Ертеректе
ел ішінде Әйтімбет деген сөзге шешен кісі болыпты.Бірде замандастары шешеннен:
-Достық
нешеу?-деп сұрапты.
Әйтімбет:
-Достықтың
2түрі болады. Бірі-адал достық,екіншісі-амал достық,-дейді.
-Дұрыс
–ақ енді оларды қалай ажырата аламыз?
Шешен:
-
Адал достық-өмірлік нұсқа,амал достықтың өрісі қысқа-деп жауап беріпті.
Осыны
қалай түсінесіңдер?
/Оқушыларды
тыңдау/
Мұғалім:
-Ал
енді достықты бір нәрсеге теңеп көрейікші.Теңеген затымыздың суретін
лайық.Сосын сол бойынша түсіндірейік.
Мысалы:
Достық-адамдар
арасындағы байланыс.
Айзат: «Дос болайық бәріміз» өлеңін оқиды.
Мұғалім:
-Дос
деген кім?
Шарты:
Бір сөйлеммен айту.
Дос
Сыр
бөлісетін адам.
Мені
өте жақсы түсінетін адам.
Сенімді
адам.
Мұғалім:
-Дос
қандай болу керек? /Топтастыру/
/Оқушыларды
тыңдау/
Дос
Ән:Достық.Орындайтын:4-сынып
оқушылары.
Көрініс:
«Екі дос»
1.
Екі жауынгер қалай дос болыпты?
ІІІ.Қорытынды.
1.«Алақан»
тренигі.
2.
Ітоп:5жолды өлең құрау.
ІІтоп:
РАФТжазу
3.Жағдаяттар
шешу.
*Саған
досың өкпелі.Неге екенін білмейсің.2күн болды сені көрсе қашқақтайды.Сен не
істейсің?
*Досың
сенің жақсы көретін киіміңді күйдіріп алды Қандай шешім қабылдар едің?
*Сенің
досыңды үлкен балалар қорқытып жатыр.Сенің әлің жетпейді. Не істейсің?
*Сенің
досың өзінен кіші баланың телефонын тартып алды.Сынып жиналысында оны талқылап
жатыр. Ол сенен көмек күтіп отыр.Сен не айтар едің?
*Сенің
жаңа досың бұрынғы досыңды тастауыңды өтінді.Өзімен ғана дос болғаныңды қалады.
Не істейсің?
*Досың
сенің қимас ағаң сыйлаған сувеиріңді ұнатып қалды.Қайта-қайта оны қызықтаумен
болжы.Қимас досың сұраса берер ме едің?
Хор:
«Біздің сынып»
Жүректен-жүрекке
жылы лебіз білдіру.
Мұғалім
сөзі:
Қорыта
келгенде,менің сендерге айтарым:
Достықты
қадірлей біліңдер
Досыңның
кемшілігін кешіре біл.
100сом
ақшаң болғанша 100досың болсын дегенді ұмытпа