"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ ЗЕРЕНДІ АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ ТРОИЦКОЕ  АУЫЛЫНЫҢ НЕГІЗГІ ОРТА МЕКТЕБІ" КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ  
КОММУНАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ "ОСНОВНАЯ СРЕДНЯЯ ШКОЛА СЕЛА ТРОИЦКОЕ  ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ПО ЗЕРЕНДИНСКОМУ РАЙОНУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мен жақсы баламын.

25.01.2017

Пәні: өзін-өзі тану

Тақырыбы: Мен жақсы баламын

Мақсаты: «жақсылық» ұғымының адамгершілік құндылық

ретіндегі мәнін ашу.

Міндеттері:

«жақсылық» ұғымы туралы

түсініктерін кеңейту;

Бойларындағы жақсы қасиеттерді

дамыту;

Жақсы, әдепті, ақылды болуға тәрбиелеу.

 

Шаттық шеңбері

Педагог балалармен бірге

төмендегі өлең жолдарын айтып, сабақты бастайды.

 

Өзім жақсы баламын

Б. Ысқақов

Өзім жақсы баламын, Өзім жақсы

баламын

Апа тілін аламын. Апа тілін

аламын,

«Су әкеле ғой» десе, Кетсе кешке

киноға

Су әкеле саламын. Үйде жалғыз

қаламын.

Өзім жақсы баламын, Өзім жақсы

баламын

Апа тілін аламын, Апа тілін

аламын,

«Ойната ғой бөбекті»- Мейлі қайда

жұмсасын,

Десе, ойната саламын. Бәріне де

барамын.

 

Әңгімелесу

«Өзін-өзі тану» әлемінде не

үйренуге болады? Жақсы бала деп кімді айтуға болады? Балалардың жауаптары.

 

Әңгіме «Қайырымдылық»

Сәулет пен Келбет далада доп

ойнап жүр. Ыстықтан тершігендеріне қарайтын емес. Келбет допты Сәулетке қарай

лақтыра беріп тоқтай қалды. Екі көзі қалықтай ұшып жүрген қарлығаштарда.

-Ананы қарашы, әне!

Сәулет жоғары қарады.

Қарлығаштар. Төмендей ұшып, қайта көтерілді. Екі бала біраз қарап тұрды.

Қарлығаштар шырылдап, айнала ұшып жүр.

-Ой, -деді сүрініп кеткен Сәулет

тізесін сыйпалап, әне балапанды қарашы!

-Қане, қайсы? Қай жерде?

-Әне! Байқа, басып кетпе!

Келбет келіп қарады.

Кіп-кішкентай тұмсығын жерге тіреп, қызыл шақа балапан жатыр. Көздерін

ашып-жұмып, дір-дір етеді. Сәулет балапанды абайлап қарап көріп:

-Ұядан ұшып түскен ғой, -деді.

-Тірі ме?

- Иә, тірі сияқты.

-Біздің қорқып тұрған шығар?

- Онда ұясына салайық, - деді де,

сатыны әкеліп, үйдің қабырғасына сүйеді.

Балалар балапанды ұясына салды.

Қарлығаштар енді көңілді. Олар көкке көтеріліп, балалардың төбесінен екі-үш

айналып өтті.

 

Ойын: «Жақсы бала қандай?»

Балалар шеңберге тұрып,

төмендегідей сөздерді жылдам айтып, бір-бірінің алақандарын ұрады.

Жақсы бала ұқыпты.

Жақсы бала сыпайы.

Жақсы бала мейірімді.

Жақсы бала өз отбасын жақсы

көреді.

Жақсы бала достарын сыйлайды.

Жақсы бала достарын тыңдайды.

Жақсы бала тәрбиешісін сыйлайды.

Жақсы бала табиғатты қорғайды.

Жақсы бала өз Отанын сүйеді

т.с.с.

 

Дәптермен жұмыс

Дәптерде берілген мазмұнды

суреттер арқылы әңгіме құрастыру.

 

Дәйексөз

Педагог «Жақсы бала жағадағы

құндыз, аспандағы жұлдыз» деген нақыл сөзін бүгінгі сабақтың дәйексөзі ретінде

түсіндіреді.

 

Қорытындылау

- Балалар, міне бүгін «Өзін-өзі

тану» әлеміне саяхатымызда біз отбасы, балабақша, достар, туған жеріміз,

табиғат туралы әңгімелестік. Сыйластық, сүйіспеншілік, достық, татулық,

қамқорлық, құрмет деген ұғымдармен таныстық.

Біз саяхатымызда әлі де көптеген

жақсы істер жасауға, тәрбиелі, ақылды, жақсы бала болуға үйренеміз.

 

Жүректен жүрекке

Балалар, қол ұстасып шеңберге

тұрайық. Бір-бірімізге көтеріңкі көңіл күй тілеп, төмендегі өлең жолдарын

айтайық.

Өлең мазмұнына сәйкес

қимыл-қозғалыстар жасалады.

Біздер жақсы баламыз, Аяқ киім

шаң болса,

Айтқан тілді аламыз. Тазалап оны

қоямыз.

Үлкендерді сыйлаймыз, Едендегі

шаңдарды

Ойыншықтарды жинаймыз

Шаңсорғышпен сорамыз.

Киімімізді шашпаймыз, Айтқандарды

бұлжытпай,

Әдемілеп реттеп, Орындап біз

қоямыз.

Ілгішке іліп қоямыз.

пәні: орыс тілі

Тақырыбы: Это морковь

Мақсаты: оқушыларға сәбіз туралы мағлұмат бере отырып, ребус,

сөзжұмбақ құрастыра білуге үйрету, шығармашылық ойлауын қалыптастыру, зейінін

дамыту, табиғатты аялай білуге тәрбиелеу.

Организационный момент:

Ход урока:

Здравствуйте ребята!

Сәлеметсіңдер ме? Қалдарың қалай? Как ваши дела? Вы готовы к уроку? Сабаққа

дайынсыңдар ма? Ну тогда давайте пожелаем друг – другу хорошого настроения.

Круг радости:

Колокольчик наш волшебный,

Вновь звенит и вновь поет,

Утром ранним нежно-нежно,

В круг радости зовет!

Балалар тақтада не ілініп тұр

айтыңдаршы? Сәбіз. Дұрыс айтасыңдар. Ал енді

сәбіздің пайдалы жақтарын кім

айтып береді. Правельно.

Интересные факты

В XVII веке в Голландии была

выведена морковь цвета королевской семьи – оранжевая.

Легенда о способности моркови

улучшать зрение в темноте появилась во время Второй мировой войны, когда

британские военные, желая скрыть новые технологии обнаружения вражеских

самолетов, утверждали, что пилоты едят много моркови и поэтому видят ночью так

же, как и днем.

Состав

Все сорта моркови богаты

клетчаткой, сахарами, белком, эфирными маслами и содержат жиры. Главная

ценность моркови – высокое содержание бета-каротина (провитамина А), витамина

С, Е, К и нескольких витаминов группы В – В1, В2, В3, В6, В9. Из микро- и

макроэлементов морковь содержит калий, кальций, фосфор, медь, хром, цинк, фтор

и железо.

 

Физкультминутка:

Быстро встали, улыбнулись.

Выше-выше потянулись.

Ну-ка, плечи распрямите,

Поднимите, опустите.

Вправо, влево повернитесь,

Рук коленями коснитесь,

Сели, встали, сели, встали,

И на месте побежали.

Дәптермен

жұмыс:

Дәптерімізді

ашып тапсырманы жазамыз.

Обобщение: 

Свойства

Морковный сок – первое средство

для лечения авитаминозов. Фитонциды, содержащиеся в моркови, убивают микробов,

поэтому морковь – эффективное средство при простуде и тонзиллите. Широко

известны свойства моркови (точнее, витамина А) укреплять сетчатку глаза, что

делает ее полезной при близорукости и усталости глаз. Морковь очень полезна

детям и молодым девушкам. Ее компоненты поддерживают кожу и слизистые оболочки

в здоровом состоянии. Ученые установили, что сырая морковь может использоваться

для лечения злокачественных опухолей.

Итог урока: Составить предложения на тему «У нас в саду».

 

 

 

Просмотров: 990


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст