"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ ЗЕРЕНДІ АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ ТРОИЦКОЕ  АУЫЛЫНЫҢ НЕГІЗГІ ОРТА МЕКТЕБІ" КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ  
КОММУНАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ "ОСНОВНАЯ СРЕДНЯЯ ШКОЛА СЕЛА ТРОИЦКОЕ  ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ПО ЗЕРЕНДИНСКОМУ РАЙОНУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

мемлекеттік қызмет көрсету саласындағы қызметі туралы есепті жария талқылау қорытындысы 2023 жылға арналған қызметтер

01.04.2024

"Ақмола облысы Білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімінің Троицкое ауылының негізгі орта мектебі"коммуналдық мемлекеттік мекемесінің мемлекеттік қызмет көрсету саласындағы қызметі туралы есепті жария талқылау қорытындысы
2023 жылға арналған қызметтер

1. Жария талқылауды өткізу күні: 2024 жылғы 1 наурыздан 31 наурызға дейін.
2. Жария талқылауды өткізу тәсілі: "Ақмола облысы Білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімінің Троицкое ауылының негізгі орта мектебі "КММ сайтында" http://sc0033.zerenda.aqmoedu.kz/
3. Жария талқылауды өткізу туралы хабарлау тәсілі: 2024 жылғы 16 ақпанда "Ақмола облысы Білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімінің Троицкое ауылының негізгі орта мектебі "КММ сайтында ақпаратты орналастыру" http://sc0033.zerenda.aqmoedu.kz
4. Жария талқылауға қатысушылардың ұсыныстарының және (немесе) ескертулерінің тізбесі: өткізілген іс – шаралардың нәтижелері бойынша "Ақмола облысы Білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімінің Троицкое ауылының негізгі орта мектебі" КММ жария талқылауға қатысушыларынан ұсыныстар мен ескертулер" сондай-ақ ресми интернет-ресурсқа түскен жоқ.

 

№ р/р

Ұсыныстар және (немесе) ескертулер енгізілген ұйым атауы, жеке тұлғаның аты-жөні

Көпшілік талқылау аясында келіп түскен ұсыныстар және (немесе) ескертулердің қысқаша мазмұны

Ұсыныстар және (немесе) ескертулерді қабылдау немесе қабылдамау туралы мәлімет

Ұсыныстар және (немесе) ескертулерді қабылдау не қабылдамау бойынша негіздер

Ескерту

1

2

3

4

5

6

-

-

-

-

-

-

 

 

 

 

Просмотров: 422


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст